gardeshban.ir

آشنایی با بهترین سرسره های آبی جهان برای کسانی از اهمیت بالایی برخوردار است که به پارک های آبی علاقه زیادی دارند. اگر شما نیز از این دسته هستید در ادامه با ما همراه شوید.
کد خبر: ۲۴۹۵۱
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
اگر ماجراجو و عاشق هیجان هستید نمی توانید چشم خود را بر روی پارک های آبی ببندید، آن هم معروف ترین پارک های آبی جهان که سرسره های آبی مرتفع و پرپیچ و خم، اسم آن ها را بر سر زبان ها انداخته است. 

درسته که در این پارک ها، استخرهایی با موج های مصنوعی و مسیرهای آبی، حیرت آور و مفرح اند اما سر خوردن از روی سرسره های آبی مرتفع چیز دیگر ست. در پارک های آبی معروف دنیا هر چند وقت یکبار سرسره های آبی مهیجی نصب می شود تا شما را به هیجان و اوج ماجراجویی برسانند.

ادمونتون، کانادا

ادمونتون، مرکز استان آلبرتو، مرکز خریدی بزرگ با پارک آبی سرپوشیده و یکی از بهترین سرسره های آبی جهان دارد که در بین همه جاذبه هایش، سایکلون Cyclone محبوب همه ماجراجویان است و همه سلیقه ها را راضی می کند. در این سرسره آبی با سرعتی باورنکردنی از میان مسیرهای پرپیچ و خم می گذرید و انگار حرکتی در خلاف جهت جاذبه زمین دارید.

دبی، امارات

دبی شهر گرمی ست و مطمئنا یکی از مفرح ترین تفریحات آن رفتن به پارک های آبی ست به ویژه پارک آبی «آکوآ ونچر» که شما را مهمان هیجانی وصف ناپذیر می کند. 

برای اینکه سرسره آبی هیجان انگیز این پارک را امتحان کنید باید در ابتدا در مکانی سرپوشیده بایستید اما به ناگه زمین در زیر پاهایتان غیب می شود! در ادامه وارد مسیری خیس و نمناک می شوید که سرعت شما را تا ۶۵ کیلومتر در ساعت بالا می برد و حتی در قسمتی از مسیر وارونگی را هم تجربه می کنید!

بهترین سرسره های آبی جهان + عکس

اینسبروک | Innsbruck، اتریش

در نزدیکی شهر اینسبروک، دامنه هایی سرسبز از کوه های آلپ را می بینید که جایی عالی برای راه اندازی پارک های آبی ست. پارک دنیای آبی ورگل (woergler wasserwelt) در این منطقه دروازه ای به سمت ماجراجویی و هیجان است و شما را به دنیایی متفاوت می برد مخصوصا اینکه در این پارک اولین سرسره آبی دوحلقه ای جهان قرار دارد. 

این سرسره ها که به ال ۲ معروف اند از بلندای ۲۵ متری شروع می شوند و شما به عنوان یک ماجراجوی شجاع باید از از ارتفاع ۱۲ متری سقوط آزاد داشته باشید و در هنگام عبور از حلقه های دوگانه به سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت برسید.

بهترین سرسره های آبی جهان + عکس

پکن، چین

پکن هم از شهرهایی با سرسره های آبی هیجان انگیزی است که برای امتحان آن ها باید به پارک آبی سرپوشیده «مکعب جادویی شاد» بروید، پارکی که به سرسره های آبی هیجان انگیزش معروف است و خیلی از گردشگران داخلی و خارجی برای سرخوردن از روی آن خودشان را به این محل می رسانند. 

برای سر خوردن از روی این سرسره به همراه یک نفر دیگر به داخل یک کاسه می روید و بعد ازعبور از مسیر پرپیچ و خم به وسیله حفره ای که در پایان این مسیر قرار داده شده به استخری آرام می رسید.

ساحل پورتو داس دوناس | Porto das Dunas Beach ، برزیل

در شهر آکواراز برزیل، ساحلی رویایی و زیبا هست با آبی شفاف و شن های تماشایی: ساحل پورتو داس دوناس که یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات آن رفتن به پارک آبی «بیچ پارک» می باشد، پارکی که مرتفع ترین سرسره آبی مستقل جهان را در خود جای داده است. 

برای ماجراجویی بر روی این سرسره باید به ارتفاع حدود ۴۲ متری بروید و با سرعت ۱۰۵ کیلومتر در ساعت به پایین بروید. البته هیجان این سرسره فقط مربوط به سرعت بالا و ارتفاع زیاد نیست بلکه تماشای چشم اندازهای اقیانوس و پارک هم این ماجراجویی را هیجان انگیزتر می کند.

بهترین سرسره های آبی جهان + عکس

مک منویل | mcminnville ،ایالت اورگن

اگر همیشه به دنبال یک پارک آبی متفاوت و منحصربفرد بوده اید حتما از پارک آبی سرپوشیده ی Wings and Waves در ایالت اورگن خوشتان می آید. تفاوت این پارک آبی با دیگران اینه که سقف آن یک هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ واقعی است! البته سرسره ای به این هواپیما وصل است که شما را در عرض چند ثانیه از آسمان به آب های شفاف استخر می رساند.

اورلندو | Orlando ، فلوریدا

اورلندو، پارک آبی هیجان انگیز و مفرحی دارد: پارک آبی «آکوآتیکا» که مرتفع ترین و پرشیب ترین سرسره های آبی را در خود جای داده است. کافیست در این پارک به بخش «سی وورلد» بروید؛ در اینجا به همراه دو نفر دیگر همزمان وارد کپسول های سه گانه رنگارنگ می شوید و منتظر می مانید تا زمان سر خوردن شما فرا برسد! البته چیزی که هیجان این قسمت را بیشتر می کند این است که از ترتیب سر خوردن خود خبر ندارید و نمی دانید که زودتر از دو نفر دیگر سر می خورید یا دیرتر.

بهترین سرسره های آبی جهان + عکس

جزیره تنریف | Tenerife ، اسپانیا

تنریف بزگ ترین جزایر قناری اسپانیا در آنسوی غرب آفریقاست که طبیعتی خیره کننده دارد و در معماری اش از جنوب شرقی آسیا الهام گرفته شده است. گردشگران این جزیره به خصوص کسانی که عاشق هیجان و ماجراجویی هستند هیچ وقت پارک آبی «سیام» با یکی از بهترین سرسره های آبی جهان را نادیده نمی گیرند چون سر خوردن از روی سرسره «تاور آف پاور» هیجان مطلق است و آدرنالین خالص! بر روی این سرسره قبل از اینکه با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت به پایین برسید به ارتفاع ۱۵ متری می روید و از آکواریومی می گذرید که پر از کوسه و ماهی های تماشایی ست.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار