gardeshban.ir

آکواریوم آکوا وگا Aqua Vega Aquarium یکی از جاذبه های گردشگری در شهر آنکارا در ترکیه است. برای آشنایی بیشتر با این مکان و تماشا تصاویر آن در ادامه با ما همراه شوید.
کد خبر: ۲۴۹۶۸
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
آیا آماده هستید تا به کشف دنیای جادویی آکواریوم آکوا وگا آنکارا برویم؟ آکواریوم ها یکی از بهترین مکان های تفریحی و گردشگری برای کودکان حساب می شود. والدین در حین گردش می توانند با تماشا گونه های مختلف دریایی شگفت زده می شوند.

یکی از مهم ترین ویژگی های جالب آکواریوم آکوا وگا (Aqua Vega Aquarium) در آنکارا دارا بودن سومین تونل آکواریومی بزرگ اروپا است. گونه های دریایی این آکواریوم را تنها در مستند های حیات وحش می توانید ببینید. زیرا این جانوران دریایی توسط کارشناسان از قعر آب ها و اقیانوس های مختلف جهان جمع آوری کرده و سپس به این آکواریوم منتقل می شوند.

گونه های دریایی موجود در آکواریوم آکوا وگا آنکارا (Aqua Vega Aquarium) به انتظار مهمانان خود نشسته اند. این آکواریوم در دومین طبقه یکی از بهترین مراکز خرید آنکارا واقع است. گونه های دریایی گوناگونی را از نقاط مختلف جهان صرفا برای این آکواریوم جمع آوری می کنند و به حضور گردشگران به نمایش می گذارند.

از تماشا و شناخت ۱۲۰۰ جانور دریایی هم لذت خواهید برد و هم شگفت زده خواهید شد. آکواریوم با حجم ۴٫۵ میلیون لیتر آب و طول ۹۸ متر میزبان صدها گونه دریایی است. این گونه ها شامل کوسه ها تا ماهی های کپور گلگون، از ماهی های ناپلئون گرفته تا دلقک ماهی، انواع گونه های دریایی را در این آکواریوم پیدا خواهید کرد.

برای یک سفر دریایی منحصر به فرد در این آکواریوم که از ۲۴ بخش مختلف تشکیل شده است آماده شوید. شما فرصت کشف دنیای رنگارنگ و آرام جانوران دریایی را در قلب آنکارا و در مرکز خرید ناتا وگا (Nata Vega Shopping Center) را خواهید داشت.

به محض ورود به آکواریوم آکوا وگا آنکارا با صحنه های جالبی روبرو خواهید شد. یکی از این صحنه ها به وقت غذا دادن کوسه های آکواریوم است. کوسه ها به عنوان یکی از گونه های وحشی جانوران آبی محسوب می شوند.

اما باید بگوییم بر خلاف ظاهر غلط انداز ترسناک آن ها، حیواناتی با خوی و طبع آرامی هستند. با حضور در این مکان از ساعات تغذیه کوسه ها و نحوه غذا دادن به کوسه ها آگاه شوید. قطعا تجربه بی نظیری خواهد بود. در محیطی که از آب های شور پر شده است به کشف دنیای کوسه ها بشتابید.

آکواریوم آکوا وگا آنکارا میزبان برگزاری مراسم شما از جمله مراسم تولد، جشن های مختلف، پیشنهاد ازدواج است. حتی جلسات کاری خود را می توانید در این مکان برگزار کنید.

با انتخاب مکان سرگرم کننده برای برگزاری مراسم و جلسات خود تفاوت ایجاد کنید. تنها با یک تماس کافی است تا کافه آکوا را جهت برگزاری مراسم و جلسات خود در محیطی جذاب، با منظره رو به آکواریوم و جانوران دریایی رزرو کنید.



آکواریوم آکوا وگا Aqua Vega Aquarium آکواریوم آکوا وگا Aqua Vega Aquarium آکواریوم آکوا وگا Aqua Vega Aquarium آکواریوم آکوا وگا Aqua Vega Aquarium آکواریوم آکوا وگا Aqua Vega Aquarium آکواریوم آکوا وگا Aqua Vega Aquarium

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار