gardeshban.ir

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا ۱۸ فروردین از بارش باران، برف و تگرگ تا آخر هفته در ۲۶ استان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۷۵۴
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
بر اساس پیش بینی مبنی بر نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال شرق، بخش‌هایی از شرق، سواحل شرقی دریای خزر و دامنه‌های البرز شرقی بارندگی پیش بینی شده و اواخر امروز سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

شدت بارش‌های امروز مربوط به استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق مازندران و گلستان است. امروز همچنین در برخی مناطق تهران، البرز، قم، مرکزی، قزوین، سمنان، شرق اصفهان و شرق یزد وزش باد نسبتا شدید روی می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا سامانه بارشی دیگری وارد کشور شده که به تناوب تا پایان هفته فعال خواهد بود. این سامانه روز دوشنبه در شمال غرب، بخش‌هایی از غرب، سواحل دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و به تدریج در شمال شرق باعث بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف و در مناطق مستعد سبب بارش تگرگ می‌شود.

روز سه شنبه در نیمه شمالی و برخی مناطقی استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه در اکثر مناطق کشور به جز استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب خوزستان، جنوب فارس و جنوب کرمان بارش‌ها تداوم خواهد داشت.

از فردا تا دوشنبه نیز به دلیل نفوذ و استقرار هوای سرد در نوار شمالی کشور به طور میانگین کاهش دمای ۵ تا ۱۰ درجه برای این مناطق پیش بینی شده است. به گزارش تسنیم، برای تهران نیز طی امروز و فردا آسمان نیمه ابری همراه با وزش باد و برای روز سه شنبه قسمتی ابری، افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق پیش بینی شده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار