gardeshban.ir

دره قدیسان در بریتانی یک منطقه تاریخی و فرهنگی در فرانسه است که پر از مجسمه های گرانیتی خاص قدیسان می باشد. در این مقاله شما را با دره قدیسان فرانسه بیشتر آشنا میکنیم.
کد خبر: ۲۵۶۹۰
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
پیش از سفر و بازديد از دره قدیسان لازم است قدری با کلمه ی قدیس آشنا شویم. قدیس در واقع یک لقب در بین پیروان دین مسیحیت کاتولیک می باشد. این لقب را به افرادی می‌دهند که خصوصیت های خاصی داشته باشند به عنوان مثال پاکدامنی، عاری از معصیت و پایبند بودن به اصول دین و… در واقع کلیسای کاتولیک و کشیشان هستند که لقب قدیس را به اشخاص میدهند و هر شخصی درصورتی که همه ی شرایط و خصوصیت قدیس را هم داشته باشد بدون تأیید کلیسا به صورت رسمی قدیس محسوب نمی شود.

علت ساخت دره قدیسان فرانسه:

علت ساخت این پروژه علاوه بر جنبه کسب درامد از توریست، شناساندن و معرفی تاریخ مردم این منطقه به دنیا می باشد. البته استفاده از سنگ گرانیت برای ساخت این مجسمه ها هم بی علت نیست و میخواهند با این کار به اهمیت کسب درامد از طريق منابع زیاد سنگ گرانیت در این منطقه و بهبود اقتصاد محلی هم اشاره کنند.

تاریخچه ساخت دره قدیسان:

دره قدیسان پر است از مجسمه های خاص قدیسان که در نقاط گوناگون این دره قرار داده شده اند و فضای خاصی را پدید آورده اند.

این پروژه به گونه رسمی در سال 2008 آغاز شد. هریک از مجسمه های این دره، یک قدیس مرتبط با افسانه های محلی است که به نوبه خود ترکیبی از سلتی، گالو رومی و فرهنگ مسیحی هستند. به لطف تنوع هنرمندانی که در این پروژه بکار گرفته شدند، ظاهر هر مجسمه کاملاً منحصر به فرد است.

پروژه دره قدیسان به وسیله فیلسوف بریتانی « فیلیپ ابجین» تاسیس گردید و هزینه آن کاملا توسط کمک های مالی جوامع و سازمان های محلی تامین می شود. هرکسی میتواند اسپانسر (Sponsor) یک مجسمه باشد، قدیس حامی خود را انتخاب و محل قرارگیری آنرا در دامنه انتخاب کند.

آشنایی با دره قدیسان فرانسه

آشنایی با دره قدیسان فرانسه

آشنایی با دره قدیسان فرانسه

آشنایی با دره قدیسان فرانسه
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار