gardeshban.ir

مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت : تخصیص اینترنت رایگان به معلمان و دانش آموزان جهت فرآیند آموزش مجازی را ضروری دانست.
کد خبر: ۲۴۰۷۹
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 27
گردشبان (gardeshban.ir) : فرحناز قائد امینی در جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش استان و ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کوئید ۱۹ به تشریح اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته توسط آموزش و پرورش استان در ایام تعطیلی مدارس به علت شیوع بیماری کرونا پرداخت.
 قائد امینی از آموزش نیروهای خدماتی و گندزدایی و ضدعفونی مدارس به عنوان اولین اقدام انجام شده در این زمینه نام برد و گفت: با چاپ و توزیع بیش از ۴ هزار پوستر آموزشی و با حضور قریب به ۱۰ هزار نفری فرهنگیان در دوره ضمن خدمت پیشگیری از بیماری های حاد تنفسی, فرآیند آموزش پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا برای فرهنگیان و دانش‌آموزان محقق شده است.
 وی تولید محتوای آموزشی در قالب فیلم و درسنامه برای دانش آموزان مناطق محروم را از دیگر اقدامات اداره کل آموزش و پرورش استان دانست و ضمن تقدیر از کلیه فرهنگیان استان به واسطه برقراری کلاس درس در فضای مجازی گفت: معلمان ما در سراسر استان با یک تلاش ایثارگرانه و جهادی مانع از تعطیلی فرآیند آموزش دانش آموزان شدند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با توجه به عدم پوشش ۱۰۰ درصدی اینترنت در کل نقاط استان, خواستار اقدامات لازم جهت رفع این مشکل شد و خاطر نشان کرد: استفاده از فضای مجازی و اینترنت در شرایط فعلی, یکی از ضروریات فرآیند آموزش و پرورش است و لازمه تحقق این مهم, مساعدت مسئولین امر در جهت تخصیص اینترنت رایگان به دانش آموزان و معلمان است.
 فرحناز قائد امینی با توجه به اینکه فاز اول خوابگاه مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز استان جهت ایجاد نقاهتگاه برای بیماران مبتلا به بیماری کرونا و با توجه به کمبود فضای بیمارستانی و درمانی, در اختیار سپاه قمر بنی هاشم استان قرار گرفته است گفت: خواهان مصوبه ای هستیم که اعتبارات کافی برای تکمیل فاز دوم خوابگاه مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز در اختیار اداره کل آموزش و پرورش استان قرار بگیرد تا با تکمیل آن شاهد خدمت رسانی بیشتر به هم استانی های عزیز باشیم.
قائد امینی ضمن تشکر از صدا و سیمای مرکز استان به جهت همکاری در پخش برنامه تولیدی آموزش تعطیل نیست که هر روز به مدت نیم ساعت از شبکه استانی جهان بین به صورت زنده پخش می‌شود گفت: انشاالله با تولید برنامه های رادیویی و همکاری بیشتر سازمان صدا و سیمای استان بتوانیم صدای آموزش معلمان را بیش از پیش به گوش دانش‌آموزان برسانیم.
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار