gardeshban.ir

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از زائران و مسافران خواست اکیدا به مشهدمقدس سفر نکنند.
کد خبر: ۲۴۰۳۸
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
ایرج حریرچی ظهر امروز که با هدف بررسی اقدامات مشهدمقدس در زمینه پیشگیری از کرونا به این شهر سفر کرده اظهار داشت: امکانات درمانی و بهداشتی مشهد در این ایام، برای خودشان است و وقتی تراکم مسافر و زائر ایجاد می‌شود بیماری کرونا گسترش بیشتری پیدا می‌کند و از ساکنان به مسافران و بالعکس انتقال می‌یابد.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: از مسافران و زائران درخواست داریم اکیدا به مشهد نیایند و مسافران ورودی نیز غربالگری می‌شوند و با علائم کوچکی هم داشته باشند باید قرنطینه شوند.

حریرچی تصریح کرد: سفر افراد در این شرایط مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند و اگر تعداد زیادی به مشهد و خراسان رضوی بیایند قطعا امکانات پاسخگو نیستند.

وی در مورد هدف از سفر خود به مشهد نیز اظهار داشت: باید ببینیم با مقامات استانی و محلی چه باید کرد تا ورود افراد مازاد به استان خراسان رضوی و شهر مشهد جلوگیری شود تا تدابیری اتخاذ شود.

حریرچی عنوان کرد: غربالگری از عموم مردم نیز از طریق سامانه سلامت انجام می‌شود و مردم می‌توانند خوداظهاری کنند و از طریق شماره ۴۰۳۰ نیز تماس گرفته و غربالگری می‌کنیم و به مراکز بهداشتی و درمانی خودمان هدایت می‌کنیم. اکثر افراد و مبتلایان به کرونا در منزل قابل مراقبت هستند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار