gardeshban.ir

با ورود کرونا به کشور، تعدادی از مسئولان به این ویروس مبتلا شدند و امروز نیز دو وزیر دیگر ⁩به جمع مسئولان کرونایی پیوستند.تست کرونای مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و علی اصغر‌ مونسان، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری مثبت اعلام شد.
کد خبر: ۲۳۷۴۰
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
به نقل از روزپلاس؛ تست کرونای مسعود سلطانی فر،  وزیر ورزش و جوانان و علی اصغر‌ مونسان، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری مثبت اعلام شد.

بنابراین دو وزیر دیگر ⁩به جمع مسئولان کرونایی پیوستند. 

کدام مسئولان کرونا گرفتند؟ 
 
مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه 13 تهران از نخستین مسئولانی بود که با ماسک در جلسه شورایاران حاضر شد. پس‌از چند روز خبر رسید که رحمان‌زاده دچار کرونا شده بود.

ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت از مسئولانی است که به قرنطینه رفته است. او یک روز پس از آنکه همراه علی ربیعی در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، تست کرونایش مثبت درآمد و با انتشار ویدئویی این خبر را تأیید کرد و از امید به کنترل کرونا و تداوم مقابله با این بیماری خبر داد.

معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری هم از مبتلایان به ویروس کرونا است. فریبا ابتهاج مشاور رسانه‌ای ابتکار، در این‌باره به سایت انتخاب خبر داد که جواب آزمایش وی مثبت اعلام شد و خانم ابتکار هم‌اکنون برای سپری کردن دوران بیماری در منزل بستری است.

در بین نمایندگان مجلس هم، قمی‌ها بیش از همه در خطر بیماری کرونا قرار داشتند. مجتبی ذوالنوری نماینده قم خبر از مثبت بودن تست کرونای خود داد. او در روز پنجشنبه با انتشار ویدئویی گفت:‌ تست کرونایم مثبت شده و با آنکه این ویروس فراگیر است اما جای نگرانی نیست؛ من در قرنطینه هستم و ان‌شاءالله ملت ما بر کرونا غلبه خواهد کرد. قطعاً کرونا مغلوب مردم شریف ایران شده و مملکت از وجود این ویروس بزودی و با رعایت موازین بهداشتی، پاکسازی خواهد شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار