gardeshban.ir

اردور سبزیجات با نان باگت یک پیش‌ غذای سبزیجاتی و سالم خوشمزه است که کمتر از ۱۰ دقیقه آماده می‌شود.
کد خبر: ۲۶۰۷۵
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
اردور سبزیجات با نان باگت (Veggie Dip in Baguette Rounds) یک پیش‌خوراک ساده است که در کمتر از ۱۰ دقیقه آماده خواهد شد. نکته جالب توجه در رابطه با این نوع اردور این است که دست شما در انتخاب سبزیجات کاملا باز است و تنها با در نظر گرفتن ذائقه خود بهترین گزینه را انتخاب خواهید کرد و از خوردن آن لذت می‌برید. سبزیجات پیشنهادی ما برای این اردور شامل: هویج، فلفل دلمه‌ای رنگی، مارچوبه و سیب‌زمینی می‌باشد.

اردور سبزیجات با نان باگت یک پیش غذای سالم خوشمزه + طرز تهیه

مواد لازم برای تهیه اردور سبزیجات با نان باگت

کنسرو ماکارونی ۱ بسته
نان باگت ۱ بسته
پنیر پیتزا به میزان لازم
سبزیجات خلال‌شده به میزان لازم

طرز تهیه اردور سبزیجات با نان باگت

فر را با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد گرم کنید.

نان باگت را به صورت اریب -مطابق تصویر- برش بزنید و به کمک قاشق و یا با فشار دست وسط آن‌ها را فشرده کنید.

درون نان‌ها را با یک قاشق سوپ‌خوری از مایع گوشتی پر کنید. (در صورت تمایل می‌توانید مایع گوشتی را از قبل خودتان آماده نمایید. برای این منظور پیاز و گوشت چرخ کرده را با مقدار اندکی کره و روغن مایع تفت دهید، سپس ادویه‌هایی نظیر نمک، فلفل سیاه، پاپریکا، پودر تخم گشنیز و ... را به گوشت اضافه کنید و در صورت تمایل با قارچ و آب‌لیموی تازه آن را طعم دار کنید.) و در نهایت پنیر روی آن بریزید.

سبزیجات (هویج، فلفل دلمه‌ای رنگی، مارچوبه و سیب‌زمینی) را به صورت خلالی خرد کنید و از هر کدام ۳ الی ۴ عدد روی باگت‌ها قرار دهید. توصیه ما به شما این است که از سبزیجات رنگی در پخت این پیش‌خوراک استفاده نمایید. در این صورت این سبزیجات جلوه‌ی زیبا‌تری به میز شما خواهد داد.

باگت‌ها را درون سینی فر قرار دهید و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در فر بپزید تا جایی که پنیر و باگت‌ها برشته شوند. در نهایت می‌توانید از جعفری ساطوری شده برای تزئین استفاده نمایید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار