gardeshban.ir

گزارش/
یونان، یک مقصد گردشگری پرطرف‌دار در محل پیوند سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا است که به‌واسطه هتل‌های ساحلی لوکس خود، سفری به‌یادماندنی را برای مهمان‌ها رقم می‌زند.
کد خبر: ۲۴۲۳۷
تاریخ انتشار : شنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
چه گزینه‌ای می‌تواند بهتر از اقامت در هتلی کنار دریا با یک استخر خصوصی، به شما حسی خارق‌العاده از سفر به یونان بدهد؟ این هتل‌های ساحلی در کرانه برخی از بهترین سواحل یونان در جنوب اروپا، مجلل‌تر از آن چیزی هستند که حتی بتوانید فکرش را کنید.

مجلل‌ترین هتل های ساحلی یونان/تجربه اسپای اختصاصی، حمل‌و‌نقل خصوصی با هلیکوپتر و پیشخدمت شخصی

در این مقاله قصد داریم شما را با ۱۰ هتل ساحلی مجلل در یونان آشنا کنیم که مملو از امکانات، از اسپای اختصاصی گرفته تا حمل‌و‌نقل خصوصی با هلیکوپتر و پیشخدمت شخصی هستند. برای انتخاب از میان هتل‌های یونان می‌توانید با مراجعه به سایت کجارو، بهترین و به‌صرفه‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

سرزمین اصلی یونان

۱. هتل فور سیزنز استیر پلس آتنز (Four Seasons Astir Palace Hotel Athens)؛ آتنز ریویرا (Athens Riviera)

مجلل‌ترین هتل های ساحلی یونان/تجربه اسپای اختصاصی، حمل‌و‌نقل خصوصی با هلیکوپتر و پیشخدمت شخصی

هتل فور سیزنز استیر پلس آتنز دارای دو استخر بیرونی خارق‌العاده است؛  عکس از کن سیت (Ken Seet)

«کاخ تاریخی استیر» (Astir Palace)، اوایل سال ۲۰۱۹ پس از یک بازسازی گسترده به‌عنوان اولین اقامتگاه و هتل فور سیزنز در یونان، دوباره مورد استفاده قرار گرفت.

با وجود اینکه این بهشت ساحلی ایده‌آل در آتنز ریویرا قرار دارد؛ اما باید بدانید که فاصله آن تا مرکز تاریخی شهر تنها ۳۰ دقیقه است؛ پس مهمان‌ها می‌توانند در زمان اقامتشان در شهر باستانی یونان، به‌ آسانی به گشت‌و‌گذار بپردازند.

کاخ استیر در میان ۷۵ هکتار درخت‌های کاج قرار دارد و دارای سه ساحل خصوصی، هشت رستوران، کافه و استراحتگاه، فروشگاه‌های اختصاصی و یک اسپا با الهام از فلسفه بقراط از سلامت کلی است. هتل از دو ساختمان مجزا به نام‌های «نافسیکا» (Nafsika) و «آریون» (Arion) و همچنین چندین بانگالوی خصوصی (یک نوع خانه‌ی ییلاقی) تشکیل می‌شود.

در ساختمان نافسیکا، سوئیت‌ها دارای یک استخر اختصاصی و چشم‌اندازهای بی‌نظیری از دریا هستند؛ در حالی که ساختمان مدرن آریون دارای یک استایل شیک و قدیمی است.

تلفن: ۱۰۰۰ ۰۸۹۰ ۲۱ ۳۰+

آدرس: Four Seasons Astir Palace Hotel Athens, 40 Apollonos Street, Vouliagmeni Athens

۲. اقامتگاه سانی استریاس (Sani Asterias)؛ خالکیدیکه در شمال یونان

مجلل‌ترین هتل های ساحلی یونان/تجربه اسپای اختصاصی، حمل‌و‌نقل خصوصی با هلیکوپتر و پیشخدمت شخصی

پنج ستاره

سانی استریاس در اقامتگاه گسترده سانی قرار دارد

اقامتگاه سانی در احاطه درخت‌های کاج و سواحل ماسه‌ای، در یک عمارت مجلل ۱۰۰۰ هکتاری در شبه جزیره کاسندرا قرار دارد. سانی استریاس منحصر‌به‌فرد، یکی از پنج هتل باشکوه این مجموعه است.

سانی استریاس متشکل از ۵۷ سوئیت شگفت‌انگیز و مجلل با تراس خصوصی و دسترسی مستقیم به ساحل انحصاری سانی استریاس با مناظری خیره‌کننده از دریای اژه است. در این هتل همچنین یک سوئیت مجلل سه خوابه وجود دارد که از امکانات آن می‌توان به یک استخر اختصاصی، سه حمام و امکان ورود و خروج سریع  (چک این و چک اوت) در اتاق اشاره کرد.

دیگر نقاط برجسته این بوتیک هتل شامل یک اسپا با خدمات رایحه‌درمانی توسط «ان سمونین» (Anne Semonin) و رستوران واتر می‌شود؛ جایی که یک سرآشپز سه ستاره میشلین به نام «مائورو کوله گروکو» (Mauro Colagreco)، منویی فوق‌العاده از غذاهای عمدتا مدیترانه‌ای و فرانسوی خلق می‌کند.

تلفن: ۰۹۹۵۰۰ ۲۳۷۴ ۳۰+

آدرس: Sani Asterias Sani Resort, Kassandra 630 77, Greece

۳. رومانوز در کاستا ناوارینو (The Romanos at Costa Navarino)؛ مسینیا در جنوب یونان

پنج ستاره

مجلل‌ترین هتل های ساحلی یونان/تجربه اسپای اختصاصی، حمل‌و‌نقل خصوصی با هلیکوپتر و پیشخدمت شخصی

رومانوز، یک مجموعه اقامتگاه لوکس با چشم‌اندازهایی بی‌رقیب از دریای یونان است

کاستا ناوارینو در مسینیا در جنوب غربی استان پلوپونز، یک زندگی اختصاصی ساحلی را به مهمان‌های خود پیشنهاد می‌دهد. اقامتگاه لوکس رومانوز در میان باغ‌های زیتون، یکی از دو اقامتگاه مجلل در این منطقه است. این هتل صاحب جایزه، ۳۲۱ اتاق، سوئیت و ویلا با امکاناتی چون استخرهای بی‌نهایت با چشم‌اندازهایی جادویی از دریای یونان دارد.

ویلای «رویال کورونی» (Villa Koroni) به وسعت ۶۶۰ متر مربع با پیشنهاد امکانات انحصاری‌ای چون یک باشگاه خصوصی و منطقه اسپا، باشکوه‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود.

رستوران‌های فاخر، یک اسپای درجه یک و خدمات اختصاصی هیلکوپتر، در کنار فعالیت‌هایی مانند کلاس‌های آشپزی و شب‌های ستاره‌شناسی، همه جزو پیشنهادهای مجلل این اقامتگاه هستند.

تلفن: ۰۹۶۰۰۰ ۲۷۲۳ ۳۰+

آدرس: The Romanos, a Luxury Collection Resort, Navarino Dunes, Costa Navarino, 24001 Messinia

۴. هتل آمانزو (Amanzoe)؛ پلوپونز در جنوب یونان

پنج ستاره

مجلل‌ترین هتل های ساحلی یونان/تجربه اسپای اختصاصی، حمل‌و‌نقل خصوصی با هلیکوپتر و پیشخدمت شخصی

هتل بی‌نظیر آمانزو، زاییده افکار یک معمار آمریکایی به نام ادوارد توتل است

شهر باستانی هالیس و جزیره اسپتسس در نزدیکی اقامتگاه آمانزو قرار دارند

اقامتگاه آمانزو که روی یک تپه قرار دارد و با باغ‌های زیتون احاطه شده است، مناظری پانورامایی از حومه شرقی پلوپونز و خلیج آرگو سارونیک را به مهمان‌های خود ارائه می‌کند. این اقامتگاه مجلل در شهر «پورتو هلی» (Porto Heli) واقع شده است که مکان‌های باستان‌شناسی‌ای چون شهر باستانی «هالیس» (Halieis) و جزیره پرزرق‌و‌برق «اسپتسِس» (Spetses) در نزدیکی آن قرار دارند.

تمام عمارت‌های مجلل مستقل این اقامتگاه دارای تراس‌هایی با استخرهای خصوصی هستند؛ در حالی که ویلاهای یک تا ۹ اتاقی مجموعه با سرآشپز و میزبان به پیشواز شما می‌آیند.

باشگاه ساحلی آمانزو درست زیر اقامتگاه و در خلیجی محافظت‌شده قرار دارد و با یک ساحل اختصاصی، چهار استخر شنا، رستورانی دنج، اسپای دو اتاقه و کلبه‌، جایی است که مهمان‌ها می‌توانند شب را در آن سپری کنند و صبح با صدای امواج دریا از خواب بیدار شوند که واقعا تجربه‌ای منحصربه‌فرد به حساب می‌آید.

تلفن: ۷۷۲۸۸۸ ۲۷۵۴ ۳۰+

آدرس: Agios Panteleimonas site, Kranidi 213 00, Greece

۵. هتل و سوئیت‌های ساحل لیچ‌نس (Lichnos)؛ پرگا در شمال غربی یونان
پنج ستاره

مجلل‌ترین هتل های ساحلی یونان/تجربه اسپای اختصاصی، حمل‌و‌نقل خصوصی با هلیکوپتر و پیشخدمت شخصی

این اقامتگاه ساحلی در پرگا درست در کرانه دریای یونان ساخته شده است

هتل و سوئیت‌های ساحل لیچ‌نس واقع در خلیج خلوت لیچ‌نس، در امتداد آب‌های درخشان دریای یونان قرار دارد و با امکاناتی چون استخر بی‌نهایت در فضای آزاد، دو رستوران و یک کافه ساحلی، جزو بهترین هتل‌های لوکس یونان به شمار می‌آید.

تپه‌های سرسبز اطراف، منظره‌ای بی‌نقص برای این اقامتگاه ساحلی دنج و مجلل پنج ستاره در پرگا در منطقه اپیروس به ارمغان آورده‌اند. این هتل دارای چندین بانگالو و اتاق‌های مجلل، از جمله یک سوئیت دوخوابه با چشم‌انداز دریا است که با بالکن خصوصی و جکوزی در فضای آزاد، ایده‌آل‌ترین نقطه در هتل برای تماشای غروب آفتاب محسوب می‌شود.

سوئیت پرنس فیصل با ۷۸ متر مربع مساحت، دو بالکن بزرگ، دو اتاق خواب، میز غذاخوری و اتاق پذیرایی، لاکچری‌ترین گزینه لیچ‌نس است.

تلفن: ۰۳۱۲۵۷ ۲۶۸۴ ۳۰+

آدرس:  Lichnos Beach Hotel & Suites,Lichnos Beach Parga, Parga 480 60, Greece
جزایر یونان

۶. دافنیلا بی داسیا (Daphnila Bay Dassia)؛ کورفو

چهار ستاره

مجلل‌ترین هتل های ساحلی یونان/تجربه اسپای اختصاصی، حمل‌و‌نقل خصوصی با هلیکوپتر و پیشخدمت شخصی

با مجلل ترین هتل های ساحلی یونان آشنا شوید

دافنیلا بی داسیا در شبه جزیره کومنوی کورفو، امکان دسترسی به ساحل پرچم آبی را برای شما فراهم می‌کند

دافنیلا بی داسیا روی تپه‌ای سرسبز بر فراز خلیج داسیا در کورفو قرار دارد و یک موقعیت ساحلی را با طراحی خلاقانه در هم آمیخته است. از نقاط برجسته این هتل روبه‌روی دریای یونان می‌توان به اسپای طراوت‌بخش، غذای عالی، ساحل پرچم آبی و باغ‌های زیبای مملو از درخت‌های زیتون و کاج اشاره کرد.

مهمان‌ها می‌توانند در آب تازه استخر شیرجه بزنند، در ساحل استراحت کنند یا از فعالیت‌های بی‌شمار پیشنهادی هتل مانند موسیقی زنده یا نمایش رقص فولکلور لذت ببرند.

شهر قدیمی خارق‌العاده کورفو، یکی از میراث‌های جهانی یونسکو به حساب می‌آید که تنها ۲۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.

تلفن: ۰۹۰۳۲۰ ۲۶۶۱ ۳۰+

آدرس: Grecotel Lux Me Daphnila Bay Dassia, Villa Crystal Corfu, Palaiokastritsas, Dassia 491 00, Greece

۷. کاسا کوک کاس (Casa Cook Kos)؛ کاس

مجلل‌ترین هتل های ساحلی یونان/تجربه اسپای اختصاصی، حمل‌و‌نقل خصوصی با هلیکوپتر و پیشخدمت شخصی

این هتل ۱۰۰ اتاقی، یادآور یک دهکده سنتی یونانی است؛ عکس از جورج روسکه (Georg Roske)

هتل شیک کاسا کوک کاس واقع در کاس (محل تولد بقراط)، محلی عالی برای گشت‌و‌گذار در جزیره دودکانس به حساب می‌آید. این هتل که تنها بزرگ‌سالان اجازه ورود به آن را دارند، از معماری سنتی جزایر یونان الهام گرفته است. ۱۰۰ اتاق کاسا کوک کاس، تنوعی از اتاق‌های دوبل گرفته تا ویلاهایی با باغ و استخر خصوصی را در اختیار مهمان‌ها قرار می‌دهند.

رستوران مدرن هتل با فلسفه تهیه غذا از محصولات تازه محلی، منویی لذیذ به مهمان‌ها ارائه می‌کند. غذاهای این هتل زیر نظر سرآشپز «تئودورا لامپروپولو» (Theodora Lampropoulou) در کنار مدیر ایتالیایی رستوران با نام «اتوره بوترینی» (Ettore Botrini) تهیه می‌شوند.

تلفن: ۴۴۰۳۸۰ ۲۲۴۲ ۳۰+

آدرس: Casa Cook, Marmari 853 00, Greece

۸. اقامتگاه و اسپای آباتون آیلند (Abaton Island Resort and Spa)؛ کریت

مجلل‌ترین هتل های ساحلی یونان/تجربه اسپای اختصاصی، حمل‌و‌نقل خصوصی با هلیکوپتر و پیشخدمت شخصی

اقامتگاه و اسپای آباتون آیلند، ۱۵۰ اتاق، سوئیت و ویلا دارد

هراکلیون، پایتخت پرجنب‌و‌جوش جزیره کریت، تنها ۳۰ کیلومتر با اقامتگاه مجلل آباتون آیلند فاصله دارد. اقامتگاه و اسپای آباتون آیلند، ۱۵۰ اتاق، سوئیت و ویلا دارد. پیشنهادهای ویژه و منحصر‌به‌فرد این هتل، دریم ویلای دو طبقه و رویال ویلا هستند که با چشم‌اندازهایی مسحورکننده از دریای کریت، استخرهای آبگرم اختصاصی، محوطه بزرگ بیرونی و سرویس پیشخدمت‌ها، اقامتی فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهند زد.

اقامتگاه مذکور، پنج رستوران دارد که همه نوع غذا از سوشی و استیک‌های متنوع گرفته تا غذای محلی یونانی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. اینجا همچنین یک اسپا به نام «المیس» (Elemis) دارد که دارای پنج اتاق درمان مجزا و یک مرکز سلامتی است.

تلفن: ۰۲۶۴۱۰ ۲۸۹۷ ۳۰+

آدرس:  Themistokleous Avenue, Chersonisos 700 14, Greece

۹. هتل گروکوتل میکونوس بلو (Grecotel Mykonos Blu)؛ میکونوس

مجلل‌ترین هتل های ساحلی یونان/تجربه اسپای اختصاصی، حمل‌و‌نقل خصوصی با هلیکوپتر و پیشخدمت شخصی

استخر بی‌نهایت آب دریا در میکونوس بلو

میکونوس بلو با موقعتی عالی در «ساحل ماسه‌ای سارو» (Psarou Beach) قرار دارد که از بانگالوهای جزیره‌ای زیبا و ویلاهای خصوصی با مناظری مسحورکننده از دریای اژه تشکیل می‌شود. برای رسیدن به این اقامتگاه که به شهر سرزنده میکونوس بسیار نزدیک است، می‌توان از کشتی مسافربری یا هواپیما استفاده کرد.

آبی و سفید، دو رنگ غالب در همه‌جا هستند که به‌صورت یکپارچه‌ای با مشخصه‌های معماری بین‌المللی جزیره سیکلادیک و محیط طبیعی اطراف ترکیب شده‌اند.

استخر بی‌نظیر بی‌نهایت آب دریا، یکی از ۲۰ استخر این مجموعه است. میکونوس بلو، فعالیت‌هایی مانند کلاس‌های یوگا را نیز به مهمان‌های خود ارائه می‌کند. مهمان‌ها همچنین می‌توانند با تاکسی‌های آبی اختصاصی به جزایر اطراف بروند.

تلفن: ۰۲۷۹۰۰ ۲۲۸۹ ۳۰+

آدرس: Psarou, Mikonos, Greece

۱۰. هتل دمز نوروز خانیا (Domes Noruz Chania)؛ خانیا در کریت

مجلل‌ترین هتل های ساحلی یونان/تجربه اسپای اختصاصی، حمل‌و‌نقل خصوصی با هلیکوپتر و پیشخدمت شخصی

دمز نوروز خانیا، یک اقامتگاه ساحلی مخصوص که برای بزرگ‌سالان ایده‌آل است

اقامتگاه مجلل دمز نوروز خانیا، مکانی ایده‌آل برای افرادی است که علاقه‌مند به کشف شهر رنگارنگ خانیا یا شناکردن در ساحل معروف «فالاسارنا» (Falassarna) هستند. این بوتیک هتل دارای ۸۳ اتاق با طراحی‌های منحصر‌به‌فرد و سوئیت‌هایی با استخر اختصاصی، جکوزی در فضای باز یا استخر حوضی شکل است.

سوئیت «اولتیمت هیون» (Ultimate Haven) که درست روبه‌روی ساحل قرار دارد، با دو سرویس بهداشتی شیشه‌ای و سه تلویزیون ال‌ای‌دی، جزو خارق‌العاده‌ترین پیشنهادهای هتل به شمار می‌آید.

کلاس‌های رایگان ورزشی و یوگا در فضای باز با پس‌زمینه‌ای از دریای اژه نیز هر روز در دسترس مهمانان قرار دارد. در کافه «را» (Raw) واقع بر پشت‌بام هتل، باریستاهای حرفه‌ای، نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای را برای مهمان‌ها درست می‌کنند تا در حین لذت‌بردن از مناظر اطراف، از آن‌ها لذت ببرند.

دمز نوروز خانیا، محلی عالی برای هایکینگ در پارک ملی نفس‌گیر «ساماریا جورج» (Samaria Gorge) محسوب می‌شود؛ منطقه‌ای که بسیاری از مسافرها آن را با گرند کنیون اروپا مقایسه می‌کنند.

تلفن: ۵۰۵۹۰۰ ۲۸۲۱ ۳۰+

آدرس: Pantelaki Street 5, Agioi Apostoloi, Kato Daratso, 73100, Greece
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار