gardeshban.ir

سخنگوی شورای سلامت کیش به تشریح آخرین مصوبات این شورا در راستای مدیریت ویروس کرونا در جزیره کیش پرداخت.
کد خبر: ۲۵۴۹۸
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
دکتر محمدرضا رضانیا در گفت و گو با ایسنا، افزود: دفاتر مشاورین املاک با رعایت ضوابط ، ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir و دریافت کد بازگشایی  می توانند فعالیت خود را از سر گیرند.

وی اظهار کرد: دفانر رنت و کرایه خودرو با هماهنگی مدیریت حمل و نقل عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش و رعایت نکات پیشگیری و ضدعفونی خودروها و رعایت ضوابط در دفاتر، می توانند فعالیت خود را از شنبه هفته آینده آغاز کنند.

رضانیا بیان کرد: کافی شاپ ها و آبمیوه فروشی ها از شنبه فقط مجاز به ارائه آبمیوه تازه و قهوه به صورت بیرون بر خواهند بود و ارائه بستنی فله و سایر موارد تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی ادامه داد: در حال تهیه پروتکلی برای آرایشگاه های مردانه و زنانه هستیم که امروز(چهارم اردیبهشت ماه) در جلسه ای در جامعه بازاریان و بازرگانان به نمایندگان این صنوف ابلاغ خواهد شد. هر کدام از آرایشگاه ها که بتوانند این ضوابط را به صورت کامل رعایت کنند، با ارائه تعهدنامه می تواند فعالیت خود را از سر گیرد.

رضانیا بیان کرد: لازم به ذکر است فعالیت هایی مانند کاشت ناخن، کاشت مژه و خدمات مربوط به پوست که موجب خطر برای مشتریان می شود کماکان ممنوع خواهد بود؛ متخلفان به مدت یکماه پلمپ خواهد شد.

سخنگوی شورای سلامت کیش اضافه کرد: ایستگاه های دوچرخه می توانند فعالیت خود را با رعایت ضوابط بهداشنی تحت نظر بخش نظارتی موسسه ورزش و تفریحان کیش آغاز کنند.

وی ادامه داد: مسیرهای ساحلی و منتهی به سواحل بازگشایی می شود و مردم می توانند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمع در سواحل حضور یابند. استفاده از پارک های بازی کودکان و وسائل آن به علت خطر بالای انتقال ویروس ، تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

سخنگوی شورای سلامت کیش در پایان خاطرنشان کرد: ما در میانه راه مبارزه با بیماری کرونا هستیم، از مردم درخواست می کنیم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از وسائل حفاظت فردی استفاده کنند. همچنین شستشوی مکرر دست ها را جدی بگیرند، چون هر آن امکان اپیدمی و فراگیری مجدد آن وجود دارد. آرامش نسبی فعلی حاصل رعایت نکات پیشگیری توسط مردم بوده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار