gardeshban.ir

سرگرمی چیزی است که همه ما وقتی برنامه سفر را می چینیم، به دنبال آن هستیم. احتمالا به همین خاطر است که شهربازی‌ها و پارک‌های تفریحی همیشه در صدر لیست برنامه‌های سفری قرار می‌گیرند. فرقی نمی‌کند که کودک، نوجوان یا بزرگسال باشید، این پارک‌ها برای همه افراد سرگرمی ایجاد می‌کنند و خاطرات دوران کودکی بزرگسالان را دوباره زنده می‌کنند.
کد خبر: ۲۴۸۶۷
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
این پارک‌ها ترکیبی از حیات وحش، طبیعت، هیجان و سرگرمی، ماجراجویی و خرید و لوکس بودن را که همه در تعطیلات به دنبالش هستند، ارائه می‌کند. در اینجا به معرفی برخی از بهترین شهربازی‌ها و پارک‌های جهان می‌پردازیم.

۱. Universal Studio، سنگاپور

معرفی برخی از بهترین شهربازی‌ ها و پارک‌ های تفریحی جهان

Universal Studio سنگاپور که بیشتر با نام "پارک ۷ منطقه در آسیا" شناخته می‌شود، دارای ۲۴ جاذبه در ۷ منطقه است که هرکدام موضوع خاصی را دارند. این ۷ منطقه شامل هالیوود، شهر نیویورک، شهر علمی-تخیلی، خیلی خیلی دور (far far away)، ماداگاسکار، جهان گمشده و مصر باستان است. این مناطق دیدنی باعث شده تا این مکان به یک پارک خاص و پرطرفدار در جهان تبدیل شود.

۲. Gardaland، ایتالیا

معرفی برخی از بهترین شهربازی‌ ها و پارک‌ های تفریحی جهان

Gardaland به عنوان یکی از برترین شهربازی‌های جهان در نظر گرفته می‌شود که در شمال شرقی این کشور واقع شده و سفری باور نکردنی را برای همگان به ارمغان می آورد. می‌توان ماجراجویی ها را از یک چاه آب خارق‌العاده شروع کرد و سپس به گردباد سواری و بالا رفتن از کوه و بازدید از سیاه چاله مشغول شد. تقریبا می‌توان گفت که هیچ لحظه کسل کنندهای در این پارک وجود نخواهد داشت.

۳. Pleasure Beach، انگلستان

معرفی برخی از بهترین شهربازی‌ ها و پارک‌ های تفریحی جهان

برای کسانی که به دنبال دلیلی برای بازدید از انگلیس هستند، گشت و گذار در پارک Pleasure Beach و Blackpool بهترین تجربه خواهد بود. این پارک که به عنوان یکی از سرگرم کننده‌ترین پارکهای جهان است که سرگرمی‌هایی نظیر یخ داغ (Hot Ice)، سرزمین Nickelodeon و یک ترن هوایی فوق‌العاده و بی‌نظیر بوده که در کنار نمایش‌ها و تخفیف‌های جذاب، باعث شده تا این پارک به یک مکان دوست‌ داشتنی و خاطره انگیز برای خانواده‌ها تبدیل شود.

۴. Lego Land، دانمارک

معرفی برخی از بهترین شهربازی‌ ها و پارک‌ های تفریحی جهان

یک سرزمین کوچک و جذاب پر از شگفتی‌ها و بناهایی که از قطعات لگو ساخته شده‌اند، باعث شده تا این پارک تفریحی به بهشتی برای کودکان تبدیل شود. در این پارک می‌توان انواع فعالیت‌ها از جمله تعقیب ارواح در راهرو آینه مسحور شده و ملاقات با دانشمند دیوانه و آزمایشهای عجیب او را انجام داد و از آنها لذت برد. همچنین نباید اتومبیل برفی و قایق لگویی را فراموش کرد.

۵. Disneyland Shanghai، چین

معرفی برخی از بهترین شهربازی‌ ها و پارک‌ های تفریحی جهان

دیزنی‌لند شانگهای که یکی از پربازدیدترین پارک‌ها و شهربازی‌ها در تمام جهان است و فعالیتهای هیجان انگیزی از جمله آب سواری‌ها و نمایش‌های نورانی زیبایی را به شما ارائه می‌دهد. دیزنی لند شانگهای اولین پارک تفریحی دیزنی است که در چین همراه با انواع سرگرمی‌های خرید، غذاخوری و تفریح بوده و اوقات خوشی را برای خانواده‌ها در مناطقی مانند باغ‌های تخیل، خیابان میکی موس، سرزمین فردا و پناهگاه گنج فراهم می‌آورد. این مکان یکی از بهترین و بزرگترین پارک‌های جهان است.

۶.  Aquaventure Waterpark، دبی

معرفی برخی از بهترین شهربازی‌ ها و پارک‌ های تفریحی جهان

Aquaventure Waterpark در بین بهترین پارک‌های تفریحی در سراسر جهان قرار دارد و بهترین مکان برای موج سواری و تفریح‌های آبی ترشح آدرنالین در بدن است. همچنین می‌توان حیوانات دریایی زیبا و نادر بسیاری را تماشا کرد.




پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار