gardeshban.ir

وقتی صحبت از مراقبت های روزانه پوست می شود ، هیچ چیزی مانند یک ماسک صورت نمی تواند موثر و آرامش بخش باشد.
کد خبر: ۲۴۲۰۳
تاریخ انتشار : جمعه ۰۱ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
با ماسک هایی که در خانه درست می کنید ،بعد از 10 الی 15 دقیقه پوست شما احساس شادابی و نشاط خواهد کرد .بیایید با چند نمونه از این ماسک های ساده و موثر آشنا شویم:

ماسک مرطوب کننده

اگر مرطوب کننده شما زمستان امسال تأثیر کافی نداشته ، این ماسک باعث تعادل و تغذیه پوست شما می شود.این ماسک به پوست شما کمک می کند که رطوبت را حفظ کند ، بهبود جای زخم ها را افزایش داده و سلول های پوست را بدون افزایش میزان چربی احیا کند .جو دوسر و آووکادو با خاصیت مرطوب کنندگی بهترین دوست شما در این زمینه خواهند بود! نصف آووکادو را خرد کنید و با 1 قاشق غذاخوری عسل و یک مشت جو پرک مخلوط کنید.بهتر است در صورت امکان جو پرک را در آسیاب ریخته و سپس از آرد آن استفاده کنید.ترکیب بدست آمده را به پوشت تمیزتان بمالید و بعد از 15 دقیقه با آب ولرم بشویید.

ماسک عسل

عسل نه تنها مرطوب کننده بلکه ضد باکتری طبیعی است و در ماسک های ضد آکنه نیز بسیار مؤثر است.علاوه بر این ، از آنجا که مخمر یک ماده مغذی سرشار از ویتامین های B است می توانید آن را به ماسک خود اضافه کنید.برای تهیه این ماسک 2 عدد چای کیسه اس بابونه را دم کنید و اجازه دهید تا سرد شوند.عسل و مخمر را با هم مخلوط کرده و با چای بابونه سرد مخلوط کنید تا مایع خمیری مانند حاصل شود سپس آن را روی صورت تان بمالید.بعد از 20 دقیقه می توانید ماسک را با آب ولرم بشویید.

ماسک احیا کننده پوست

نیازی نیست که تمام پول خود را صرف سرم ها و کرم های مفید برای پوست کنید.تنها لازم است این سرم طبیعی را امتحان کنید تا با نتایج شگفت انگیز آن مواجه شوید.ماست مملو از اسید لاکتیک است که سلولهای خسته و مرده پوست را از بین می برد و لایه های براق را آشکار می سازد.1 قاشق غذاخوری ماست طبیعی و ساده ، 1 قاشق غذاخوری عسل و 1 قاشق غذاخوری زردچوبه را مخلوط کنید.. روی پوست تمیز و خشک بمالید. بعد از 10-15 دقیقه انتظار ، پوست تان را طبق معمول بشویید و مرطوب کنید.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار