gardeshban.ir

طی احکامی جداگانه از سوی غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، انتصابات جدید در حوزه‌های معاونت توسعه مدیریت، معاونت گردشگری، معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری و معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش صورت گرفت.
کد خبر: ۲۴۸۰۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
با حضور غلامحسین مظفری مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، طی مراسمی، تودیع و معارفه ناصر آخوندی به‌عنوان معاون توسعه مدیریت، سعید پورعلی با حفظ سمت، سرپرست معاونت گردشگری، علی مقدس‌زاده معاون اقتصادی وسرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش و سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات، ملک‌بهمن شیردل به‌عنوان سرپرست مدیریت امور اجتماعی، بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد کیش، یکشنبه 17 فروردین در سالن رازی، مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

در آغاز این مراسم؛ غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بابیان اینکه بحران پیش آمده تمام دنیا و جزیره کیش را تحت تاثیر خود قرار داده است، گفت: برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جزیره کیش؛ اقدامات مورد نیاز و ضروری را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم از این بحران با موفقیت عبور کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، آثار و تبعات شیوع ویروس کرونا بر فعالیت حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را طولانی مدت برشمرد و افزود: برای گذر از این بحران، برنامه‌ریزی «پسا کرونا» در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

مظفری بر لزوم بازنگری مجموعه اقدامات و فعالیت‌های سال 99 در حوزه‌های منابع، اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: مقدمات تدوین برنامه عملیاتی سال 99 براساس برنامه سه ساله که در سال دوم آن قرار داریم، تدوین و اجرایی خواهد شد.

 غلامحسین مظفری ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی شورای سلامت کیش و کمیته‌های مربوطه در حوزه‌های مختلف، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا؛ گفت: داوری و قضاوت دیگران درباره اقدامات صورت گرفته در جزیره کیش که بخشی از آن قابل تعمیم به مجموعه‌های دیگر است، نشان‌دهنده زحمات بسیار زیادی است که تداوم آن می‌تواند رضایت‌مندی مردم را به‌دنبال داشته باشد.

مظفری نگاه برون سازمانی به معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش را «مالی و اداری» عنوان کرد و اظهار داشت: این حوزه فعالیت‌های امور مجامع، تامین منابع سازمان، تهاتر و پشتیبانی از تمام حوزه‌های سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده دارد.

وی ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش به تحصیلات و تخصص ایشان اشاره داشت و افزود:  باتوجه به کارنامه درخشان ناصر آخوندی در سمت‌های مختلف و براساس تجارب و دانشی که دارند؛ مسئولیت معاونت توسعه مدیریت این سازمان را پذیرفتند.

در ادامه این جلسه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش براهمیت اقدامات و فعالیت شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش اشاره داشت و عنوان کرد: نمود و آثار فعالیت‌های این شرکت نشان‌دهنده تحولات بزرگی در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کیش بود و کارهای بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

مظفری خاطرنشان کرد: علی‌رغم اهمیت این موضوع، علی مقدس‌زاده ضمن پذیرفتن مسئولیت معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش به‌عنوان عضو هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش حضور خواهند داشت تا بتوانیم از این مرحله با موفقیت عبور کنیم.

غلامحسین مظفری فعالیت‌های بنیادی و اساسی در حوزه‌های علمی، فرهنگی و نشست‌های تخصصی را از اقدامات مهم معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش بر شمرد و گفت: با تجارب و دانش مجید ملانوروزی معاون سابق گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، فعالیت‌هایی در خصوص تعامل با بخش خصوصی و مراکز گردشگری و تفریحی به‌سرعت صورت گرفت و اکنون شاهد اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری هستیم.

وی افزود: باتوجه به اینکه زمینه اصلی فعالیت سازمان منطقه آزاد کیش، گردشگری است، حضور مجید ملانوروزی فرصت بسیار مغتنمی برای جزیره کیش بود و گام های مناسبی در این مسیر برداشته شده است که از ایشان تقدیر و قدرانی می‌شود.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش ضمن آرزوی توفیق و سلامتی، از حضور موثر و جدی سعید پورعلی معان فرهنگی و اجتماعی و سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در ستاد مبارزه با کرونا و شورای سلامت کیش تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: سازماندهی و ساماندهی موضوع کرونا در این حوزه خوب انجام شده است و با صلابت و قدرت تمام پیش خواهیم رفت تا بتوانیم از این مرحله با موفقیت عبور کرده و مرحله جدید را با انرژی و جدیت تمام آغاز کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان سخنان خود ضمن تشکر و آرزوی سلامت و توفیق برای محمود مرتضایی‌فرد به تخصص و دانش ملک‌بهمن شیردل اشاره کرد و گفت: باتوجه به تجارب و دانش ایشان در حوزه مدیریت امور اجتماعی، بهداشت و درمان، می‌توانند عضو موثر و کارآمد در مجموعه سازمان در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی باشند.

ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه گفت: با پذیرفتن این مسئولیت، تجربه، دانش و تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا بتوانیم در چنین شرایطی و با شیوع ویورس کرونا، اقدامات موثر و مفیدی را انجام دهیم.

وی افزود: اهمیت ندارد در چه جایگاه سازمانی باشیم، باید کارها و اقدامات مورد نیاز در راستای اهداف سازمانی با برنامه‌ریزی و هدف‌مند انجام شود.

علی مقدس‌زاده معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به انسجام، هماهنگی و همدلی در مجموعه سازمان، گفت: ارتباطات درون سازمانی میان حوزه‌های مختلف باعث شده است که یک ارتباط بسیار خوب و مثال‌زدنی با بدنه اجتماعی کیش اعم از «سرمایه‌گذاری، تجار، نهادهای اجرایی، اجتماعی  و معنوی» در کیش بر قرار شود.

مجید ملانوروزی معاون سابق گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این‌که 16 سال پیش در همین پست سازمانی تودیع شده بودم، قصد بازگشت به جزیره کیش را نداشتم، افزود: از سوی غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش که شخصیتی بارز و ستودنی است، دعوت به همکاری شدم و براساس شناختنی که از جزیره کیش داشتم، در حوزه برندینگ جزیره کیش فعالیت خود را در سازمان منطقه آزاد کیش آغاز کردم.

وی افزود: با تمام توان، تجربه و دانشی که در حوزه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و گردشگری داشتم برای راه‌اندازی تورهای ترکیبی، بوم‌گردی، سفرهای دریایی که آینده کیش را می‌تواند متحول کند، تلاش کردیم ولی به‌دلیل برخی مشکلات در حوزه‌های مختلف و تاثیر تحریم‌ها این مهم محقق نشد.

سعید پورعلی سرپرست معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تشکر و قدردانی از اعتماد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درخصوص محول کردن پست جدید در حوزه گرشگری به حمایت‌های ایشان در حوزه شورای سلامت برای مبارزه با ویروس کرونا در کیش اشاره داشت و گفت: غلامحسین مظفری به‌عنوان مدیرعامل این سازمان به‌صورت نیروی جهادی، با حفظ روحیات جهادی، اخلاص، مردم‌داری، پاک‌دستی و همچنین تاکید بر تجمیع منافع جمعی بر منافع فردی در تمام تصمیمات توجه ویژه‌ای دارند و همچنین در خط مقدم مبارزه با کرونا در کیش پیشقدم هستند.

وی بر ضرورت بازنگری برنامه‌های سال 99 بر اساس ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در این حوزه اشاره داشت و گفت: باتوجه به نقش محوری و جایگاهی که گردشگری دارد باید تصمیم‌سازی و تصمیم‌‌گیری در حوزه‌های اقتصاد گردشگری در جزیره کیش تقویت شود و از ظرفیت‌های بخش خصوصی نیز برای توسعه گردشگری و فرایندهای تصمیم‌گیری بهره‌مند شویم.

ملک‌بهمن شیردل سرپرست مدیریت امور اجتماعی، بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد کیش نیز با اشاره به صفا و صمیمت و صداقتی که در حوزه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش حاکم است اشاره داشت و گفت: یکی از دغدغه‌های همه مدیران و مسئولین در سطح کشور و جزیره کیش در حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: تنها کلید واژه‌ای که می‌تواند به ما کمک کند، برنامه‌ریزی دقیق، اتحاد، همدلی سازمانی و حفظ تعامل میان دستگاه‌های اجرایی و بهره‌مند شدن از تمام توان دستگاه‌های اجرایی مستقر در جزیره کیش است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار