gardeshban.ir

کشورهای خطرناک زیادی در جهان وجود دارند اما در این میان کشورهایی هم هستند که خطرناک نبوده اما برای توریست ها امن به نظر نمی‌رسند.
کد خبر: ۲۶۱۰۴
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
البته خلاف این ماجرا نیز وجود دارد و کشورهایی هستند که به ظاهر امنیت بالایی دارند ولی خطرات زیادی مسافران را تهدید خواهد کرد. به هر جهت خطرات موجود در یک کشور مانع توریست ها برای سفر نخواهد بود. در ادامه به برخی از این کشورهای خطرناک که در واقع برای توریست های هیچ خطری ندارند را معرفی خواهیم کرد.

ایران

ایران یکی از کشورهای جذاب برای توریست ها بوده و حداقل 24 میراث جهانی را در خود جای داده است. توریست های علاقه‌مند به تاریخ و تمدن و هنر و معماری، ایران را به عنوان یک مقصد اصلی انتخاب می‌کنند. البته ایرانی‌ها مردم بسیار مهمان‌نوازی هستند و از مسافران مخصوصا مسافران خارجی استقبال می‌کنند. از بسیاری جهات، ایران مکانی جالب برای بازدید است اما این کشور برای توریست ها مخصوصا مسافران ایالات متحده خطرناک به نظر می‌رسد.

روسیه

روسیه سرزمین مناظر چشمگیر، معماری رنگارنگ و مکان‌های تاریخی است. اما به نظر می‌رسد که این کشور یکی از خطرناک‌ترین کشورهای اروپا است. در واقع از نظر آماری، سطح جرایم سایبری در این کشور بسیار بالا بوده و به نظر می‌رسد که خطر تروریسم نیز وجود دارد اما تاکنون مشکلی برای گردشگران روسیه رخ نداده و خطری توریست ها را تهدید نخواهد کرد. در واقع توریست ها برای سفر به روسیه نباید نگران باشند بلکه باید بیشتر احتیاط کنند.

ترکیه

درک این موضوع که چرا گردشگران از سراسر جهان به ترکیه سفر می‌کنند، آسان است. این کشور از موقعیت منحصر به‌فردی برای اتصال اروپا و خاورمیانه برخوردار است و دارای فرهنگی بوده که نشان‌دهنده تأثیرات هر دو طرف است. این کشور همچنین دارای شگفتی‌های معماری خیره‌کننده‌ای است که سالانه نظر توریست های زیادی را به خود جلب می‌کند. ترکیه نیز به دلیل حملات تروریستی به ویژه در شهرهای بزرگی مانند آنکارا و استانبول برای مسافران خطرناک به نظر می‌رسد. در نتیجه مردم برای سفر به این کشور نیز باید احتیاط کنند.

مکزیک

به طور سنتی، مکزیک یک مقصد مسافرتی محبوب برای گردشگران آمریکایی بوده است. این کشور دارای استراحتگاه‌هایی بکر و جذاب است اما جرم و جنایت زیاد، آدم ربایی و سرقتی که در مکزیک رخ می‌دهد، باعث شده تا این کشور برای توریست ها خطرناک به نظر برسد. به همین دلیل با توجه به افزایش جرم مکزیک، دولت ایالات متحده توصیه می‌کند تا هنگام مسافرت در سراسر مکزیک، احتیاط شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار