gardeshban.ir

آنتالیا ، نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد. در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها خود نمائی می‌کند.
کد خبر: ۲۳۹۳۸
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
کاله ایچی (Kaleiçi) درواقع بخش قدیمی و تاریخی خود آنتالیا می باشد و جزئی از شهر آنتالیا است که کوچه پس کوچه های باریک، کافه ها و رستوران ها و خانه های عثمانی قدیمی و تاریخی آن با سبک کلاسیک جذابیت خاص خود را دارد. جدا از کاله ایچی که خود شهر آنتالیا است، آنتالیا دارای مناطق توریستی معروف و منحصر به فردی است که اکثر مسافران بنا به بودجه و هتل و محیط مورد علاقه خود یکی از این پنج منطقه را انتخاب می کنند. 

این مناطق که بین نیم ساعت تا 1 ساعت از آنتالیا فاصله دارند شامل مناطق لارا، بلک، کمر و سیده هستند. این چهار منطقه از بهترین مناطق آنتالیا برای یک سفر بی نظیر هستند. در ادامه اطلاعات کامل از منطقه بلک آنتالیا را خواهیم داشت.

منطقه بلک (Belek) حدودا در 45 کیلومتری شرق آنتالیا واقع شده است و لاکچری بودن و لوکس بودن را تمام و عیار برای توریستان معنا می کند. بعضی از بهترین هتل های لاکچری آنتالیا در این شهر کوچک اقامتگاهی واقع شده اند. 

پس کسانی که عاشق معماری های فوق العاده لوکس با سنگ های مرمرین و یا عاشق ساختمان های مدرن با تزئینات ترکیه ای، اسپا و گلف هستند، باید بدون تامل هتل های بلک را برای اقامت در آنتالیا انتخاب کنند. ساحل بلک به زیبایی با کوهستان ها احاطه شده است و آب های کریستالی و شن های ساحلی بی نظیری را به توریستان آفر می دهد.

منطقه بلک درست در ” ساحل آک دنیز ” در 30 کیلومتری شهر آنتالیا جا خوش کرده است و اینکه بدانید در ساحل 17 کیلومتری دریای مدیترانه بلک، هتل ها و تاسیسات مدرن فراوانی از سال 1990 میلادی تا به امروز ساخته شده اند و همین پیشرفت توریستی بودن آن را دوچندان کرده و نکته بعدی این است که فاصله بلک از پارک ملی کورشونلو تنها 20  کیلومتر است.

از طرفی بلک به عنوان یک منطقه عالی در تور ارزان آنتالیا برای اقامت زوج های جوان برای تجربه اقامتی رومانتیک در آنتالیا نیز شناخته می شود. چراکه بلک به خوبی آرامش را با امکانات لوکس در آمیخته است و به بهترین شکل به توریستان خدمات ویژه ای ارائه می کند. جالب است که بدانید بعضی از هتل های بلک فقط مختص به بزرگسالان هستند و کودکان نمی توانند در آن ها اقامت داشته باشند.

در منطقه بلک 47 هتل و مرکز تفریحی و گردشگری متنوع و مهمتر مرکز گلف 5 ستاره تعبیه شده است که تعداد تخت های منطقه بلک در مجموع بالغ بر 45/000 تخت ، 10 عدد زمین گلف با تمامی امکانات در عالی ترین سطح ممکن ، 2 زمین گلف در بهترین مکان نیز در حال سرمایه گزاری و ساخت هستند که بعد از اتمام این دو زمین تعداد خوشبختانه تخت های منطقه بلک به 500/47  تخت خواهد رسید و در ضمن تفریحات به اینجا ختم نمی شود چرا که این منطقه 50 زمین فوتبال ، 200 زمین تنیس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه ای و عالی می باشد که نباید این ها را از دست ندهید.

اگر مسافر آنتالیا هستید ، برای انتخاب هتل در بلک هتل های منحصر به فرد و عالی آن به گونه ای احداث شده که تمامی امکانات رفاهی و تفریحی یک شهر کوچک را استادانه در خود جای داده و شما در هر هتلی که اقامت دارید نیازی به رفتن به داخل شهر را ندارید چرا که همه چیز در هتل وجود دارد و خدمات هتلی بلک به صورت 12 ماهه می باشد و اگر تصمیم دارید در این منطقه اقامت داشته باشید بدانید که در ماه های آگوست و جولای پرترافیک ترین ماهها از نظر تعداد توریست و گردشگر در اینجا می باشد.

هتل های منطقه بلک

منطقه بلک ترکیه دارای بهترین و گرانترین هتل های موجود می باشند و در این منطقه بیش از ۹۹% هتل ها ۵ ستاره می باشند. بلک در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است. اغلب هتل های ۵ ستاره این منطقه بسیار لوکس می باشند و می توان به Rixos Premium Belek، Titanic Deluxe Belek Beach، Ela Quality Resort Belek اشاره کرد.

تا چشم کار می کند در بلک می توان جاذبه ها و مناطق گردشگری را دید که هر کدام از آن ها می توانند ساعت ها توجه افراد را به خود معطوف کنند و در نهایت یک روز عالی را برای آن ها رقم بزنند و همچنین افراد در این شهر می توانند انواع تفریحات آبی مانند جت اسکی ، گلایدر ، غواصی ، رافتینگ ، قایق سواری و هزاران هزار تفریح دیگر را نیز تجربه کنند و از انجام آن ها نهایت لذت را ببرند و البته گفتنی است که توریست ها و علاقه مندان علاوه بر این تفریحات می توانند از تفریحات دیگر مانند زمین های گلف ، فوتبال و تنیس نیز بهره ببرند .


منطقه بلک آنتالیا؛ تفریحی لوکس برای توریست ها+عکس

منطقه بلک آنتالیا؛ تفریحی لوکس برای توریست ها+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار