gardeshban.ir

در سفر به نقاط گوناگون جهان باید دانشی از سفر به نقاط خوشگل و برتر جهان را داشت سفر به مکان‌هاي خوشگل و تفریحی برای گذراندن لحظاتی رویایی را در زیباترین جزایر یونان تجربه کنید. با ما همراه باشید.
کد خبر: ۲۶۱۵۴
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
اگر به دنبال مقاصد رویایی برای سفر هستید و میخواهید ذهن و روح خود را آرامش دهید،

سری به سواحل آفتابی و بکر یونان بزنید.

زمانی که شما در سواحل قدم میزنید احساس میکنید در بهشت هستید .

این همۀ شکوه و عظمت خدادادی همۀ و همۀ در این سواحل جمع شده‌ هست. همینطور از روستاهای این کشور مشاهده کنید که قطعا از جذابیت خاصی برخوردار میباشند؛ با بودن در آنجا می توانید از تعطیلات خود نهایت لذت را ببرید و سفر بسیار جذابی داشته باشید.

همۀ جزایر یونان خوشگل و دل‌انگیز میباشند .

برخی از جزایر که نزدیک هم واقع شده‌اند و اکثرا مورد‌ دقت‌ توریست‌ها میباشند، که‌ عبارتند از:


سنترونی، کورفا، کریت، میکینوس، زیکینوس، تاسوس، میلوس، رودس، کفالونیا،

هایدرا، اسکیادوس، لزواس و بسیاری دیگر .

برخی از آن ها مثل کریت سنترونی و کورفا، میکینوس میباشند و زینکنوس که از نظر گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار هست و همۀ وقت توریست‌هاي زیادی به این جزیره سفر می کنند.


جزیره تاسوس

سفری رویایی به زیباترین جزایر یونان+تصاویر

در جزیره تاسوس سواحل طلایی رنگ از شن و ماسه چسبیده به دامنه کوه در یک راستا امتداد می‌یابند. در اطراف می توانید خرابه‌هاي تاریخی و روستاهای کوچک را مشاهده نمایید که زیبایی این جزیره را دوچندان کرده هست. این جزیره افزون بر این که یک استراحتگاه شگفت‌انگیز هست، طلوع درخشان نور خورشید و بوی غذای محلی که در فضا پیچیده هست، به این زیبایی‌ها افزوده هست.

جزیره تاسوس یکی از جزایر خوشگل هست که شما می توانید تعطیلات خود را در آنجا بگذرانید، جزیره‌اي کوچک و مدور که در فاصله ۷ کیلومتری از خشکی در شمال یونان در دریای اژه واقع شده هست.

جزیره تاسوس هنوز نسبتا دست‌نخورده هست ,

مسیر اصلی رفت و آمد توریست‌ها نیست اما سرگرمی‌ها و مناظر جذاب بسیاری دارد .
تعطیلات شما را فراموش‌نشدنی خواهد کرد. جزیره تاسوس بزرگ‌ترین جزیره در میان جزایر یونان هست .

پیشنهادهای زیادی برای سفر به این جزیره وجود دارد.

جزیره میلوس
 
جزیره میلوس یکی از زیباترین جزایر یونان هست .

در جنوب شرقی جزیره سیکلیدیس قرار دارد.

کوه‌هاي نعلی شکل، این جزیره را به یکی از زیباترین جزایر یونان بدل کرده هست.
جزیره میلوس در دهه قبل توانسته هست توریست‌هاي زیادی را به خود جذب کند و یکی از پرگردشگرترین مکان‌هاي توریستی اروپا به شمار میرود. این جزیره همانند جزیره سانترینی آتشفشانی هست و تخته سنگ‌هایي با اشکال گوناگون به زیبایی این جزیره افزوده هست.

تخته سنگ‌هاي سرامیکی سفید که هر کدام باریکه‌هایي را از خود عبور میدهند .

در انتها به هم می‌پیوندند؛ برترین مکان برای شنا و غواصی هست.

این جزیر همینطور چند موزه جذاب هم دارد، از جمله موزه معدن، موزه قطب‌نماها. همینطور روستاهایی در اطراف وجود دارند و بندر ادامس نیز در این جزیره قرار دارد. این جا همینطور مکان‌هاي تاریخی زیادی دارد که به ۱۱۰۰ تا ۲۳۰۰ سال پیش از میلاد بر می گردد. یکی از دلایل محبوبیت این جزیره به خاطر این هست که مجسمه آفرودیت در این مکان بنا شده و همین حالا در موزه لوور پاریس نگه داری میشود.

جزیره رودس
 
جزیره رودس یکی دیگر از جزایر محبوب در یونان هست که از نظر محبوبیت رقیب جزایر سنترونی و میکینوس محسوب میشود. رودس دارای مناظر جذاب زیادی هست و همینطور در این جزیره هتل‌هاي لوکس متنوعی وجود دارد که شما میتوانید هر کدام راکه دوست دارید گزینش کنید و انواع امکانات ورزشی برای ورزش دوستان آماده شده هست که مورد رضایت خاطر اکثر توریست‌ها شد. سواحل آن با شن و ماسه‌هاي طلایی و تخته سنگ‌هاي ساحلی تزیین شده و آب آن که چون کریستال شفاف هست.


جزیره اسکیاتوس

سفری رویایی به زیباترین جزایر یونان+تصاویر

اسکیاتوس یکی از مناطق محبوب گردشگری هست که بین شهرهای اسکوپلس و والاس قرار گرفته و در تابستان «بین ماه‌هاي جولای و آگوست» خیل عظیمی از گردشگران برای مشاهده سواحل شنی، طلایی و هوای آفتابی آن از تمام نقاط جهان خود را به این جزیره میرسانند. شهر اسکیاتوس که پایتخت و بندر اصلی این جزیره هست، میزبان خوبی برای توریست‌ها به حساب می آید زیرا که انواع امکانات رفاهی از جمله آژانس‌ مسافرتی، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و امکانات اقامتی متنوعی برای آن‌ها فراهم شده هست تا اطمینان حاصل شود که سفرشان امن و بی‌مخاطره خواهد بود.

از درون هواپیما تپه‌هاي پوشیده از درخت جزیره اسکیاتوس دیده میشود که چشم‌ها را جادو میکند.

جزیره هیدرا

سفری رویایی به زیباترین جزایر یونان+تصاویر

یکی دیگر از جزایر خوشگلي یونان جزیره هیدرا هست که دارای معماری تماشایی و بی‌نظیر با جاذبه‌ها و زیبایی‌هاي طبیعی فراوان بوده و به این خاطر دارای محبوبیت هست که پایتخت زیبایی‌ها هست و منزل‌هاي قرمز و خیابان‌هاي سنگ‌فرش و کوچه‌هاي تنگ همۀ اینها زیبایی خاصی به شهر داده هست. سابقا در دهه‌هاي ۵۰ و ۶۰ این جزیره مقصد هنرمندان بوده هست.

اما امروزه هزاران نفر از سراسر جهان به این جزیره سرازیر می شوند ,
تا زیبایی‌هاي آن از جمله سواحل ماسه‌اي و شب‌هاي پرتلاطم آن را از نزدیک نظاره‌گر شوند.
جزیره هیدرا دارای ۳۶۵ کلیسا هست به اندازه روزهای سال و شما گزینه بیشتری دارید و میتوانید هر روز را به مشاهده یکی از این جاذبه‌هاي جالب اختصاص دهید.

جزیره کفالونیا

سفری رویایی به زیباترین جزایر یونان+تصاویر

جزیره کفالونیا که به نام سفالونیا هم شناخته میشود،

یکی از معتبرترین جزایر در یونان و بزرگ‌ترین آن‌ها هست.

این جزیره دارای سواحل پرتلاطم و صخره‌اي هست که با درختان کاج احاطه شده، همۀ مناظر و چشم‌اندازها آمیخته می شوند و زیبایی خاصی به جزیره می‌بخشند و تفریحات و زیبایی‌هاي این جزیره پایانی ندارد.
کفالونیا مکان مناسبی برای گردشگرانی هست که میخواهند تعطیلات آرامش‌بخشی داشته باشند .
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار