gardeshban.ir

با راه افتادن موج آموزش در فضای مجازی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، نیز در ادامه معرفی برخی از بناهای تاریخی در این فضا، آموزش «نگاهی به آثار تاریخی ری» را برگزار می کند.
کد خبر: ۲۴۷۲۹
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
پرهام جانفشان - مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان تهران - در این زمینه اعلام کرد: آموزش مجازی "نگاهی بر آثار تاریخی ری" به صورت مجازی دوشنبه ۱۸ فروردین روی شبکه های اجتماعی و پرتال اداره کل میراث فرهنگی استان تهران برگزار می‌شود.

او با بیان این که آموزش سنگ بنای هر توسعه پایداری است، افزود : به این امر باور داریم که موضوع آموزش‌های عمومی و تخصصی در هیچ شرایطی نباید متوقف شود و امروز وظیفه داریم به صورت مجازی موضوع آموزش میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی را در استان پیش ببریم.

وی با تاکید بر این که معاونت‌های تخصصی این اداره کل موظف هستند موضوع آموزش‌های مجازی در دو بخش عمومی و تخصصی را به صورت مدون و مستمر تا شکست ویروس کرونا به علاقه‌مندان و فعالان ارائه کنند، اظهار کرد: از شرایط حضور هموطنان در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا باید به گونه برای توسعه آموزش‌های مجازی در حوزه شناخت و معرفی میراث فرهنگی بهره ببریم .

او اضافه کرد: این آموزش مجازی قرار است با حضور احمد ابوحمزه - ری شناس - برگزار شود.

ری باستان را در فضای مجازی بشناسید
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار