gardeshban.ir

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان چند راهکار برای جبران خسارات کرونا ویروس ارائه کرد.
کد خبر: ۲۵۹۱۲
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
اسکندر فلاحوند چگنی با اشاره به خسارت کرونا در حوزه گردشگری، اظهار کرد: برای جبران این خسارات در حوزه گردشگری چند راهکار وجود دارد.

وی ادامه داد: برای کوتاه‌مدت و در فرضیه خوشبینانه؛ کمک‌های مالی بلاعوض برای دفاتر، معافیت از پرداخت حق بیمه کارکنان در طول مدت بحران و اعطای تسهیلات بانکی با بهره ۴ درصد مفید باشد.

فلاحوند چگنی اضافه کرد: تخصیص وام کم‌بهره به راهنمایان گردشگری و به تعویق انداختن اقساط تسهیلات بانکی سه ماهه اول سال نیز از راهکاری کوتاه‌مدت است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: برای بلندمدت و در فرضیه بدبینانه؛ اعمال معافیت مالیاتی به مدت یکسال، فراهم کردن تسهیلات بانکی با نرخ سود تک رقمی و بهره پایین و دوره تنفس یکساله و همچنین باز پرداخت بلندمدت و درنظر گرفتن طرح‌هایی برای کمک به دفاتر ورودی کار جهت شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی خیلی می‌تواند موثر باشد.

وی افزود: تخصیص اعتباری برای تبلیغات در بازارهای هدف به عنوان مثال در اروپا و یا کشورهایی که مسافران زیارتی به ایران اعزام می‌کنند، اختصاص تسهیلات به کارکنان دولت برای انجام سفر پس از بحران، اختصاص کمک هزینه ماهیانه برای یکسال جهت پرداخت هزینه‌های جاری شامل اجاره محل دفتر، قبوض؛ آب، برق، گاز و تلفن و همچنین پرداخت تسهیلات بلاعوض به دفاتر و شرکت‌های چارترکننده نیز از راهکارهای جبران خسارات کرونا در برنامه بلندمدت است.

فلاحوند چگنی تاکید کرد: همه باید برای جبران خسارات این ویروس منحوس دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار