gardeshban.ir

گردشگری و سفر به دلایل گوناگونی انجام می شود. گاهی برای شناخت فرهنگ های گوناگون و گاهی برای دیدن بنا و آثار باستانی، در برخی مواقع، برای شرکت در یک فستیوال یا دیدن موزه ای مشهور، در برخی دیگر برای کسب تجربه هایی هیجان انگیز و رفتن به مکان هایی پر مخاطره. چیزی که در میان همه این دلایل مشترک است، دوری از فضای زندگی مدرن و زدودن استرس از زندگی روزمره است.
کد خبر: ۲۴۱۹۰
تاریخ انتشار : جمعه ۰۱ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
بسیاری از کشورهای دنیا با داشتن جنگل، کوه و سواحل بکر و زیبا و ارائه امکانات مناسب، فضایی رویایی و خیال انگیز برای استراحت و آرامش علاقمندان را فراهم آورده اند. مجموعه جزایر فیجی در اقیانوس آرام یکی از بی مثال ترین مکان هایی بوده که می توانید در محیط رویایی و خیال انگیز آن، دمی بیاسایید، لذتی وافر ببرید و آرامشی عمیق را تجربه کنید. برای آشنایی با جاهای دیدنی فیجی، ما را در تور مجازی سفر به فیجی همراهی کنید.

مجموعه جزایر فیجی در اقیانوس آرام+تصاویر

درباره فیجی بیشتر بدانیم

تعداد 330 جزیره بزرگ و کوچک با زیبایی های سحرآور در میان اقیانوس آرام، کشوری به نام جمهوری فیجی را تشکیل داده اند که زیبایی های فراوانش در خیال هم نمی گنجند. جمهوری جزایر فیجی که 2 هزار کیلومتر با شمال جزایر زلاندنو فاصله دارد، دارای 900 هزار نفر جمعیت بوده که به زبان های فیجیایی، فیجایی هندی و انگلیسی سخن می گویند و با واحد پولی دلار فیجی به داد و ستد می پردازند.

مجموعه جزایر فیجی در اقیانوس آرام+تصاویر 

پایتخت این کشور زیبا و دیدنی، شهر سوواست. مجمع الجزایر فیجی 533 صخره را دل خود جای داده اند. این سرزمین خیال انگیز تا سال 1970 میلادی مستعمره بریتانیا محسوب می شد و در حدود 90 درصد اهالیش در دو جزیره اصلی و بزرگ این کشور به نام های ویتی لوو و وانا لووو زندگی می کنند. اما تنها 106 جزیره آن مسکونی هستند. 

با کاوش های صورت گرفته مشخص گردید که این جزایر رویایی از 3500 سال پیش از میلاد دارای سکنه بوده اند. مردم فیجی امروزه با صنعت گردشگری و صادرات شکر روزگار می گذرانند. اگر قصد دارید برای کمی آرامش و لذت بردن از طبیعتی زیبا سفر به فیجی را برگزینید، همچنان ما را همراهی کنید.درباره فیجی بیشتر بدانیم

شهر لووکا (Levuka)

این شهر سرزنده و شاداب دیدنی های بکری را در بطن خویش جای داده است. یکی از رویایی ترین جاهای دیدنی فیجی، جزیره مرجانی للوویا (Leleuvia) بوده که سواحل شنی و درختان نخل اطرافش، تصاویری بی بدیل و مملو از آرامش را ایجاد کرده اند. جزیره زیبای دیگری که در این بخش از فیجی قرار داشته، جزیره گمشده است.

اگر به شخصیت اصلی رمان رابینسون کروزو علاقه دارید، می توانید در میان طبیعت بکر این جزیره رویایی، خود را رابینسونی گمشده تصور کنید و احساسات او را دریابید. اگر به ماهیگیری و شنا و قدم زدن در سواحلی فرح بخش و زیبا علاقمند هستید، می توانید به روستایی در نزدیکی شهر لووکا بروید به نام سیلانا (Silana). 

این روستا جهانی آرامش بخش و روح نواز را با مناظر بکر و زیبایش در اختیار شما قرار خواهد داد. اما خود شهر لووکا که تا سال 1882 تنها شهری در فیجی بود که حال و هوایی اروپایی داشت، همچنان همان سرزندگی را حفظ کرده و شباهت بی نظیری به شهرهای سال های 1870 میلادی اقیانوس آرام دارد.

مجموعه جزایر فیجی در اقیانوس آرام+تصاویر

پارک دیو خفته یا مراقب گل ها (mud maid plant)

در سفر به سرزمین رویایی و زیبای فیجی، به هیچ عنوان رفتن به این مورد از جاهای دیدنی فیجی را از یاد نبرید، بوستانی که 10 دلار برای بلیت ورودی آن باید بپردازید و توسط بازیگر مشهور سینمای کانادا، ریموند بر (Raymond Burr)، در قرن بیستم تاسیس شد. 

این مزرعه 20 هکتاری مجموعه ای زیبا و خیال انگیز بوده که در بطن طبیعت بی نظیر خود، 2000 نوع گل ارکیده را قرار داده است. این جاذبه دیدنی فیجی تنها 10 دقیقه با شهر مهم نادی (Nadi) فاصله دارد و از جمله مکان هایی است که دیدنش را به هیچ عنوان نباید از دست داد.

مجموعه جزایر فیجی در اقیانوس آرام+تصاویر

پارک میراث ملی بوما (Bouma)

یکی از جاهای دیدنی فیجی در واقعیت بوستانی رویایی بوده که آن را به نام پارک میراث ملی بوما می شناسیم. پیاده روی، تماشای تپه های باستانی، قایقرانی و قدم زدن در سواحل بکر چهار روستای موجود در دل این طبیعت وسوسه انگیز کارهایی بوده که می توانید در سفر به فیجی از انجام دادن آن ها بی نهایت لذت خواهید برد. 150 کیلومتر جنگل انبوه استوایی فوق العاده دیدنی بوده و توسط درختانی انبوه و سرسبز پر شده است. 

استخرهای طبیعی ایجاد شده توسط سه آبشار دیدنی این ناحیه، از دیگر جاهای دیدنی فیجی بوده که می توان با شنا کردن در آن، لذت آرامشی رویایی در دل طبیعت را تجربه کرد.

مجموعه جزایر فیجی در اقیانوس آرام+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار