gardeshban.ir

آیا افرادی از خانواده و دوستان شما وجود دارند که با توجه به معلولیت جسمی یا ذهنی آرزوی سفر به نقاط ناشناخته دنیارو داشته باشند؟ از چه طریق می توان به آدم ها کمک کرد؟ چقد با کمپین خدمات سفر برای معلولین آشنایی دارید؟
کد خبر: ۲۶۲۰۲
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
با ورق زدن و گردش در صفحات اجتماعی این روزها می بینیم که افراد با معلولیت جسمی بر فراز ارتفاعات ماچو پیچو و اورست عکس می گیرند و یا در حال پرواز با پاراگلایدر بر روی ارتفاعات سانتیاگو هستند و باور این مساله که این افراد چگونه به مناطق صعب العبور پا می گذارند برایمان سخت باشد.

به کمک استارت آپ Wheel the World (خدمات سفر برای معلولین) که توسط کمپانی Booking.com حمایت می شود به معلولان و یا افراد سالخورده کمک می شود تا به مقاصدی که آرزوی رفتن آن را دارند دست یابند و برای آنها هتل با استاندارد ویژه معلولان و وسیله نقلیه با توجه به محدودیت های حرکتی و همچنین فعالیت ها و تورهای آپشنال فراهم می آورد.

ما در این مأموریت هستیم تا میلیون ها انسان را برای سفر به هزاران مقصد در سراسر جهان و تغییر طرز فکر خود در مورد آنچه ممکن است در سفر به شما کمک کنیم شعار این کمپانی برای رفع دغدغه مسافرانش می باشد.

ایده اصلی این پروژه توسط آلوارو سیلبراشتاین که خود دارای معلولیت میباشد که قصد سفر و ماجراجویی در پاتاگونیا شیلی Patagonia رو داشت و هیچ کمپانی و شرکت خدمات مسافرتی قادر به اراِیه خدمات برای افراد با ویلچر نبود پیدا شد و به کمک دوست و شریک تجاری اش کامیلا ناوارو این شرکت تاسیس شد.

افرادی که در سوانح مختلف آسیب دیدند و یا با معلولیت به دنیا آمده اند وحتی افراد سالخورده با تبعیض در استفاده از خدمات اجنماعی در سفر روبرو میشوند سیلبرشتین و ناوارو خاطرنشان کردند که این صنعت به آرامی در حال تغییر است تا دسترسی را به عنوان عاملی در سفرهای مسافرتی خود قرار دهد، اما قطعا نیازمندحمایت بیشتری است. از مزایا این صنعت بسیار با ارزش است و برای کسانی که این موضوع را در تجارت خود ایجاد می کنند می تواند منجر به سود مالی فراوان شود.

جابجایی ۷۲ میلیارد دلار در ایالت متحده آمریکا و اروپا در صنعت توریسم توسط همین معلولان بیانگر واقعیت این طرح میباشد و فرصت های شغلی بسیار زیادی را برای افرادی که سالها ازین خدمات محروم بوده اند ایجاد می کند.

این شرکت در حال حاضر بیش از ۳۰ مقصد سفری را به مشتریانش ارائه می دهد که مقاصدی مانند پاتاگونیا، ماچو پیچو، مکزیک، هاوایی، کاستاریکا، جزیره ایستر، نیویورک، سان فرانسیسکو، آفریقای جنوبی و تانزانیا را در بر می گیرد. هر مقصد شامل فعالیت هایی است که دارای تحرک بسیار خوبی از قبیل غواصی، قایقرانی، پیاده روی، دوچرخه سواری و کوهنوردی و همچنین خدمات حمل و نقل و اسکان با استاندارد جهانی در دسترس باشد.

کلیه هتل ها، تورها، فعالیت ها و حمل و نقل زمینی با یک چک لیست دقیق مورد بررسی قرار گرفته و با عکس و اطلاعات توسط شرکت به صورت حضوری یا از طریق شریک مسافرتی محلی ارزیابی می شود.

با موفقیتی که این ۲ کار آفرین تا به امروز داشته اند، شکی نیست که چرخ جهانی صنعت سفر را تغییر داده و دگیر هیچ مانعی برای هیچ فردی وجود ندارد؛ همچنین افرادی که با کمک این کمپانی سفر کرده اند می توانند تجربیات خود را به اشتراک بزارند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار