gardeshban.ir

پارک آبی اوشن کیش یکی از بهترین جاذبه های تفریحی این شهر است که سال های زیادی از افتتاح آن نمیگذرد. در ادامه این پارک آبی را بیشتر به شما معرفی خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۴۹۵۴
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
پارک آبی اوشن کیش اولین پارک آبی روباز ایران است که سال ۱۳۹۵ بر اساس داستان "راز قلعه خورشید” طراحی شده و دارای امکاناتی همچون اسپا، دو استخر شنا، دو جکوزی، دو منطقه خرید، ۲ رستوران، ۱۳ راید و … است. 

این پارک برای استفاده آقایان و بانوان دارای سانس های جداگانه است و اتباع کشورهای مجاور هم می توانند بدون نیاز به روادید رسمی و صرفاً با انتخاب هتل های کیش در نزدیکی این مجموعه از امکانات این مجموعه تفریحی استفاده کنند.

سازندگان پارک آبی اوشن کیش برای این پارک طراحی داستانی جالبی خلق کرده اند که نتیجه آن مدل معماری و سازه های آبی این پارک است. تِم پارک در مورد ماجرای روهی از دزدان دریایی است که تصمیم می گیرند به دستور "کاپیتان سایان” به جزیره ای حمله کنند. هدف از حمله به جزیره ناشناس، یافتن قرص خورشید مخصوصی است که حکمرانی آنها بر دریا را تثبیت می کند. 

به این منظور باید به جزیره ناشناس حمله کنند و "قلعه خورشید” را تصرف کنند. تصور ناخدای کشتی دزدان دریایی بر این است که جزیره و قلعه مورد نظر خالی از سکنه است. اما بعد از هجوم به قلعه متوجه می شوند قطعه مذکور دارای سکنه است. سه بردار به نام های پولاد، ماهان و باشکو از ساکنین قطعه خورشید هستند و حالا تصمیم گرفتند با دزدان دریایی مقابله کنند و قلعه تصرف شده خورشید را پس بگیرند.

این پیش زمینه داستانی، مبنای ساخت و طراحی استخر ها و رایدهای پارک آبی اوشن است که در ادامه به معرفی هر یک از آنها می پردازیم

همه چیز درباره پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن اولین پارک آبی روباز ایران است که سال ۱۳۹۵ بر اساس داستان "راز قلعه خورشید” طراحی شده و دارای امکاناتی همچون اسپا، دو استخر شنا، دو جکوزی، دو منطقه خرید، ۲ رستوران، ۱۳ راید و … است. این پارک برای استفاده آقایان و بانوان دارای سانس های جداگانه است و اتباع کشورهای مجاور هم می توانند بدون نیاز به روادید رسمی و صرفاً با انتخاب هتل های کیش در نزدیکی این مجموعه از امکانات این مجموعه تفریحی استفاده کنند.

سازندگان پارک آبی اوشن کیش برای این پارک طراحی داستانی جالبی خلق کرده اند که نتیجه آن مدل معماری و سازه های آبی این پارک است. تِم پارک در مورد ماجرای روهی از دزدان دریایی است که تصمیم می گیرند به دستور "کاپیتان سایان” به جزیره ای حمله کنند. هدف از حمله به جزیره ناشناس، یافتن قرص خورشید مخصوصی است که حکمرانی آنها بر دریا را تثبیت می کند. 

به این منظور باید به جزیره ناشناس حمله کنند و "قلعه خورشید” را تصرف کنند. تصور ناخدای کشتی دزدان دریایی بر این است که جزیره و قلعه مورد نظر خالی از سکنه است. اما بعد از هجوم به قلعه متوجه می شوند قطعه مذکور دارای سکنه است. سه بردار به نام های پولاد، ماهان و باشکو از ساکنین قطعه خورشید هستند و حالا تصمیم گرفتند با دزدان دریایی مقابله کنند و قلعه تصرف شده خورشید را پس بگیرند.

این پیش زمینه داستانی، مبنای ساخت و طراحی استخر ها و رایدهای پارک آبی اوشن است که در ادامه به معرفی هر یک از آنها می پردازیم.

راید بِرکو (Kids Slides):

این راید نیز همانطور که از نامش پیداست، برای کودکان طراحی شده و شامل سرسره هایی با استاندارد کودکان است تا علاوه بر امنیت، حس آرامش خاطر متفاوتی را به خانواده ها منتقل کند. در کنار سرسره ها سایه بان مخصوصی در جهت جلوگیری از آسیب های پوستی کودکان ایجاد شده که می تواند حس بهتری به خانواده ها منتقل کند.

راید موجاب (Flow Ride):

موجاب تجربه موج سواری حرفه ای است. موج هایی مصنوعی به ارتفاع ۱۶ متر، طول حدوداً ۱۰ متر و عمق تقریباً ۲ متری از جاذبه های قابل توجهی است که برای استفاده افراد حرفه ای است.

راید پیچالوپ (AquaLoop):

همانطور که از نامش پیداست، یک سرسره پیچ در پیج، بلند و جذاب است که از ارتفاع ۲۴ متری "برج قلعه خورشید” شروع می شود و پس از طی کردن مسیری ۱۲۳ متری در پارک "قلعه خورشید” خاتمه میابد. اگر روزی به پارک آبی اوشن سفر کردید، حتماً از پیچالوپ (AquaLoop) استفاده کنید. لذت سرعت بالا، در کنار منظره ای با دید فوق العاده چیزی است که ارزش امتحان کردن را دارد.

راید آناکونا (Double Viper):

آناکوندا نام ماری عظیم الجثه است که عموماً در مرداب های آمریکای جنوبی پیدا می شود. مارهایی که در بهترین حالت تا ۳۰ متر هم رشد می کنند و در پارک آبی اوشن کیش آورده شده اند! نام راید آناکوندا (Double Viper) به نوعی برگرفته از این مار است و در پارک آبی اوشن در مسیری پر پیچو خم و ۱۷۰ متری می توانید با یک تیوب ۳ نفره تجربه اش کنید. این راید در "برج آبادیس” از ارتفاع ۱۷ متری شروع می شود و با طی کردن یک مسیر ۱۷۰ متری در انتهای پارک خاتمه میابد.

راید دینگِل (Boomerango):

راید دینگل از بالای "برج داتیس” شروع می شود و بعد از یک حرکت آونگی (حالت رفت و برگشتی درون لوله) به درون استخر پرتاب می شوید. ارتفاع برج داتیس ۱۲ متر و طول مسیرش حدود ۴۸ متر است و معمولاً از یک تویوب دو نفره برای این راید استفاده می شود.

راید مارپیچ (Aqua Tube):

این راید دارای دو خط است و هر کدام دارای چندین سرسره و مسیر پر پیچ و خم است که از بالای برج تا انتهای استخر در یک مسیر ۱۱۵ متری ادامه دارد. راید مارپیچ (Aqua Tube) یکی از عمومی ترین رایدهای پارک آبی اوشن است که طرفداران زیادی هم دارد.

راید چالاب (Aqua Play):

راید چالاب (Aqua Play) از رایدهای آرام و مخصوص کودکان است که شامل چند سرسره آرام و کم خطر است. در کنار این راید یک دوش و سطل آب بزرگ قرار گرفته که وقتی پر شود واژگون شده و آب آن روی کودکان تخلیه می شود. ارتفاه این راید ۱۰ متر و مساحتش ۲۴ متر مربع است.

راید گرداب (Super Bowl):

گرداب (Super Bowl) از رایدهای تند پارک آبی اوشن است که توسط یک سرسره تند در ابتدا با نیروی گریز از مرکز درون سرسره دور می زنید و در نهایت به دورن یک استخر سقوط می کنید. طول این راید ۵۳ متر و دارای ارتفاع ۱۲ متری است.

راید راشین ریوِر (Lazy River):

همانطور که از نامش پیداست رودخانه مصنوعی است و یک راید آرام در پارک آبی اوشن کیش است. می توانید با یک تویوب فضای سرگرم کننده پارک آبی اوشن را بگردید و لحظات خوبی را تجربه کنید. راید راشین ریوِر (Lazy River) در رودخانه ای با عرض ۴٫۵ تا ۷ متر و طول ۵۵۰ متر ساخته شده و یکی از جالب ترین رایدهای پارک آبی اوشن است.

از رایدهای سرگرم کننده پارک آبی اوشن که بگذریم به استخر و جکوزی این مجموعه می رسیم که شامل دو استخر آبان (Adult Pool) برای بزرگسالان و استخر آبتین (Teen Pool) برای نوجوانان، جکوزی رابو (Jacuzzi) و نوعی استخر و جکوزی به نام دینگو (Family Jacuzzi) است که بیشتر حالت درمانی دارد و به خدمات "پلومریا اسپا” مربوط می شود.

خدمات دیگر پارک آبی اوشن

علاوه بر مواردی که به آنها اشاره کردیم، پارک آبی اوشن دارای فروشگاه، رستوران و مراکز خرید مختلفی است که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

فروشگاه جزیره:

در محوطه پارم واقع شده و مخصوص لوازم و وسایل مورد نیاز استفاده در پارک آبی است. حوله، دمپایی، انواع کرم های ضد آفتاب، عینک شنا، لوازم غواضی و موج سواری و… مواردی هستند که در این فروشگاه قابل خریداری است.

فروشگاه اوشن:

این فروشگاه در ورودی پارک آبی قرار دارد و در آن انواع و اقسام لوازم مورد نیاز تفریح در پارک به فروش می رسد. همچنین دارای اسباب بازی های مختلفی است که توسط افراد بومی و محلی تولید شدند و می توانند به عنوان سوغاتی برای افرادی مختلف خریداری شوند.

رستوران زامبو زیمبو پارک آبی اوشن

تم داستانی پارک به این رستوران هم سرایت کرده و داستان دوبرابر ماجراجو را روایت می کند که درپخت ساندویچ های دوطرفه با هم رقابت می کنند. در این رستوران انواع ساندویچ های گرم و سرد قابل سفارش است

کیوسک نوشاک پارک آبی اوشن

این کیوسک محل تازه کردن روحتان است! انواع نوشیدنی های طبیعی، سالاد و میوه های مختلف را می توانید سفارش دهید. این کیوسک در نزدیکی "پلومریا اسپا” است و از نظر تِم داستانی بعد از پیروزی "زینال پیر” بر دزدان دریایی احداث شده است.

کیوسک فروتیلا پارک آبی اوشن

از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی دریاچه موج قرار گرفته و منوی آن حاوی آب میوه های طبیعی، میوه های برش خورده و انواع سالاد است که در حین تفریح و انجام بازی های مختلف خوردنشان لذت بخش است. داستان این کیوسک مربوط به جعفر است. او توسط دزدان دریایی اسیر می شود و نتیجه سال ها اسارت او آشنایی دست و پا شکسته با زبان اسپانیولی است. حالا که از اسارت خارج شده، با تجربیاتی که کسب کرده در حال خدمت رسانی به مخاطبانش است.

فست فود چیکو پارک آبی اوشن

این فست فود به صورت سلف سرویس خدمات خودش را ارائه می کند. منوی فست فود چیو شامل انواع ساندویچ، پیتزا، مرغ سوخاری و نوشیدنی های مختلف است. از نظر تم داستانی در مورد طوطی سخنگوی رئیس دزدان دریایی است که حالا به "باشو” و برادرانش کمک می کند تا دزدان دریایی را شکست دهند.

کافی شاپ کافیسا پارک آبی اوشن

این کافی شاپ توسط مونیسا (زن رئیس دزدان دریایی) اداره می شود. جتسمینا جادوگر پلیدی است که هدفش نفوذ به قلب کاپیتان سایان (رئیس دزدان دریایی) است. مونیسا این موضوع را فهمیده و با خرید کافی شاپ کافیسا قصد دارد شوهرش را از رفتن به دزدی دریایی منصرف کند و با پختن کیک های خوشمزه و انواع نوشیدنی های مختلف قلب شوهرش را تصاحب کند.

غار جتسمینا پارک آبی اوشن

در این غار جادویی انواع دلتسر و مغزهای شور و مقوی کامل می شود. او در این غار کافی شاپی راه انداخته تا با نوشیدنی های جادویی قلب کاپیتان سایان را تسخیر کند.

در کنار موارد فوق می توانیم به خدمات پارک آبی اوشن هم اشاره کنیم. خدماتی که در مرکز تخصصی ماساژ ارائه می شود. این خدمات شامل انواع ماساژهای سیام آروما ماساژ، بک ماساژ، سالایا هد ماساژ، چیتاوا فوت ماساژ، سیام فیس ماساژ و … است که می تواند تجربه لذت بخش و آرامش دهنده را از ماساژورهای حرفه برای شما به همراه داشته باشد. هر کدام از این ماساژها حالت ها و روش های مخصوص به خودشان را دارند.

پرداخت هزینه در پارک به چه صورت است؟

از آنجایی که ماهیت پارک، آبی است و برای استفاده از ابزارهای مختلف باید پول پرداخت کنید، هنگام ورود به پارک یک مچ بند مغناطیسی دریافت می کنید که می توانید با شارژ آن در ابتدای پارک هزینه موارد مختلف را از طریق آن پرداخت کنید. هر چه قدر هزینه کنید از شارژ مچ بند مغنناطیسی کسر می شود و در زمان خروج از پارک، اگر مبلغ باقیماند به شما عودت می شود.

چه طور بلیط پارک آبی اوشن را بخریم؟

با انتخاب تور کیش، علاوه بر امکان خرید حضوری بلیط مجموعه آبی اوشن، می توانید به صورت آنلاین نیز بلیط این مجموعه را از طریق سامانه های خرید آنلاین بلیط و سایت خود مجموعه انجام دهید.

پارک آبی اوشن بهترین و جذاب ترین مجموعه آبی جزیره کشور و حتی ایران است که در سال ۱۳۹۵ در زمینی به مساحت ۶ هکتار توسط شرکت سرمایه‌گذاری عظام احداث شده است.

پارک آبی اوشن؛از بهترین تفریحات کیش/تصاویر

پارک آبی اوشن؛از بهترین تفریحات کیش/تصاویر

پارک آبی اوشن؛از بهترین تفریحات کیش/تصاویر

پارک آبی اوشن؛از بهترین تفریحات کیش/تصاویر

پارک آبی اوشن؛از بهترین تفریحات کیش/تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار