gardeshban.ir

گزارش/
بسیاری از مردم در سراسر جهان به طور ناگهانی تصمیم سختی گرفتند که برنامه‌های سفر خود را لغو کنند تا بتوانند خود و دیگران را از شیوع کرونا محافظت کنند.
کد خبر: ۲۵۶۴۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
در حالی که بیشتر وقت خود را در خانه به دلیل شیوع کرونا ویروس می‌گذرانید، پنج فعالیت با موضوع سفر را بدون خروج از خانه می‌توانید انجام دهید.

زبان جدید بیاموزید

وقت خود را بیشتر در خانه بگذرانید و برای سفرهای آینده به مقصدی که ممکن است به زبان انگلیسی زیاد صحبت نشود، آماده شوید. با استفاده از برنامه Babbel، که به صورت رایگان برای دستگاه اندروید یا اپل قابل نصب است، می توانید در دوره های زبان ثبت نام کنید که بر آموزش گفتگو و تشخیص گفتار متمرکز است. 

گزینه‌های زبان بابل شامل زبانهای فرانسوی، پرتغالی و ترکی است و هر دوره در هر ماه ۱۲.۹۵ دلار هزینه دارد (کاهش نرخ برای اشتراک‌های چند ماهه در دسترس است). یکی دیگر از منابع محبوب زبان Rosetta Stone است که گزینه‌های گوناگونی را ارائه می‌دهد که شامل دسترسی موقت یا مادام العمر به صورت آنلاین و از طریق یک برنامه زبان تعاملی است. می‌توانید زبان‌هایی مانند ایتالیایی، کره‌ای و عربی انتخاب کنید.

دیوار گالری ایجاد کنید

با نمایش بهترین عکس‌های سفر خود در یک دیوار خالی، سفرهای مورد علاقه خود را یادآوری کنید. می‌توانید عکس‌ها را خودتان چاپ کنید یا آنها را در وب سایت‌های چاپ عکس بارگذاری کنید تا تصاویر به صورت حرفه‌ای چاپ و برای شما ارسال شود. سپس، آنها را در قاب‌های گالری قرار دهید.

تور مجازی از یک مقصد یا یک جاذبه طبیعی را انجام دهید

اگر مشتاق دیدن مکانی غیر از محیط اطراف خود هستید، یک پارک ملی، یک موزه، یک باغ وحش یا یک آکواریوم را به‌صورت آنلاین بررسی کنید. پلتفرم رایگان Google Arts جلوه‌های مجازی برخی از مناطق جغرافیایی بی‌نظیر را در اختیار همه قرار می‌دهد، از جمله فضاهای گسترده مانند پارک ملی آتشفشان هاوایی در جزیره بیگ و پارک ملی Tortugas در نزدیکی کی وست، فلوریدا. بعلاوه، این امکان را می دهد تا به‌طور واقعی به مؤسسات فرهنگی مشهور جهان مانند Rijksmuseum در آمستردام، Musée d'Orsay در پاریس و موزه هنرهای مدرن در نیویورک سفر کنید تا از آثار نقاشی شده توسط وینسنت ون گوگ و پل گوگن لذت ببرید.

دفترچه خاطرات سفر تهیه کنید

یک راه عالی برای برآورده کردن میل به مسافرت، سازماندهی عکس‌ها از سفرهای قبلی در دفترچه است. صرف نظر از اینکه چقدر هنری هستید، scrapbooking فرصتی می دهد تا در لحظه‌های خاطرات شاد و اتفاقات سرگرم کننده‌ای که در طول سفر تجربه کرده‌اید، تامل کنید. برای تهیه دفترچه‌ای از ماجراهای خود، آلبومی را انتخاب کنید که متناسب با شخصیت شما باشد.

تعطیلات بعدی خود را برنامه ریزی کنید

اگرچه به دلیل نگرانی از شیوع کرونا در این زمان رزرو سفر توصیه نمی‌شود، اما می‌توانید از زمان خود در داخل خانه استفاده کنید تا ماجراجویی آینده را برنامه ریزی کنید. برای تصمیم گیری که می‌خواهید به کجا بروید، بهترین رتبه بندی تعطیلات سفر را مطالعه کنید. پس از یافتن مقصد مناسب، فهرست راهنماهای سفرهای مختلف را مرور کنید تا درباره مکان‌های انتخابی خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

جزییاتی که می‌خواهید به تحقیق بپردازید شامل هتل‌ها، رستوران‌ها، گزینه‌های حمل و نقل عمومی، شرایط آب و هوایی و تورها و جاذبه ها است. بیاد داشته باشید که بودجه و در دسترس بودن را در نظر بگیرید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار