gardeshban.ir

آبشار نمکی پتاس از جمله جاذبه های گردشگری کویر در ایران است. این آبشار دیدنی در منطقه خور و بیابانک قرار دارد برای مشاهده تصاویر بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.
کد خبر: ۲۵۰۴۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
ایران زیبای ما پر است از دیدنی های جذابی که گاه به دنبال آن ها در جایی فراسوی مرزهای کشورمان می گردیم، غافل از این که نعماتی داریم که شاید اصلا فکرش را هم نمی کردیم! مثلا چند آبشار نمکی در جهان وجود دارد که همچون آبشار نمکی پتاس باشد؟

آبشار نمکی پتاس، در جایی بین خور و بیابانک قرار گرفته و یکی از جاذبه های طبیعی به شدت زیبای ایران است که شاید آنچنان که باید تا به حال معرفی نشده است.

همانطور که پیش تر گفته شد، آبشار نمکی پتاس در بین خور و بیابانک استان اصفهان قرار گرفته و در فاصله ای بسیار نزدیک به یکی از معروف ترین جاذبه های طبیعی کشور ایران یعنی کویر مصر قرار گرفته است.

ارتفاع این آبشار، ۲۵ متر است و در شمال مجتمع معدنی پتاس در استان اصفهان قرار گرفته است. آبشار نمکی پتاس، چندیست که گردشگران زیادی را برای طبیعت گردی به خود جذب می کند.

در اطراف این آبشار، یک دهکده توریستی و تفریحی در ۴۰ کیلومتری آن و با فاصله از دو شهر خور و بیابانک شکل گرفته که موجبات آرامش و رفاه کسانی که به این منطقه زیبا سفر می کنند را فراهم می آورد.

در این دهکده تقریبا بسیاری از چیزهایی که می بینید، سفید و درخشان است. از سوئیت ها گرفته تا حتی طراحی داخلی بسیاری از رستوران ها و کافی شاپ ها، به رنگ سفید است و یادآور درخشانی از نمک می باشند. زمان بازدید از آبشار پتاس هر روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ شب است.

آبشار نمکی پتاس در شهرستان خور و بیابانک/عکس

آبشار نمکی پتاس در شهرستان خور و بیابانک/عکس

آبشار نمکی پتاس در شهرستان خور و بیابانک/عکس

آبشار نمکی پتاس در شهرستان خور و بیابانک/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار