gardeshban.ir

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از مردم خواست تا به منظور حمایت از صنعت گردشگری و با درک وضعیت فعلی فعالان این صنعت، سفر خود را به جای لغو کردن، به تعویق بیاندازند و پس از بحران کرونا از حداکثر امکانات و امتیازات، تخفیف‌ها و برنامه‌های متنوع گردشگری یزد با همان هزینه‌های رزرو شده قبل بهره ببرند.
کد خبر: ۲۴۱۶۰
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
«سیدمصطفی فاطمی» با اشاره به این که تعداد زیادی از مسافران سفر خود را به یزد لغو کرده‌اند، اظهار کرد: از ابتدای پیشآمد بحران کرونا، توصیه ما به واحدهای اقامتی و هتل‌ها جلب رضایت مشتری و بازگرداندن هزینه‌های رزرو بنا به درخواست مشتریان بود تا به هر طریقی مشتری از رضایت کافی برخوردار باشد.

وی افزود: در عین حال، توصیه ما به گردشگران به تعویق انداختن سفرها به جای لغو آن‌ها و تعیین مهلت یک ساله برای شناور ماندن رزروها بود چرا که در شرایط کنونی تمام برنامه‌های متنوع نوروز یزد لغو و به تابستان موکول شده  لذا پیشنهاد مشخص میراث فرهنگی استان یزد به گردشگران و مسافران این است که برنامه سفر را به جای لغو کردن به زمان دیگری انتقال دهند و پس از بحران کرونا به یزد سفر کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی یزد با تاکید بر این که هتل‌ها و اقامتگاه‌ها و سایر تاسیسات گردشگری وضعیت خوبی در شرایط کنونی ندارند، گفت: متاسفانه در این بحران با هتلی مواجه هستیم که هزینه‌های رزرو را صرف حقوق پرسنل و تهیه اقلام ضروری و تدارک برنامه‌های عید نوروز کرده است و در حال حاضر برای بازگرداندن هزینه‌های مشتریان با سختی زیادی مواجهه هستند و بعضاً از طریق تسهیلات نسبت به بازگشت هزینه‌های رزرو اقدام کرده‌اند.

فاطمی وضعیت سایر تاسیسات مانند آژانس‌های گردشگری را نیز بسیار نامطلوب علام کرد و گفت: آژانس‌های گردشگری هم برای بازگرداندن هزینه‌های رزروی مشکلاتی مانند ناتوانی در بازپس گرفتن هزینه‌ها از هتل‌ها و پروازها را دارند و در حال حاضر با چالش زیادی روبرو هستند که آن‌ها را با مشکلات بزرگی روبرو کرده است.

این مسئول در پایان خواستار درک شرایط کنونی از سوی گردشگران و مسافران شد و گفت: خواهشمندیم تا مردم زمان سفر خود به یزد را برای کمک به فعالان گردشگری به تعویق بیندازند و با هزینه‌های رزرو شده قبلی، با حداکثر امکانات، امتیازات و تخفیف‌ها و برنامه‌های متنوع پیش‌رو به یزد سفر کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار