gardeshban.ir

جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به صورت ویدئو کنفرانس و به ریاست پیروز حناچی شهردار پایتخت برگزار شد که یکی از مصوبات آن موافقت اعضای این کمیسیون، با احداث هتلی 11 طبقه در محدوده میدان فردوسی بود.
کد خبر: ۲۳۷۸۷
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهر تهران در این باره گفت: موافقت اعضا با احداث این هتل پس از توضیحات شهردار منطقه 6 پایتخت حاصل شد.

پیروز حناچی شهردار تهران (رئیس کمیسیون)، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری و علی اشراقی رئیس دبیرخانه، اعضای کمیسیون ماده پنج شهر تهران هستند.

طبق قانون، وظیفه بررسی و تصویب طرح‌های تفصیلی شهری بر عهده کمیسیون ماده 5 است و تصمیمات آن برای شهرداری لازم الاجراست.

اشراقی همچنین در خصوص باقی تصمیمات جلسه کمیسیون ماده 5 شهر تهران توضیح داد: در این جلسه تقاضای دانشگاه صنعتی شریف مبنی بر طرح امکان سنجی پروژه تجاری و پارکینگ دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که پس از توضیحات فتوحی رئیس دانشگاه شریف، مشاور تهیه کننده طرح و شهردار منطقه2، اعضا دراین باره به بحث و بررسی پرداختند و در نهایت مقرر شد دانشگاه شریف طرح یکپارچه ساماندهی این دانشگاه را حداکثر تا شهریور سال آینده ارائه کند.
رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج ادامه داد: همچنین تاکید شد ساخت‌وسازهای درون محوطه دانشگاه پس از اخذ پروانه ساختمانی اجرا و با توجه به گود ایجاد شده در محدوده طرح، با رعایت اصول فنی و پس از ارائه مطالعات ترافیکی تا تراز کف پیاده‌رو، ایمن‌سازی انجام شود.

وی افزود: هم‌چنین با طرح ساماندهی و ارتقاء کیفی میدان اختیاریه واقع در منطقه سه، پس از توضیحات شهردار این منطقه و مشاور طرح، موافقت شد.

اشراقی یاداور شد: رسیدگی و تصمیم‌گیری درباره سه مورد از پرونده‌های ارسالی شهرداری منطقه یک، از دیگر موضوعات این جلسه بود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار