gardeshban.ir

رییس جامعه هتلداران یزد از ادامه تعطیلی داوطلبانه این صنف در یزد خبر داد و این مهم را به سایر واحدهای اقامتی استان نیز توصیه کرد.
کد خبر: ۲۴۱۶۴
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
«سیدامیر ناصر طباطبایی» با تاکید بر این که به دنبال پروتکل و دستورات کشوری، توصیه اصلی ما به صنف هتلداران تداوم تعطیلی داوطلبانه است، اظهار کرد: ما به عنوان اولین تشکل صنفی که به صورت کاملا داوطلبانه در جهت حفظ سلامت همشهریان نسبت به تعطیلی واحدهای خود اقامت کردیم، به دنبال اولویت سلامت مردم و همچنین همکاری با دستورات استانی، نسبت به تعطیلی داوطلبانه خود تا فروکش کردن بحران ادامه خواهیم داد.

این مسئول از فعالیت سه واحد اقامتی مجاز به عنوان واحدهای کشیک، با مجوز اداره کل میراث فرهنگی یاد کرد و گفت: در حال حاضر از این تعداد واحد اقامتی، دو مهمان پذیر به فعالیت خود خاتمه داده‌اند و تنها یک واحد با سه اتاق فعالیت دارد چرا که مراجعین و مسافران این واحدها، بیماران با نیازهای درمانی اضطراری بودند و پس از پایان درمان، یزد را ترک می‌کنند.

وی یادآور شد: با توجه به دستور دادستانی استان به منظور تعطیلی خانه‌های مسافر شاهد حضور برخی از مسافران در یزد بودیم که این گروه از مسافران، با هدف سلامت و درمان اضطراری به یزد سفر کرده بودند و ناگزیر به واحدهای اقامتی غیرمجاز مراجعت داشتند از این رو واحدهای مجاز در این راستا اقدام کردند.

رییس جامعه هتلداران یزد در پایان با تاکید بر این که اولویت فعالیت این واحدها خدمات رسانی به بیماران و حفظ سلامت و نوع دوستی است، گفت: متاسفانه شیطنت‌های برخی از رسانه‌ها از فعالیت غیرمجاز این واحدها یاد کرده در حالی که این تعداد مسافر نه تنها صرفه اقتصادی ندارند بلکه برای حفظ سلامت مردم، خدمات رسانی به این گروه در چارچوب واحدهای مجاز وظیفه‌ای انسانی محسوب می‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار