gardeshban.ir

یک جزیره با سواحل شنی سفید در نزدیکی استرالیای جنوبی قرار گرفته که دسته ای از موجودات مختلف در آن زندگی می کنند.
کد خبر: ۲۶۲۲۵
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
نام این جزیره، جزیره کانگورو در استرالیا بوده که هرساله گردشگران مختلف خودشان را به این منطقه می رسانند تا بتوانند شخصا در این جزیره حضور داشته باشند و از دیدن جاهای دیدنی جزیره کانگورو نهایت لذت را ببرند. افرادی که به جزیره می آیند، می توانند به فعالیت هایی از قبیل تماشای فک ها و صخره های غار مانند مشغول شوند. افرادی هم که به پیاده روی علاقمند هستند، می توانند در مسیرهای طبیعی و کوهستانی جزیره قدم بزنند و از دیدن مناظر اطراف نهایت لذت را ببرند.

جزیره دیدنی و هیجان انگیز کانگورو در استرالیا+تصاویر

نگاهی گذرا به تاریخچه جزیره کانگورو

جزیره کانگورو در استرالیا نخستین بار توسط یک شخص انگلیسی به نام متیو فلیندرز کشف شد. یکی از مهم دلایلی که موجب شده تا این جزیره با نام جزیره کانگورو شناخته شود را میتوان وجود تعداد زیادی از کانگوروهای غربی دانست.

جزیره دیدنی و هیجان انگیز کانگورو در استرالیا+تصاویر


رفتن به پارک حفاظت کلی هیل

این بخش از جاهای دیدنی جزیره کانگورو برای آن دسته از افرادی که اهل ماجراجویی هستند، می تواند مکان مناسبی برای تفریح باشد. در این پارک غار و گودال هایی یافت میشوند که ساختار آهکی دارند و چند متر زیرزمین قرار گرفته اند و افراد برای تماشای آنها باید وارد این غارها شوند. همچنین، غارهای کوچک و پرپیچ و خمی هم در دل این منطقه وجود داشته که برای افراد ماجراجو بسیار هیجان انگیز هستند.

جزیره دیدنی و هیجان انگیز کانگورو در استرالیا+تصاویر

تماشای صخره های ریمارکبل راکس

در پارک ملی فلیندرز چیس گروهی از فک های دریایی و کانگوروهای خاکستری غربی زندگی می کنند و در این پارک شما میتوانید صخره هایی را مشاهده کنید که چیزی حدود 500 میلیون سال قدمت دارند و در اثر برخورد باد و آب، شکل خاصی به خود گرفته اند، به طوریکه می توان نتیجه آن را روی ظاهر این صخره ها به راحتی دید. زمان طلوع و غروب آفتاب می تواند بهترین زمان برای رفتن به این پارک و تماشای منظره این صخره ها باشد. البته قابل ذکر است که از لبه صخره ها دوری کنید و به هیچ وجه در نزدیکی آنها قرار نگیرید، چرا که احتمال سقوط به سبب موج های ناگهانی بسیار بالاست.

جزیره دیدنی و هیجان انگیز کانگورو در استرالیا+تصاویر

امتحان کردن محصولات محلی

جزیره کانگورو استرالیا میراث کشاورزی خوبی دارد و برای آن دسته از افرادی که به غذاهای محلی و بومی علاقمند هستند، پیشنهاد می کنیم پنیر محلی و دیگر محصولات لبنی را از دست ندهند و از عسل ارگانیک آن هم استفاده کرده و نهایت لذت را ببرند. همچنین، در اسپریت نوشیدنی های خوشمزه ای وجود داشته که پیشنهاد می کنیم در صورت سفر به این منطقه نوشیدنی عسل و گردو را بچشید.

جزیره دیدنی و هیجان انگیز کانگورو در استرالیا+تصاویر

بازدید از پارک حفاظت خلیج فک

تماشای شیرهای دریایی از نزدیک معمولا کار آسانی نیست. اما در این بخش از جاهای دیدنی جزیره کانگورو این امکان برای بازدیدکنندگان وجود دارد که شیرهای دریایی را که معمولا در ساحل خوابیده اند یا در دریا مشغول به تفریح هستند از نزدیک مشاهده کنید. همچنین، می توانید در تورهای تفریحی شرکت کنید یا اگر تمایل دارید از دور بیننده این حیوانات باشید، می توانید به سکوی تماشا رفته و از دیدن شیرهای دریایی در محیط زندگیشان لذت ببرید. اما اگر از تماشای فک ها به اندازه کافی رضایت ندارید، پیشنهاد ما به شما این است که به شرق جزیره کانگورو و پارک ملی فیلندرز چیس سری بزنید و شیرهای دریایی را که مشغول شنا هستند، مشاهده کنید. در طرف دیگر این منطقه حدود 7 هزار شیر دریایی خزدار نیوزیلندی زندگی می کنند که دیدن بازی و شنای آنها خالی از لطف نیست.

جزیره دیدنی و هیجان انگیز کانگورو در استرالیا+تصاویر

شنا کردن در جزیره کانگورو

در جنوب جزیره کانگورو استرالیا و نزدیکی خلیج فک یک بندر امن به نام وون وجود دارد که مسافران می توانند در آنجا به شنا مشغول شوند. خلیج وون بهترین محل برای شنا و ماهیگیری به حساب می آید، اما در سایر نقاط جزیره نمیتوان به راحتی شنا کرد، چرا که جزر و مد و وجود کوسه ها شنا کردن در برخی نقاط را محدود کرده است، اما از خلیج وون خیالتان راحت باشد. در نزدیکی این محل فروشگاه وون جرنال وجود داشته که همبرگرهای بسیار خوشمزه ای دارد و با مراجعه به این فروشگاه می توانید هر آنچه را که نیاز دارید، خریداری نمایید. 

در صورت تمایل می توانید بوسیله کایاک ها دل به دریا زده و از مسیری عبور کنید که شما را به رودخانه هریت می رساند. یکی از بهترین مسیرها برای هایکینگ در جزیره کانگورو مسیر صخره ای ساحلی کپ دوکولدینگ بوده که نزدیک به 1/5 کیلومتر طول دارد. در این جزیره برای هرسلیقه ای میتوان مسیر هایی را برای هایکینگ پیدا کرد. معمولا افرادی که اهل پیاده روی در جاده های جزیره و تماشای جنگل و مناظر اطراف از بالای صخره ها هستند، هایکینگ را ترجیح می دهند.

جزیره دیدنی و هیجان انگیز کانگورو در استرالیا+تصاویر

به جاده بزنید

جزیره کانگورو در استرالیا چیزی نزدیک به 1600 کیلومتر جاده دیدنی دارد که این موضوع برای افرادی که اهل جاده و رانندگی هستند، می تواند بهترین فرصت باشد. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید، این امکان برای شما وجود دارد که یک خودرو را از فرودگاه اجاره نمایید و سپس در جاده های این منطقه رانندگی کرده و از مناظر اطراف نظیر جنگل های فشرده، صخره های بلند، خلیج آرام نهایت لذت را ببرید.

جزیره دیدنی و هیجان انگیز کانگورو در استرالیا+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار