gardeshban.ir

دراکولا و خون آشام‌ها محوریت اصلی یک موزه در پاریس، پایتخت کشور فرانسه هستند.
کد خبر: ۲۴۶۸۷
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
موزه خون آشام‌ها و موجودات افسانه‌ای (Le Musée des Vampires) در حومه پاریس واقع شده و به جایگاه این موجودات افسانه‌ای و جایگاه آن‌ها در فرهنگ عامه و مدرن می‌پردازد.

این موزه توسط ژاک سیرنت یک دراکولاشناس تاسیس شده و کلکسیونی از موارد مرتبط با این موجودات را به نمایش می‌گذارد. وسایلی که شامل تیر و کمان، نقاشی‌های شبح وار، اسباب بازی‌های خون آشامی و وسایل ضد دراکولایی و تعداد زیادی از کتاب‌های قدیمی و همچنین یک گربه مومیایی شده می‌شود. این مکان یک موزه خصوصی است و لازم است بازدیدکنندگان آن قبل از مراجعه حضوری یک ملاقات آنلاین داشته باشند.

در این مکان هر چیزی که ژاک در تحقیقاتش به آن برخورد کرده و می‌داند که به زندگی ارواح و خون آشام‌ها مربوط است، نگهداری می‌شود و بازدیدکنندگان واقعا می‌توانند اشیایی را از نزدیک ببینند که به گونه‌ای به خون آشام یا روح‌ها ربط دارند. ژاک تلاش کرده تا با بازدید از موزه اش بتوانید دیدی کلی درباره‌ی خون آشام ها، تاریخ و ریشه‌ی به وجود آمدن آن‌ها و ارتباطشان با انسان‌ها به دست آورید. جالب است بدانید که ژاک هنوز زنده است و برای بازدید از موزه‌ی خصوصی اش باید از او اجازه بگیرید.

گفتنی است در بخشی از این موزه تصاویر تمامی هنرپیشه‌هایی که ‏در فیلم‌های هالیوود نقش دراکولا را ایفا کرده اند نیز قرار دارد. ‏

معرفی موزه خون آشام در فرانسه/عکس

معرفی موزه خون آشام در فرانسه/عکس

معرفی موزه خون آشام در فرانسه/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار