gardeshban.ir

اگر قصد سفر به جاهای رومانتیک برای ماه عسل را دارید ما به شما شهرهای زیبا و رویایی و پر بازدیدترین مناطق اروپا را پیشنهاد می کنیم.
کد خبر: ۲۴۵۷۲
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
چه چیزی باعث می شود بسیاری از بزرگ ترین شهرهای اروپا به رمانتیک ترین مکان ها برای بازدید تبدیل شوند ؟ تاریخچه ، معماری قرون وسطایی، هتل های دنج کوچک تراس دار، مغازه ها و رستوران ها و کافه های تراس دار، همگی در دسترس بازدیدکنندگان از سراسر جهان قرار دارند .
این ها 19 مورد از رمانتیک ترین شهرهای موجود در اروپا هستند که در این بخش به عنوان راهنمای سفر خاص مثل ماه عسل به شما معرفی می کیم.

1. اکس لس بینز، فرانسه :

کنار دریاچه له بورگت، بزرگ ترین دریاچه طبیعی فرانسه و تحت تسلط کوه روارد، اکس لس بینز چهارمین شهر آب گرم محبوب در این کشور واقع شده است . به عنوان دروازه ورود به پارک طبیعی منطقه ای باگز با مناطق وسیعی از از گیاهان و جانوران محافظت شده، این منطقه طبیعت گرایان را از سراسر جهان به خود جلب می کند و اقامت در هتل های آبگرم ارزان قیمت تا 4/5 ستاره موجود است .

2. بروژ، بلژیک:

به نظر می رسد بروژ یک کانتینر مدرن و بندری در زیبروژ (بروژ در دریا) است و معماری قرون وسطایی و خیابان های سنگفر فرش اش، عصر قدیم و جدید را باهم ترکیب کرده است به شکلی که دیگر شهرهای بزرگ اروپا هرگز نتوانسته اند این کار را بکنند و به این هدف دست یابند .

مناره های ساختمان های تاریخی اش، خانه های جالب و عجیبی که در کنار خیابان های شلوغ وجود دارند و آرامش اش آن را برای کسانی که از اشعار عاشقانه قصه های پریان لذت می برند، جالب و جذاب کرده است .

رمانتیک ترین شهرهای اروپا برای ماه عسل+عکس

3. بیاریتز، فرانسه :

بیاریتز در جنوب غربی سواحل اقیانوس اطلس واقع است و مورد علاقه جوانان اروپایی دوست دار موج سواری می باشد .

این طور که گفته می شود جوانان علاقه مند به پیاده مسافرت کردن نباید این مقصد ارزان را فراموش کنند ، اگرچه به اندازه ریویرا پر زرق و برق نیست اما ساعات دلپذیری را می توان در یکی از کافه های کنار جاده اش گذراند - کافه هایی که بازدید کنندگان مرفه را با جوانان اهل موج سواری با تی شرت های بلند و دمپایی کنار هم جمع می کنند .

بیاریتز با هتل های کیفیت بالا، رستوران های بین المللی، سالن های محلی و کافه ها و مسیرهای پیاده روی رمانتیک معروفش، برای همه افراد نکته ای جالب و جذاب دارد .

4. سینترا، پرتغال:

در اطراف شهر سینترا جنگل های سرا دی سینترا است و این شهر جذاب و عاشقانه زمانی زمین بازی پرتغالی های اشراف بوده است .

به دلیل داشتن آب و هوای ملایم، افرادی در این شهر کاخ هایی ساخته اند و مبالغ هنگفتی را در اقامتگاه های مجلل و باغ های عجیب و غریبش بریز و به پاش می کنند و همچنین میراثی از بناهای تاریخی زیبا در این شهر به جا مانده و باغ هایی دارد که همه می توانند از آن ها بازدید کنند و لذت ببرند .

در مرکز شهر، سبک گوتیک زیبای کاخ ملی قطعه مرکزی منطقه است که در خیابان های سنگفرش با کافه های سنتی ، بارها و مغازه ها قرار گرفته است و این مغازه ها غذاهای محلی خوب با محصولات تازه ای را ارائه می دهند .

5. بوداپست، مجارستان :

با عبور رودخانه دانوب از مرکز پایتخت مجارستان ، بوداپست سومین شهر بزرگ اتحادیه اروپا دارای قدمتی یک هزار ساله است . از زمان سقوط پیمان ورشو در سال 1991، مجارستان خود را مجدداً به یک جاذبه مهم توریستی تبدیل کرد و بوداپست به یکی از 25 شهر برتر جهان تبدیل شده است که مردم می توانند از آن دیدن کنند .

انواع اقامتگاه ها، رستوران ها، زندگی شبانه و جشنواره های متعدد شهر بوداپست بیش از 4 میلیون بازدید کننده در سال را به خود جلب می کند.

6. فلورانس، ایتالیا :

لازم نیست که یک هنرمند یا یک مورخ هنر باشید تا از شگفتی های این شهرعاشقانه لذت ببرید، اگرچه علاقه مطمئناً لذت را افزایش می دهد.

تمام انواع اسکان ها از آپارتمان های پذیرایی گرفته تا هتل های 5 ستاره در این شهر وجود دارد . خوردن محصولات محلی تولید توسکانی ونوشیدنی های خوبش بخشی از تجربه فلورنتین هستند .

از یک پیاده روی دلپذیر و صرف شام در خیابان های باریکش لذت ببرید و به ارواح برجسته ساکنین این شهر مانند میکل آنژ ، رافائل و لئوناردو داوینچی اجازه دهید تا تعداد معدودی از کارهایشان را به شما نشان دهند.

رمانتیک ترین شهرهای اروپا برای ماه عسل+عکس

7. وین، اتریش :

با قرار گرفتن در خانه هایی امثال شوبرت، یوهان اشتراوس ، بتهوون و موتزارت می توان متوجه شد در شهر وین همه چیز مربوط به موسیقی است.

وین با داشتن مجموعه ای از جاذبه های فرهنگی ، معماری های قرون وسطایی ، کوچه های باریک، میادین بزرگ امپراطوری و معماری چشمگیر، مطمئناً عاشقانه ها را برمی انگیزد .

8. پراگ، جمهوری چک:

پراگ یکی دیگر از شهرهای پایتختی است که از هر طرف با رودخانه احاطه شده و این بار این رودخانه ولتاوا است . یک بنای یونسکو و معروف به "شهر صد مارپیچ" ، یک میدان قدیمی از یک شهر قدیمی، بسیاری از بناهای باروک و تعداد زیادی از کلیسا های سبک گوتیک آن جا را به یکی از جذاب ترین شهرهای جهان تبدیل کرده است .

ساعت نجومی شهر که قدمتش به قرون وسطا باز می گردد را حتما ببینید، در کوچه های پیچ و تاب دار و قدیمی اش قدم بزنید و حتما در یکی از کافه های کوچکش استراحت کنید .

با وجود مغازه های طراح دار، بوتیک های مد روز و سفرهای دریایی در ولتاوا، پراگ شهری است که می تواند متناسب با همه سلیقه ها باشد .

9. ونیز، ایتالیا:

چه چیزی در مورد ونیز می توان گفت که قبلاً نشنیده اید ؟ این شهر در رمان ها ، فیلم ها و تبلیغات تلویزیونی نشان داده شده است . با وجود کانال ها، قایق ها، شام های عالی و هتل های راحت، نمایش های پرا، خرده فروشی ها و سفر به کانال بزرگش، این شهر باید رمانتیک ترین چیزی باشد که همیشه می خواستید

10. پاریس، فرانسه :

و در نهایت، تقریباً در تمام فهرست های شهرهای رمانتیک پاریس بدون شک در جایی نقش خواهد داشت . این شهر به عنوان "شهر عشق" و "عشاق" نیز شناخته می شود و بعد از ظهرها افرادی که برای ماه عسل به این شهر سفر کرده اند می توانند یک پیاده روی عالی در کنار کافه ها و در مسیر سین داشته باند .

بازدید شبانه از برج ایفل با غذا های اصیل فرانسوی اش در یک اغذیه فروشی کوچک صمیمی ، قبل از تمام شدن غروب در رودخانه مولین روژ، تجربه منحصر به فردی است که بعید است در بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر یافت شود .

رمانتیک ترین شهرهای اروپا برای ماه عسل+عکس

11. دریاچه کومو، ایتالیا

دریاچه کومو (Lake Como) یا لاریو در ایتالیا و در 25 کیلومتری میلان قرار دارد که دارای 400 متر عمق می باشد . اگر به این مکان رویایی بروید خواهید توانست ویلاهای مجلل، آلاچیق های پر از گل رز، ویستریاهای آویخته و دورنماهای باشکوه آلپ را ببینید.

این دریاچه دارای زیبایی طبیعی و مصنوعی است. باغ های ویلایی نیز اطراف آن وجود دارد که پوشیده از درختان میوه، بیشه های زیتون و تاکستان ها هستند و دارای آب و هوای معتدل می باشند.

12. منطقه ریویرا، فرانسه

یکی از زیباترین نقاط فرانسه که برای مسافرت پیشنهاد می شود ریویرا (Riviera) است . فرنچ ریوریا "cote dazur” در سواحل فرانسوی دریای مدیترانه مکانی تفریحی برای انبوهی از گردشگران ثروتمند می باشد که دارای جاذبه های بکر و ناشناخته زیادی می باشد.

منطقه ی «نیس» با ساحل بی نظیر و دیدنی های جذاب نظیر «کسل هیل» و «اولد تاون»؛ روستای «گرس» ، شبه جزیره «موناکو» منطقه ی «مانتون» و منطقه ی زیبای «سن تروپه» از زیبایی های ریویرای فرانسه هستند.

13. توسکانی، ایتالیا

یکی از رویایی ترین مناطق برای گشت و گذار در ایتالیا توسکانی است که مراتع و زمین های سرسبز و آب و هوای دلپذیر دارد . از جذابیت های توسکانی، دریاچه ی زیبایی به نام Orbetello Lagoon ، منطقه ای به نام Apuan Alps ، کیانتی (Chianti) ، جایی به نام Palazzo Piccolominiو چشم اندازهای بی نظیر از تپه ها، بیشه های زیتون و درختان سرو است که هر ساله میزبان هزاران گردشگر از سراسر دنیا است.

14. سانتورینی، یونان

سانتورینی که به شکل هلال ماه است از زیبا ترین جزیره در دریای اژه است که در مسیر توریستی «سیکلیدی» قرار دارد . نام این جزیره از «سنت آیرین تسالونیکی» شهبانوی روم شرقی ، کسی که نمادهای ارتدوکسی را حفظ نموده گرفته شده است.

رمانتیک ترین شهرهای اروپا برای ماه عسل+عکس

15. سالزبورگ، اتریش

سالزبورگ اتریش از بهترین های اتریش است که دیدنی های آن زبانزد خاص و عام است. سالزبورگ پایتخت فرهنگی اروپا می باشد و دارای طبیعتی زیبا و بافت تاریخی فوق العاده می باشد . کلیساها و میدان های بزرگ آلتشتات (Altstadt) ، رودخانه ی سالتزاخ (Salzach) ، اشتاین گاسه (Steingasse) ، هلبرون (Hellbrunn) ، کاخ میرابل همگی از زیبایی های سالزبورگ هستند.

16. کوردوبا، اسپانیا

اسپانیا یکی از محبوب ترین کشور های توریستی دنیا است که مناطق دیدنی بسیاری دارد . یکی از دیدنی ترین مناطق اسپانیا ، کوردوبا (Cordoba) است که در قدیم محل حکومت یهودیان و مسیحیان بوده و بعد تحت سلطه ی مسلمانان درمی آید و باز به دست یهودی ها و مسییحیان می افتد .

به همین علت در فرهنگ های مختلفی وجود دارد و یکی از مهم ترین مراکز تمدن و فرهنگ جهان است. پل رومی ، معبد خیابان کلودیوس ، مارسلوس ، کاخ ماکسیمیان ، مسجد-کلیسا جامع کوردوبا ، حمام خلیفه ، کاخ مدینه الزهرا ، قلعه آلکازار، پاسیو های پوشیده از گل های یاسمین، شمعدانی و شکوفه های پرتقال از جاذبه های این شهر به شمار می روند.

17. پروانس، فرانسه

یکی از خواستنی ترین مقصدهای مسافران در فرانسه پروانس (Provence) است که دارای مناظر دیدنی بسیاری مانند :خرابه های روم بزرگ، صومعه های اولیه ی رومی سنانک (Senanque) و دمونت ماژور (de Montmajeur)، کاخ پاپ در آوینیون قدیمی، خیابان های باریک در آرل می باشد .

سه تا از شش پارک ملی فرانسه در این منطقه قرار دارند. بوی اسطوخدوس ، شیب ملایم مزارع زیتون، ساختمان های سنگی زیبا، غذاهای خوشمزه پروانس را به مکانی رمانتیک تبدیل ساخته که مسافران را حیرت زده می کند.

18. کرت، یونان

در بخش گردشگری نمناک می خوانید که پنجمین جزیرۀ بزرگ در دریای مدیترانه ساحل کرت است که به دلیل زیبایی طبیعی اش معروفیت خاصی دارد.سواحل جذاب، اقامتگاه های قدیمی افسانه ای ، تاکستان ها و بیشه های زیتون و غارهای شش گوشه از چشم اندازهای باشکوه کرت (Crete) هستند.

در این جزیره ی کهن قلعه های ونیزی، بناهای بیزانسی و بقایای قصرهایی عظیم از دوران تمدن «مینو آن» (Minoan) وجود دارد. این جزیره سواحل مخصوصی نیز دارد که معمولا برای حمام آفتاب و شنا ایده آل و مناسب هستند و ارائه دهندۀ ورزش های آبی متنوعی می باشند.

19 . ساحل آمالفی، ایتالیا

یکی از مکانهای زیبای ایتالیا گردشگران را از سراسر دنیا به سمت خود می خواند، ساحل جادویی آمالفی (Amalfi) است که در آن هارمونی زیبا از آب، زمین و سکونت در حال نواخته شدن است.این منطقه در سال 1997 در فهرست آثار جهانی یونسکو قرار گرفت.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار