gardeshban.ir

در یک محوطه ۳۶ هزار هکتاری و در قلب حیات‌وحش آفریقا، خانه درختی باعث شده است تا یک تجربه فوق‌العاده در زیر سقف آسمان نصیب گردشگران شود.
کد خبر: ۲۴۹۷۷
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 22
گردشبان (gardeshban.ir) :

این خانه درختی چهار طبقه، دارای دو اتاق خواب است که یکی از آنها زیر سایبان قرار دارد. این خانه درختی همچنین دارای یک بار و ایستگاه قهوه کاملاً مجهز است که میهمانان می توانند یک شام پیک نیکی را در آن تهیه کنند.

یک تختخواب بزرگ، آب گرم و یک سرویس‌های بهداشتی جداگانه تمام راحتی لازم را در طول مدت اقامت شما فراهم می کنند.

بدون وای‌فای، میهمانان تشویق می شوند وسایل الکترونیکی خود را خاموش کرده و در محیط اطراف پرسه زده و زندگی کنند. اما نگران نباشید، پنل های خورشیدی به بازدید کنندگان اجازه می دهد تا تلفن های همراه و دوربین های خود را شارژ کنند، بنابراین هیچ تجربه عکاسی در طول این سفر که شاید یک بار در طول زندگی اتفاق می‌افتد، از دست نمی رود.

 نور این محیط نور مصنوعی تقویت می شود، زیرا نزدیکترین منطقه دارای نیروی الکتریسیته که کمپ جهانگردان نیز هست، سه مایل با خانه درختی فاصله دارد. همچنین میهمانان تشویق می‌شوند که به رانندگی و پیاده روی در جنگل بروند که می توانند به‌صورت شبانه روزی انجام شوند.

در حالی که محدودیتی در تعداد شبهایی که میهمانان می توانند در خانه درختی بگذرانند وجود ندارد، آنها در طول روز باید به اردوگاه برگردند.

رزرو هرشب خانه درختی حدود ۵۶۰ دلار هزینه دارد.

خانه درختی انگالا؛ در دل جنگل‌های آفریقا در زیر ستاره‌ها بخوابید

خانه درختی انگالا؛ در دل جنگل‌های آفریقا در زیر ستاره‌ها بخوابید






پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار