gardeshban.ir

علاقه دارید با هزینه بسیار مقرون به صرفه نسبت به سوییس و فرانسه بر روی کوه های آلپ اسکی سواری کنید ؟ آیا تا به حال اسم کوپا اونیک در صربستان رو شنیده اید؟
کد خبر: ۲۶۱۶۵
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
کوپا اونیک شهری با فاصله ۲۷۰ کیلومتری نسبت به بلگراد پایتخت صربستان در جنوب این کشور در نزدیکی مرز این کشور با کوزوو قراردارد. کوه های این منطقه در امتداد رشته کوه های آلپ قرار دارد و بلندترین قله آن به ارتفاع ۲۰۱۷ متر از سطح دریا می رسد و به کوه خورشید در صربستان معروف است و هر سالانه میزبان هزاران مسافر و ورزشکاراسکی در ۲ رشته آلپاین و اسنوبرد می باشد همچنین با وسایل آکروباتیک تجهیز شده است و آن دسته از ورزشکارانی که علاقه مند به انجام این حرکات هستند پیست اسکی کوپااونیک بهترین انتخاب می باشد.

در این پیست اسکی ۲۴ تله کابین و تله سیژ تعبیه شده است که توانایی جابجایی ۳۲٫۰۰۰ اسکی سوار در ساعت را دارد همچنین درختان کاج در این کوهستان در نوع خودش منحصر به فرد و لذت اسکی سواری در چندین برابر می کند.

«قلعه بلگراد»، نماد تاریخ و فرهنگ صربستان

در این منطقه فعالیت های آتشفشانی نیز گزارش شده است و به همین دلیل چشمه های آب گرم طبیعی بسیار زیادی وجود دارند که سالانه بسیاری از افراد برای درمان انواع بیماری ها به این منطقه سفر می کنند همچنین در این منطقه استخراج از معادن آهن و سرب و روی و مس یکی از منابع درآمد برای ساکنین می باشد.
اگر در جستجوی تفریحات شبانه به همراه تجربه یک غذای عالی هستید رستوران های بسیار با کیفیتی در این منطقه وجود دارند که پاتوق جوانان برای تفریح و تعریف داستان های اسکی سواری شان است.

هتل میلماری ریزورت | Hotel Milmari Resort

این هتل با داشتن یک استخر سرپوشیده آبگرم و یک رستوران la carte، اتاق هایی با دکوراسیون زیبا با تهویه هوا و WiFi رایگان ارائه می دهد. در فاصله ۳٫۷ مایل از مرکز Kopaonik واقع شده است. همه اتاق ها و سوئیت ها دارای بالکن مبله، تلویزیون کابلی و یخچال هستند. حمام اختصاصی نیز دارای لوازم بهداشتی رایگان است. این آپارتمان همچنین دارای آشپزخانه با فضای ناهار خوری است و همچنین این هتل شاتل رایگان به مرکز اسکی سونکانا دولینا ارایه می دهد و همچنین پارکینگ رایگان برای مسافران فراهم شده است .

گرای هتل کوپااونیک | Grey Hotel Kopaonik

منظره منحصر به فرد از طبیعت دست نخورده Kopaonik با یادداشتی از پرستیژ خاکستری تکمیل می شود. این که آیا می خواهید از اسکی لذت ببرید و یا یک تعطیلات استثنایی را با خانواده بگذرانید، یا اینکه استراحت کنید – هتل گری جایی برای کشف ارتفاعات جدید لذت و آرامش است.

هتل گرای طراحی شده برای راحتی شما خدمات اقامتی عالی را ارائه می دهد که خواسته ها و انتظارات شما را برآورده می کند. اتاق های راحت و جادار مجهز به مبلمان و سرامیک بسیار زیبا ایتالیایی تزیین شده اند، Wi-Fi رایگان با سرعت بالا و همچنین تلویزیون کابلی با هزاران شبکه اوقات شمارو پر خواهند کرد.

گرند هتل کوپاونیک | Grand hotel kopaonik

یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره صربستان با داشتن منظره ای زیبا از دامنه های جنگلی Kopaonik، دارای موقعیت مکانی عالی، در کنار مسیرهای اسکی و آسانسورهای اسکی است. و تنها چند قدم با پیست اسکی فاصله دارد.

شهرت هتل گرند نزدیک به سه دهه افتخاردر کسب و کار هتلداری صربستان بوده است. کسانی که به تجربه عالی آبگرم علاقه مند هستند، از مرکز اسپا و سلامتی Grand Oasis برخوردار هستند و ۱۸۰۰ متر مربع را پوشش می دهند که یک واحه روح واقعی را نشان می دهد و با داشتن استخر روباز آبگرم و سرپوشیده، برای کسب آرامش کامل و درمان های اختصاصی آبگرم، مکانی ایده آل است برای مسافرانی که عاشق ورزش اسکی هستند.

منطقه تفریحی کوپا اونیک در صربستان/عکس

منطقه تفریحی کوپا اونیک در صربستان/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار