gardeshban.ir

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: کارگروه تعین ضوابط قرنطینه کیشوندان در بازگشت از سفر تشکیل شد که این کارگروه موظف است تا قبل از تعطیلات فروردین‌ماه ضوابط قرنطینه کیشوندانی که برخلاف توصیه‌های شورای سلامت به سفر می‌روند را، مشخص و جهت تصویب به شورای سلامت ارائه کند.
کد خبر: ۲۴۰۳۰
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
محمدرضا رضانیا، سخنگوی شورای سلامت کیش صبح امروز (26 اسفندماه) در جمع خبرنگاران، گفت: کارگروه تعین ضوابط قرنطینه کیشوندان در بازگشت از سفر تشکیل شد که این کارگروه موظف است تا قبل از تعطیلات فروردین‌ماه ضوابط قرنطینه کیشوندانی که برخلاف توصیه‌های شورای سلامت به سفر می‌روند را، مشخص و جهت تصویب به شورای سلامت ارائه کند.

وی اضافه کرد: کلیه ادارات، نهادها، شرکت‌های دولتی و خصوصی مکلف هستند کارکنان خود را شیفت بندی کرده و از ازدحام کارکنان در محیط‌های اداری کاسته شود.

رضانیا با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کیش ادامه داد: نیروهای انتظامی و بسیج نسبت به کنترل و  کاهش تجمعات در اماکن عمومی و سواحل و کاهش ترددهای غیرضروری در سطح شهر اقدام خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: گمرک سازمان منطقه آزاد کیش مکلف شد با مدیریت زمان‌بندی مراجعین و شیفت بندی کارکنان خود ، به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که تجمع در زمان ترخیص کالا اتفاق نیفتد.

سخنگوی شورای سلامت کیش در پایان با تأکید بر اینکه عوامل انتظامی جهت پیشگیری از تجمعات، ممانعت به عمل خواهند آورد، اضافه کرد: سازمان منطقه آزاد کیش، هیچ‌گونه برنامه‌ای جهت برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال و همچنین تحویل سال ندارد و کیشوندان نیز به‌منظور پیشگیری از تجمعات، در این روزها از منزل خارج نشوند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار