gardeshban.ir

پیرو تصمیم شورای عالی سلامت کیش ضمن موافقت با محدود شدن پرواز‌های این جزیره، دستور منع فروش تور و بلیت صادر شد.
کد خبر: ۲۳۷۰۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
پیرو تصمیم شورای عالی سلامت کیش و نامه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به معاون وزیر راه و شهرسازی، ضمن موافقت با محدود شدن پرواز‌های این جزیره، دستور منع فروش تور و بلیت صادر شد.

در همین راستا سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت هواپیمایی کیش در راستای محدود سازی جزیره زیبای کیش به منظور مدیریت و کنترل بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونا، تدابیر و تمهیداتی اندیشیده اند.

به گزارش ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا سازمان منطقه آزاد کیش طی ابلاغیه‌ای تصمیماتی مبنی بر محدود سازی جزیره زیبای کیش در راستای حفظ سلامت و همچنین مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا تصمیماتی گرفته شده که عبارت است:

الف) مقرر شده است از تاریخ 98/12/19 پرواز‌های ورودی به جزیره با محدودیت در تعداد پرواز در روز از مبدا فرودگاه‌های تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس و در صورت لزوم با نظر کارگروه مربوطه از سایر شهر‌ها صرفا جهت امور ضروری برقرار باشد.

ب) این پرواز‌ها با محوریت شرکت هواپیمایی کیش - کیش ایر انجام خواهد شد.

ج) از روز دوشنبه 98/12/19 هرگونه فروش گروهی و تور به مقصد جزیره کیش ممنوع بوده و فروش بلیط‌ها صرفا برای کیشوندان، کارکنان و خانواده‌های دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات دولتی در کیش محدود می‌شود.

د) آمار پرواز‌ها به تفکیک هر پرواز و بصورت روزانه برای سازمان هواپیمایی کشوری جهت کنترل ارسال خواهد شد.

گفتنی است شرکت هواپیمایی کیش همزمان با نخستین روز‌های شیوع بیماری کرونا، ضمن استریل و پاکسازی کلیه هواپیما‌ها پس از هر پرواز، اقدامات فرهنگی، ضد عفونی خودرو‌های پیکاپ، کترینگ و دفاتر را در دستور کار خود قرار داده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار