gardeshban.ir

هنرمندان صنایع دستی نیز همچون سایر افراد با توجه به شرایط فعلی زندگی سختی را تجربه می‌کنند، اما همچنان برای رسیدن به فردایی بهتر تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۲۴۹۷۴
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 22
گردشبان (gardeshban.ir) :

نیما ذاکری سعید یکی از گردانندگان کمپین حمایت از صنایع دستی، حال و روز هنرمندان عرصه صنایع دستی در روز‌های قرنطینه را چنین تشریح کرد: هر سال تعطیلات نوروز فرضت مناسبی برای فروش تولیدات هنرمندان صنایع دستی بود، امسال اگرچه هنرمندان عرصه صنایع دستی همچون سایر افراد جامعه در روز‌های قرنطینه شرایط سختی را تجربه کرده و می‌کنند، اما تلاش کردیم در کنار طرح تدابیر حمایتی دولت با راه‌اندازی کمپین حمایت از هنرمندان صنایع دستی و استفاده از فضای مجازی هنرمندان و هنرشان را بیش از پیش به مردم معرفی کنیم. این طرح با استقبال خوب هنرمندان مواجه شد. استقبال مردم نیز از طرح حمایت از هنرمندان صنایع دستی خوب بوده است.

وی بیان کرد: تا جایی که می‌دانم هنرمندان رشته‌های مختلف عرصه صنایع دستی در قالب طرح حمایت از هنرمندان صنایع دستی سفارش‌های کاری داشتند و این را می‌توان دستاورد خوبی برای طرح مذکور دانست.

گفتنی است شیوع کرونا و به تبع آن اجرای طرح قرنطینه موجب شد که کسب و کار گروهی از افراد جامعه از جمله هنرمندان عرصه صنایع دستی تا اندازه زیادی از رونق بیفتد. در این شرایط دولت به فکر اجرای طرح‌های حمایتی افتاد، اما آنچه در این میان بیش از پیش به چشم می‌آید تلاش مردم برای ایجاد امید برای خود و هموطنانشان است. گروهی از هنرمندان صنایع دستی تلاش کرده‌اند در روز‌های سخت فعلی راه نسبتاً جدیدی را برای تقویت حس امید خود و همکارانشان تجربه کنند. آن‌ها با هدف ایجاد امید در میان هنرمندان عرصه صنایع دستی بیش از پیش از ظرفیت‌های فضای مجازی استفاده کردند و ثابت کردند که می‌توان با استفاده از راهکار‌های نسبتاً جدید همواره به رسیدن فردایی بهتر امید داشت.


باشگاه خبرنگاران




پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار