gardeshban.ir

براساس سخنان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، فعالیت هتل ها با رعایت نکات بهداشتی بسیار سخت گیرانه صورت می گیرد.
کد خبر: ۲۵۵۱۳
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به آغاز فعالیت برخی از صنوف فعالیت در یزد اظهار کرد: هتل ها طی درخواستی کتبی و ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و تائید بازرسان این اداره کل در اجرای پروتکل های مربوطه می توانند به فعالیت خود ادامه دهند. 

وی تاکید کرد: تمام اقامتگاه های رسمی و نیمه رسمی، زائرسراها، و مهمانسراهای ادارات تا زمان تائید ستاد استانی مبارزه با کرونا تعطیل خواهند بود. این مسئول با بیان اینکه سلامت جامعه و مسافران در اولویت عملکرد دستگاه ها بخصوص اداره کل میراث فرهنگی استان است، گفت: هتل ها با رعایت نکات بهداشتی بسیار سختگیرانه ابلاغ شده از سوی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، می توانند فعالیت کنند. 

وی افزود: البته در تلاش هستیم تا استان یزد با رعایت کامل مسائل بهداشتی به چرخه اقتصاد گردشگری بازگردد، به همین منظور در اولین گام، مدیران هتل ها برای فعالیت باید در سایت وزارت بهداشت ثبت نام و کد مربوطه را دریافت کنند. 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد فعالیت واحدهای غیرمجاز اقامتی را تهدیدی برای سلامت و جان مسافران دانست و گفت: بازیدهای اداره کل میراث فرهنگی در قالب گشت های مشترک روزانه و شبانه با همکاری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و اداره نظارت بر اماکن عمومی به طور مستمر انجام و با خانه های مسافر غیرمجاز برخورد جدی می شود. 

فاطمی در پایان خاطر نشان کرد: البته همشهریان نیز می توانند به منظور کمک به حفظ سلامت در جامعه با مشاهده فعالیت خانه های مسافر غیرمجاز آن را به شماره 36202777 گزارش داده یا به نشانی اینترنتی www.yazdcity.ir در قسمت ثبت شکایات مراجعه کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار