gardeshban.ir

کشور هند از کشور هایی است که این کشور زیبای های خاص خود را دارد و گردشگران زیادی از سراسر جهان به این کشور پر جمعیت سفر می کنند.
کد خبر: ۲۵۱۸۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
این کشور حدود یک ششم جمعیت دنیا را درون خود جای داده است و از این نظر دومین کشور پرجمعیت در جهان محسوب می شود. مردمان این کشور از رنگ ها و زبان های مختلفی در کنار هم با سنت های مختلف زندگی می کنند . 

هند اسرار آمیز جایی است که هرساله گردشگران بسیار زیادی را از اقساء نقاط دنیا به خود می‌بیند، به طوری که شاید بتوان گفت پرکارترین افراد در این کشور در کنسولگری‌ها مشغول به کارند و دائم در حال اعطای ویزای هند به سفر دوستان. در این کشور پهناور و بزرگ هر آنچه که تصور می‌کنید را خواهید دید، از تاج محل مرمر گرفته تا فیل سواری، معابد بسیار و غذاهای بسیار تندش که این آخری اصلا توصیه نمی شود.

زیبایی های کشور هند

هندوستان کشوری است پرجنب و جوش با تضادهای خارق العاده که هر گردشگری را مجذوب و محبوب خود می کند. ایرانیان نیز در این سال‌ها هند را در لیست مقاصد گردشگری خود قرار داده‌اند و به دنبال اخذ ویزای هند هستند. هند را می توان به جایی تشبیه کرد که دنیای سنتی و مدرن را به یکدیگر پیوند میزند. هندوستان هفتمین کشور پهناور دنیاست که با بیش از ۱ میلیارد جمعیت به عنوان دومین کشور پرجمعیت به حساب میآید. این سرزمین پر است از میراث غنی و دستاوردهای بسیاری از فرهنگ قرون گذشته که به سرزمین ۷۲ مذهب نیز شهرت دارد.

جاذبه های کشور هند

این کشور با دارا بودن اماکن تاریخی و تفریحی گزینه بسیار مناسبی برای گردشگران تلقی میگردد. آن چیزی که مسافران در هند پیش روی خود می‌بینند مجموعه‌ای است از اماکن معنوی و مقدس که هریک داستان‌های مختص به خود را دارند. اگر به تفریح و طبیعت گردی نیز علاقه‌مند هستید میتوانید از سواحل آفتابی، پارک‌های ملی باشکوه و مناطق تحت محافظت حیات وحش دیدن کنید. شما در این سرزمین پر رمز و راز اماکنی را مانند تاج محل شکوهمند یا هرمندیر صاحب یا مکا مسجد را خواهید دید که هر کدام میتواند ساعت‌ها شما را شیفته خود کند. این‌ها دلایل محکمی بود برای آنکه ویزای هند را گرفته و با تور هند به این کشور سفر کنید.

راهنمای دریافت ویزای کشور هند

روادید توریستی هند به متقاضیانی تعلق میگیرد که قصد تفریح، گردش و یا بازدید از این کشور را دارند.توجه داشته باشید که ویزای توریستی اجازه کار در هند یا اقامت بیش از مدت زمان اعتبار ویزا را به فرد نمی دهد. ویزای هند از طریق سفارت این کشور در تهران صادر می گردد . لازم است بدانید که امکان تمدید آن در داخل کشور مقصد وجود ندارد.صدور روادید هند برای ایرانیان سه ماهه است و چندان دشوار نیست. گرچه در برخی موارد انگشت نگاری و مصاحبه صورت میگیرد و حضور شما در سفارت هند الزامی است.

انواع ویزای کشور هند:

توریستی

دانشجویی

تحقیقاتی

تجاری

ادرس سفارت کشور هندوستان در تهران
آدرس: تهران- خیابان شهید مطهری- خیابان میرعماد- شماره ۴۶

تلفن: ۵-۸۸۷۵۵۱۰۲-۰۲۱

مدارک مورد نیاز جهت صدور ویزای کشور هندوستان

در ابتدا باید فرم درخواست ویزای هند را تکمیل کرده و در دو نسخه و برای هرکدام از همراهان به صورت جداگانه تکمیل و عکس درخواست کننده نیز به آن الصاق شود.

شناسنامه ایرانی به همراه کپی از تمامی صفحات

پاسپورت: اعتبار گذرنامه شما باید حداقل ۶ ماه بیشتر از پایان مدت زمان ویزای درخواستی‌تان باشد. ضمنا کپی از صفحات ۱ تا ۵ به همراه صفحاتی که در آن‌ها مهر خورده است فراموش نشود.
دو قطعه عکس رنگی ۴×۶ با زمینه سفید که به تازگی گرفته شده باشد و با چهره فعلی درخواست کننده شباهت داشته باشد.

ضمنا اگر اسم یا اسامی همراه در گذرنامه متقاضی ثبت شده باشد باید برای هریک از همراهان نیز دو قطعه عکس رنگی ۴×۶ نیز در مدارک ارسالی وجود داشته باشد.

ذکر آدرس محل سکونت، شغل و محل کار متقاضی به صورت کاملا دقیق و کامل.
خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما به مقصد هند

رزرو قطعی هتل در شهرهایی که قصد سفر به آن‌ها را دارید و کل مدت سفرتان الزامی است.
زمان و هزینه صدور روادید هند

به طور معمول از زمانی که مدارکتان را به بخش ویزای سفارت هند در تهران تحویل میدهید حدود ۲ هفته زمان نیاز خواهید داشت تا صدور ویزای توریستی شما انجام گردد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار