gardeshban.ir

درحالی‌که رسانه‌ها افسوس حرکت از سمت جهانی‌شدن به سمت انزوا گرایی را می‌خورند، اما هنوز کشورهایی وجود دارند که با این طرز فکر مخالف‌اند. عده‌ای در حال مبارزه با قدرتمندان منفورند و دیگران در تلاش‌اند که وارد بازی شوند. نقطه اشتراک همگی آن واردکردن نخبگان به کشور جهت تبدیل خود به کشوری بهتر است و احتمالاً به دنبال افرادی مانند شما هستند.
کد خبر: ۲۳۹۰۱
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
حتی پا را فراتر گذاشته و هزینه رفت‌وبرگشت شما را نیز متقبل شده و تا زمانی که در خاک آن‌ها باشید امکانات ویژه‌ای در اختیارتان می‌گذارند. اما انتظار نداشته باشید که کمک‌هزینه تعطیلاتتان را درحالی‌که زیر آفتاب دراز کشیده‌اید را نیز بپردازند. آن‌ها خواهان مهارت‌های شما هستند، و یا ایده‌ای منحصربه‌فرد که بتوان آن را در آن کشور ارتقاء داد.

امریکا و کانادا برنامه‌های مشابهی برای جذب نخبگان به کشورشان دارند اما فراهم کردن شرایط اولیه برای همه مقدور نیست. کشورهای دیگر پی به کمک نخبگان خارجی خود برده‌اند. کشورهایی مانند شیلی، ایرلند و اسپانیا هم‌اکنون کشورهایی شناخته‌شده برای جذب کارشناس هستند اما کشورهایی که در ادامه گفته می‌شود با فراهم کردن شرایط ویژه بیشتر موردتوجه قرارگرفته‌اند.

تجربه تحصیلی در آسیای جنوب شرقی

کشورهایی که به مهاجرانشان حقوق می دهند! +تصاویر

سمت دیگر اقیانوس آرام سال‌هاست که تبدیل به نقطه‌ای داغ ازنظر فعالیت‌های اقتصادی شده است، همچنین مقصدی جذاب برای گردشگری مردمان کشورهای دیگر است. حال اگر به شما بگویند که در حین زندگی کردن در این کشور به شما مبلغی نیز پرداخت می‌شود چه؟ واقعاً خوب است، مخصوصاً برای معلمان زبان انگلیسی.

مخصوصاً کره جنوبی، تایلند و ویتنام معلمان زیادی را برای ارتقاء نسل جدید به کشورهای خود جذب کرده‌اند. این کشورها آماده رقابت با قسمت‌های دیگر جهان هستند، اما نداشتن دانش زبان انگلیسی آن‌ها را از رقابت با سایرین بازداشته است.

راه‌حل آن‌ها پرداخت مبالغ خوب به معلمان است، زیرا مهارت‌های زبانی برای ورود افراد جوان جامعه به چرخه‌های جهانی ضروری است. کره جنوبی احتمالاً بهترین حقوق را پرداخت می‌کند اما هزینه زندگی در تایلند و ویتنام پایین‌تر است، پس ارزش پولشان بیشتر است.

سیسیل پیشنهادی برایتان دارد که نمی‌توانید آن را رد کنید

سال‌هاست که شهر ایتالیایی کندلا خارجی‌ها را با مبالغ هنگفتی که پرداخت می‌کند به سمت خود جلب می‌نماید.  جزیره سیسیل نیز چنین پیشنهادی برایتان دارد. خانه‌ها در این جزیره بدون سکنه رهاشده‌اند، زیرا کسی حاضر به تعمیر آن‌ها نیست، سکنه خانه‌ها را رها کرده و به سمت شهرهای بزرگ‌تر رهسپار شده‌اند. شورای شهر برای بازگرداندن جمعیت ، خانه‌های رهاشده را به قیمت بسیار پایینی به شهروندان جدید واگذار می‌کند.

کشورهایی که به مهاجرانشان حقوق می دهند! +تصاویر

روند به این شکل است که می‌بایست مبلغ‌ترمیم را با ارز کشور خودتان بپردازید که اگر خوش‌شانس باشید این مبلغ تنها 16000دلار خواهد بود. درصورتی‌که این کار را طی سه سال انجام دهید، مبلغ 5500دلاری که در حساب قرار داده بودید به شما بازگردانده خواهد شد.

تبدیل به یک دانمارکی شدن خیلی عالی است

شکی نیست که دانمارک یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان ازنظر نوآوری است. دانمارکی‌ها ازنظر فناوری در بالاترین حد قرار دارند، به‌گونه‌ای که اخیراً ماشین‌هایی بدون کربن و کامپیوترهایی با شبیه‌سازی کدگذاری برای کودکان تولید کرده‌اند. حال دانمارک درهای خود را به‌سوی متخصصین گشوده است.

اگر هوش و علاقه کافی برای ورود به دانمارک را دارا هستید، پس تبدیل به یکی از اعضای یکی از پیشرفته‌ترین جوامع دنیاخواهید شد و می‌توانید دسترسی بهتری به اتحادیه اروپا داشته باشید. هرچند در ابتدای کار توقع مالی نداشته باشید. در عوض خدمات درمانی و رفاه اجتماعی در این کشور مجانی است.

کشورهایی که به مهاجرانشان حقوق می دهند! +تصاویر

در ابتدا جزیره موریتیوس را روی نقشه بیابید

در کنار نحوه تلفظ اسم این کشور، باید بدانید که موریتیوس جزیره بسیار کوچکی است. این جزیره که در شرق ماداگاسکار در اقیانوس هند قرار دارد، چهارمین جزیره ایست که دارای جمهوریت بوده  و وسعت آن را سختی به 800 مایل مربع می‌رسد. اما همچنان فضای کافی برای جذب 1.2 میلیون نفر را  دارا می‌باشد.

درصورتی‌که ایده‌هایی مربوط به کارآفرینی دارید این جزیره به شما ماهانه 20هزار روپیه خواهد پرداخت تا به این جزیره آمده و شرکت جدیدی را راه‌اندازی کنید. باید ایده شما بسیار بکر و کارآمد باشد. مثلاً شرکت‌هایی اخیراً در این جزیره پالت‌ها را به مبلمان تبدیل کرده‌اند یا با استفاده از هوش مصنوعی پلتفرم‌هایی برای مسیرهای روی نقشه برای نوجوانان طراحی کرده‌اند.

کشورهایی که به مهاجرانشان حقوق می دهند! +تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار