gardeshban.ir

در این مطلب، می‌خواهیم شما را با باحال‌ترین، پربازدیدترین و مشهورترین شهر بازی‌ها در سرتاسر دنیا آشنا کنیم؛ این شهر بازی‌ها هر سال بیشترین تعداد مراجعه‌ کننده را دارد و در فهرست بهترین‌های جهان هستند.
کد خبر: ۲۴۳۲۷
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
ناگفته نماند که ۶ تا از این شهر بازی‌ها در ایالات متحده امریکا هستند و ۴ مورد نیز در یک مجتمع تفریحی در فلوریدا واقع شده‌اند. ژاپن با ۳ شهر بازی در جایگاه دوم این فهرست قرار دارد و نام کشور فرانسه نیز با یک پارک در این فهرست به چشم می‌خورد.

۱- شهر بازی Magic Kingdom واقع در دریاچه بوئنا ویستا، فلوریدا، امریکا

شهر بازی مجیک کینگدِم در مجتمع تفریحی دنیای والت دیسنی با ۱۷ میلیون و ۵۳۶ هزار نفر مراجعه کننده، آن هم فقط در سال ۲۰۱۲، توانست در صدر فهرست محبوب‌ترین شهر بازی‌های دنیا قرار گیرد.

۲- شهر بازی Disneyland واقع در آناهیم، کالیفرنیا، امریکا

شهر بازی دیسنی لند فلوریدا در سال ۲۰۱۲ توانست ۱۵ میلیون ۹۶۳ هزار مراجعه کننده داشته باشد و در جایگاه دوم در فهرست پرطرفدارترین شهر بازی‌های دنیا باشد.

۳- شهر بازی Tokyo Disneyland واقع در توکیو، ژاپن

شهر بازی توکیو دیسنی لند در توکیوی ژاپن با ۱۴ میلیون ۸۴۷ هزار مراجعه کننده در جایگاه سوم فهرست نشسته است.

۴- شهر بازی Tokyo Disney Sea واقع در توکیو، ژاپن

شهر بازی توکیو دیسنی سی هم در توکیوی ژاپن است و سال ۲۰۱۲ توانست ۱۲ میلیون و ۶۵۶ هزار مراجعه کننده را به خود جذب کند.


۵- شهر بازی Disneyland Paris واقع در پاریس، فرانسه

شهر بازی دیسنی لند پاریس در کشور فرانسه با ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مراجعه کننده در سال ۲۰۱۲ پنجمین شهربازی پرطرفدار دنیا شد.

۶- شهر بازی Epcot در دریاچه بوئنا ویستا، فلوریدا، امریکا

شهر بازی ایپکات که در مجتمع تفریحی دنیای والت دیسنی ساخته شده است دومین تم پارک از مجموع چهار تم پارکی است که در والت دیسنی ورلد ساخته شده است و البته دومین شهر بازی پربازدید دنیا نیز به شمار می‌رود که سالانه ۱۱ میلیون مراجعه کننده دارد.

۷- شهر بازی Disney’s Animal Kingdom در دریاچه بوئنا ویستا، فلوریدا، امریکا

شهر بازی پادشاهی حیوانات دیسنی جدیدترین و چهارمین تم پارک مجتمع تفریحی دیسنی امریکا است که سالانه ۱۰ میلیون مراجعه کننده دارد.

۸- شهر بازی Disney’s Hollywood Studios در دریاچه بوئنا ویستا، فلوریدا، امریکا

شهر بازی و تم پارک استودیوی هالیوود دیسنی هم جزیی از مجتمع تفریحی دیسنی امریکا است و تعداد مراجعه کنندگانش مانند شهر بازی پادشاهی حیوانات است. همه این پارک‌ها جزو ۱۰ شهر بازی محبوب در دنیا هستند و اصلا جای تعجب نیست.

۹- شهر بازی Universal Studios در اوساکا، ژاپن

شهر بازی یونیورسال استودیوی ژاپن سومین شهر بازی ژاپن است که در این فهرست قرار گرفته. این شهر بازی در سال ۲۰۱۲ بالغ بر ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر مراجعه کننده داشته و این رقم هر سال اضافه شده است.

۱۰- شهر بازی Islands of Adventure واقع در اورلاندو، فلوریدا، امریکا

شهر بازی جزایر ماجراجویی که در مجتمع تفریحی یونیورسال در اورلاندوی امریکا واقع شده است در سال ۲۰۱۲ حدود ۸ میلیون مراجعه کننده داشت. با این شهر بازی دیگر فهرست ۱۰ شهر بازی پرطرفدار، محبوب و مشهور دنیا بسته شد.

مشهورترین شهر بازی‌ های دنیا +عکس

مشهورترین شهر بازی‌ های دنیا +عکس

مشهورترین شهر بازی‌ های دنیا +عکس

مشهورترین شهر بازی‌ های دنیا +عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار