gardeshban.ir

فرمانده انتظامی استان گیلان اعلام کرد که تردد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی استان گیلان در روز سیزدهم فروردین ممنوع است.
کد خبر: ۲۴۵۸۴
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
سردار سرتیپ‌دوم عزیزاله ملکی صبح امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جهادگونه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های هدف بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا، ریشه‌کن شدن این بیماری را در گرو همکاری و مشارکت عموم مردم در اجرای توصیه‌های پزشکان و متخصصان حوزه بهداشت و درمان دانست.

وی با موثر دانستن اجرای طرح محدودیت تردد و فاصله‌گذاری اجتماعی در کاهش ۸۵ درصدی سفرهای نوروزی و بین شهری، از ادامه اجرای این طرح تا بیستم فروردین ماه خبر داد و افزود: با توجه به لزوم تداوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا کنترل کامل ویروس کرونا از شهروندان عزیزمان انتظار داریم در روز طبیعت از حضور در تفرج‌گاه‌ها، پارک‌ها و کلیه فضاهای عمومی خودداری کنند.

فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: پلیس در روز سیزدهم فروردین برابر ابلاغیه کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا از تردد کلیه خودروها به استثناء خودروهای امدادی و حامل فرآورده‌های سوختی و فاسدشدنی در کلیه محورهای مواصلاتی استان جلوگیری خواهد کرد.

سردار ملکی تصریح کرد: ورودی‌های استان گیلان بر روی مسافران و گردشگران بسته است و صرفا افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر بوده و ورود افراد غیرساکن اکیدا ممنوع است.

این مقام ارشد انتظامی همکاری اکثریت قریب به اتفاق شهروندان گیلانی در اجرای طرح‌های پیشگیرانه ویروس کرونا را مثبت ارزیابی کرد و گفت: قطعاً دستیابی به نتیجه نهایی و مطلوب، با تداوم این همکاری میسر خواهد شد و نباید اجازه داد رسم حضور در دامان طبیعت در سیزدهم فروردین، منجر به بی‌اثر شدن اقدامات پیشگیرانه شبانه‌روزی دستگاه‌های گوناگون و تلاش‌های جمعی شهروندان در یک ماه اخیر شود.

وی با تاکید بر ممنوعیت اتراق و برپایی چادر در تمامی فضاهای عمومی در روز سیزدهم فروردین ماه اظهار کرد: رویکرد پلیس در این خصوص، دعوت و توصیه شهروندان برای ماندن در منزل است اما ماموران انتظامی با آن دسته از افرادی که بدون توجه به پیامدهای منفی و خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا در اماکن عمومی حضور پیدا کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: برابر قانون، خودرو رانندگان متخلف از این مقررات به مدت یک ماه با دریافت کلیه هزینه‌های جانبی توقیف و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای مالکان این خودروها اعمال خواهد شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار