gardeshban.ir

بابلسر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران، در شمال ایران، بین دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار دارد.
کد خبر: ۲۳۷۳۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
این شهر مرکز شهرستان بابلسر است. بابلسر شهری ساحلی با آب و هوایی عالی است که باعث محبوبیت بسیار زیاد آن شده است.

منطقه ساحلی میرود بابلسر، در فاصله‌ی دو کیلومتری از «بهنمیر» از توابع شهرستان بابلسر، منطقه‌ای بکر، سرسبز، جنگلی و برخوردار از چشم‌اندازی زیبا و خیره‌کننده قرار دارد که به «منطقه‌ی گردشگری میرود» شهرت یافته است. این نقطه از خاک کشور در یک چهارراهی قرار گرفته است که به بابل، قائمشهر، کیاکلا و بابلسر متصل می‌شود.

بهنمیر یکی از شهرهایی است که از طریق محله میرود به دریا متصل است و منظره جنگل و دریا در کنار هم هر ساله مسافران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.شهر زیبا و ساحلی بهنمیر دارای منطقه ای بکر و نوار جنگلی زیبایی در قسمت شمالی خود می‌باشد که در نوع خود منحصر بفرد می‌باشد و هرساله میزبان گردشگران و میهمانان زیادی از سایر نقاط کشور می‌باشد.

منطقه نمونه گردشگری "میرود” دارای آلاچیق، سرویس بهداشتی، پارک کودک، نمازخانه، و سکوهای مخصوص نصب چادر و رستوران می باشد. همه ساله در ایام تابستان برای شنای مسافران و استفاده آنها از آبهای ساحل و جلوگیری از بروز هرگونه حوادث، دو طرح دریا برای آقایان و خانم ها با حضور تعدادی غریق نجات در این منطقه گردشگری در نظر گرفته می شود.

همچنین وجود مجتمع هایی در این منطقه با حدود ۶۰۰ ویلا از دیگر امکانات و ظرفیت های موجود در منطقه نمونه گردشگری میرود بهنمیر است. این منطقه که با حمایت شهرداری بهنمیر و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به یک منطقه نمونه گردشگری تبدیل شده است، روزانه پذیرای گردشگران و مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است.

آدرس منطقه گردشگری میرود: ایران، استان مازندران، بابلسر، 2 کیلومتری بهنمیر، منطقه گردشگری میرود

هزینه بازدید از منطقه گردشگری میرود: بازید از این منطقه رایگان است.

ساعت بازدید از منطقه گردشگری میرود: همه روزه 24 ساعته

منطقه ساحلی میرود؛ طبیعتی بکر در بابلسر/عکس

منطقه ساحلی میرود؛ طبیعتی بکر در بابلسر/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار