gardeshban.ir

در سفر به پنانگ در کشور مالزی که هر سال میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا است، یکی از هتل های ۴ ستاره خوب با موقعیت مکانی عالی، هتل کاپتورن ارکید پنانگ (Capthorne Orchid Hotel Penang) است.
کد خبر: ۲۵۹۵۳
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل کاپتورن ارکید با ارائه امکانات رفاهی متنوع سعی در فراهم کردن اقامتی به یاد ماندنی و خاطره انگیز برای مهمانان دارد. اولین مزیت اقامت در این هتل، دسترسی سریع و آسان به بسیاری از جاذبه ها است. 

مهمانان می توانند در کمترین زمان بدون پیمودن مسافت خیلی طولانی به بازدید از چندین جاذبه بروند. 

هتل کاپتورن ارکید خدماتی از قبیل پارکینگ و اینترنت وای فای را به طور رایگان در اختیار مهمانان قرار می دهد. مهمانان می توانند در هر نقطه از هتل به اینترنت دسترسی داشته باشند.

اتاق های اقامتی در هتل کاپتورن ارکید بسیار راحت، تمیز و با دکوراسیون شیک و مدرن هستند. 

تمامی امکاناتی ضروری که برای یک اقامت آسوده ضروری هستند، به بهترین شکل در اتاق های مهمان فراهم شده اند. در همه اتاق ها امکاناتی از قبیل تلویزیون ال سی دی، فیلم های وطنی (مالزیایی)، سیسستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، چای/ قهوه ساز، صندوق امانات، میز، صندلی، مبلمان، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و ... وجود دارند. 

منظره مقابل اکثر اتاق های مهمان در هتل کاپتورن ارکید پنانگ دریای آبی رنگ است که تماشای آن حس زیبا و دلنشینی دارد. 

همچنین، اتاق ها دارای بالکن هستند و یک عدد میز و دو یا چند صندلی برای استراحت مهمانان در بالکن قرار داده شده اند. تماشای منظره فوق العاده دریا و رفع خستگی در این بالکن ها احساس وصف ناپذیری دارد. 

در هتل کاپتورن ارکید اتاق های متنوعی بسته به نیازهای مختلف مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانان می توانند در این هتل اتاق های عروس، خانواده، سیگار ممنوع و ... رزرو کنند. خدمات خانه داری، روم سرویس، ناهار بسته بندی شده به تمامی اتاق های مهمان ارائه می گردد. 

نظافت و تمیزی و مهم تر از همه امنیت و ایمنی اتاق ها بسیار رضایت بخش هستند و مهمانان می توانند از بابت این موارد اطمینان خاطر داشته باشند.

هتل کاپتورن ارکید پنانگ، از هر لحاظ ملاحظه مهمانانش را کرده و برای آن ها سرگرمی ها و امکانات متنوع سرگرم کننده فراهم کرده است تا مهمانان نهایت لذت را از اقامت در این هتل ببرند و حوصله شان حتی برای یک دقیقه سر نرود. 

ساحل تمیز و اختصاصی هتل با امکاناتی نظیر تخت و چتر آفتاب برای گرفتن حمام آفتاب، استراحت و انجام فعالیت های آبی مانند بسیار مناسب است. علاوه بر این دو استخر روباز در هتل کاپتورن ارکید پنانگ وجود دارند که در تمام سال قابل استفاده است. 

برای کودکان نیز استخر کودک در نظر گرفته شده است. در کنار استخر نیز تخت ها و چترهای آفتاب قرار داده شده اند. مهمانان می توانند از هوای گرم و آفتابی پنانگ در کنار استخر و ساحل لذت ببرند. 

مهمانانی که به ورزش و حفظ تناسب اندامشان در طول سفر اهمیت می دهند، می توانند در سالن ورزشی هتل کاپتورن ارکید تمرین کنند و از امکانات مختلف آن بهره مند شوند.

رستوران هتل کاپتورن ارکید انواع غذاهای متنوع شامل غذ اهای دریایی، آسیایی، بین المللی و چینی را برای مهمانان تدارک می بیند. مهمانان می توانند برای صرف سه وعده غذای اصلی به رستوران هتل مراجعه کنند. غذاها معمولا به صورت سلف سرویس سرو می شوند. مهمانان می توانند از هر کدام از غذاها به هر اندازه ای که دوست دارند، بخورند. برای کودکان و افراد با رژیم غذایی خاص نیز منوی مخصوص در نظر گرفته شده است.

در لابی هتل کاپتورن ارکید پنانگ نیز برای آسایش و رفاه هرچه بیشتر مهمانان، امکانات مختلفی در نظر گرفته شده اند. در لابی هتل تلویزیون، مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، آسانسور، دستگاه واکس کفش، فروشگاه، اتاق مخصوص افراد سیگاری، حراست و امنیت و پذیرش ۲۴ ساعته وجود دارند. 

پذیرش ۲۴ ساعته هتل به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند و در پاسخگویی به مهمانان بسیار صبور و با حوصله رفتار می کنند.لازم به ذکر است این هتل برای مهمانانی که با بلیط هواپیما مالزی سفر میکنند سرویس رفت و برگشت ندارد.

مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل اتو، لاندری، خشکشویی، پرس شلوار، خدمات کانسرج، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ و جلسات مهم، خدمات برای افراد معلول و کم توان به پذیرش هتل مراجعه کنند. 

پرسنل پذیرش و تمام کارکنان هتل کاپتورن ارکید بسیار مجرب، خوش برخورد و صمیمی هستند و مهمانان را در زمینه سوال ها و نیازهایشان به خوبی راهنمایی و هدایت می کنند. همچنین، تمام کارکنان به زبان های انگلیسی، مالزیایی، چینی و تامیل مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مهمانان به هیچ مشکلی برنمی خورند. تمام تلاش آن ها فراهم کردن اقامتی خوش و لذت بخش برای مهمانان است.

اماکن نزدیک به هتل کاپتورن ارکید پنانگ:

فاصله هتل کاپتورن ارکید پنانگ تا جورج تاون: ۵٫۶ کیلومتر

فاصله هتل کاپتورن ارکید پنانگ تا معبد ناتوکوتای چتیار: ۶٫۸ کیلومتر

فاصله هتل کاپتورن ارکید پنانگ تا معبد وات چایا مانگکالارام: ۷٫۲ کیلومتر

فاصله هتل کاپتورن ارکید پنانگ تا ساحل باتو فرینگی: ۷٫۲ کیلومتر

فاصله هتل کاپتورن ارکید پنانگ تا باغ گیاه شناسی پنانگ: ۷٫۹ کیلومتر

فاصله هتل کاپتورن ارکید پنانگ تا قلعه کورنوالیس: ۱۰٫۶ کیلومتر

فاصله هتل کاپتورن ارکید پنانگ تا موزه پنانگ پراناکان: ۱۰٫۶ کیلومتر

فاصله هتل کاپتورن ارکید پنانگ تا مسجد کاپیتان کلینگ: ۱۰٫۸ کیلومتر

فاصله هتل کاپتورن ارکید پنانگ تا خو خنگسی: ۱۱٫۱ کیلومتر

فاصله هتل کاپتورن ارکید پنانگ تا تپه پنانگ: ۱۲٫۳ کیلومتر

فاصله هتل کاپتورن ارکید پنانگ تا پارک ملی تامان نگارا پائولو پنانگ: ۱۳ کیلومتر

فاصله هتل کاپتورن ارکید پنانگ تا معبد کک لوک سی: ۱۳٫۵ کیلومتر

کاپتورن ارکید پنانگ؛از هتل های ساحلی و زیبای مالزی/عکس

کاپتورن ارکید پنانگ؛از هتل های ساحلی و زیبای مالزی/عکس

کاپتورن ارکید پنانگ؛از هتل های ساحلی و زیبای مالزی/عکس

کاپتورن ارکید پنانگ؛از هتل های ساحلی و زیبای مالزی/عکس

کاپتورن ارکید پنانگ؛از هتل های ساحلی و زیبای مالزی/عکس

کاپتورن ارکید پنانگ؛از هتل های ساحلی و زیبای مالزی/عکس

کاپتورن ارکید پنانگ؛از هتل های ساحلی و زیبای مالزی/عکس

کاپتورن ارکید پنانگ؛از هتل های ساحلی و زیبای مالزی/عکس

کاپتورن ارکید پنانگ؛از هتل های ساحلی و زیبای مالزی/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار