gardeshban.ir

مقام مسؤول مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور کندوان تردد خودرو از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۱۹ اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.
کد خبر: ۲۶۱۲۲
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
‌ایمان محرابی نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محور‌های فیروزکوه، کندوان، منطقه یک آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها ادامه داد: در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده سه راهی چلاو ترافیک سنگین است.

* باران در جاده‌های ۴ استان

وی یادآور شد: آزادراه تهران ـ شمال (منطقه یک) هر روز از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد به دلیل نصب تجهیزات تونل‌ها مسدود و مسیر جایگزین محور‌های هراز، کندوان و فیروزکوه است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه ساوه-تهران محدوده آلارد نیمه سنگین است همچنین در برخی جاده‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و زنجان بارش باران گزارش شده است.

* رفع محدودیت تردد با تغییر مسیر منطقه چهار آزادراه تهران-شمال

محرابی‌نیا اظهار داشت: در منطقه چهار آزادراه تهران-شمال (چالوس-مرزن آباد و بلعکس) که در کیلومتر ۲۰ محدوده کاشانی نرسیده به پل ذغال به دلیل رانش کوه و تخریب دیواره کنار آزادراه مسدود شده بود، با تلاش راهداران محدودیت مرتفع و منطقه پاکسازی شد.

* سهم ۱۶.۹ درصدی ناوگان سنگین در ترافیک راه‌ها

وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته طبق اطلاعات ۲۲۹۵ ترددشمار فعال جاده‌ای، کل تردد ثبت‌شده در جاده‌ها نسبت به روز قبل ۰.۶ درصد کاهش دارد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۶.۹، بیشترین تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

* آزادراه‌های کرج ـ تهران و قزوین-کرج پر ترافیک‌ترین جاده‌های کشور

محرابی‌نیا بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته آزادراه‌های کرج ـ تهران، قزوین-کرج و تهران-کرج پر‌ترافیک‌ترین جاده کشور بود.

* هراز و کندوان ۱۹ اردیبهشت یک‌طرفه می‌شود

وی اظهار کرد: تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۰ اردیبهشت در محور‌های هراز، کندوان، فیروزکوه و جاده تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

محرابی‌نیا بیان کرد: در محور کندوان تردد تریلر و کامیون و در محور هراز تردد تریلر ممنوع است

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها ادامه داد: تردد کامیون‌ها غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و فردا در محور هراز ممنوع است.

این مقام مسؤول در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: در محور کندوان تردد خودرو از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۱۹ اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه تردد از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه ۱۹ اردیبهشت از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه است.

وی ادامه داد: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز جمعه ۱۹ اردیبهشت از رودهن به آمل ممنوع است و در صورت اعلام پلیس راه در محل، تردد از ساعت ۱۸ تا ۲۲ جمعه از آب‌اسک به سمت رودهن در محدوده مشا یک‌طرفه است.

*‌۱۰ جاده مسدود است

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰ محور از جمله جاده رودبار ـ قلعه‌گنج، محور قزوین ـ همدان، جاده رودبار ـ کهنوج، محور رامیان-شاهرود، جاده شمشک ـ دیزین، محور خرم‌آباد ـ پل‌دختر، جاده پونل ـ خلخال و منطقه ۴ آزادراه تهران ـ شمال به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار