gardeshban.ir

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد/
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز مجدد پرواز‌های برنامه‌ای تهران - آمستردام در روز‌های پنج‌شنبه هر هفته خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۷۱
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام کرد: با پیگیری‌های این شرکت، موافقت مقامات بهداشتی و صدور مجوز پرواز از سوی هواپیمایی کشوری هلند، "هما" پرواز‌های برنامه‌ای خود را مجدداً به فرودگاه آمستردام برقرار می‌کند.

این پرواز‌ها با کسب مجوز از وزارت بهداشت و سازمان هواپیمایی کشوری و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، روز‌های پنج‌شنبه هر هفته از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به مقصد فرودگاه آمستردام انجام می‌شود.

بر اساس مجوز صادر شده، شهروندان کشور هلند، دارندگان کارت اقامت، ویزای بلندمدت و افرادی که ویزای (MVV) تایپ D دارند، شهروندان اتحادیه اروپا، انگلیس و سوئیس، دیپلمات‌ها، اعضای سازمان‌های بین‌المللی، سازمان‌های بشر دوستانه و پرسنل نظامی، دیپلمات‌هایی که از وزارت امور خارجه ایران نامه‌ای مبنی بر آغاز فعالیت در کشور هلند داشته باشند، کادر بهداشت و درمان، پرسنل بخش حمل و نقل کالا و کارگران مرزی، افرادی که به دلایل غیرمترقبه خانوادگی نیاز به سفر داشته باشند و بتوانند مستندات دلایل خود را ارائه کنند، افرادی که به دلایل فوریتی یا مسائل بشردوستانه نیاز به سفر داشته باشند و بتوانند مستندات مربوطه را ارائه کنند و مسافران ترانزیت که دارای بلیت تأیید شده در همان روز در مسیر دوم باشند، می‌توانند به هلند مسافرت کنند.

پرواز‌های برنامه‌ای «هما» در ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه روز‌های پنج‌شنبه هر هفته از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انجام و در ساعت ۱۲ به وقت محلی وارد فرودگاه آمستردام می‌شود.

این پرواز، همان روز در ساعت ۱۴ به وقت محلی فرودگاه آمستردام را ترک و در ساعت ۲۱ و ۵۵ دقیقه وارد فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) می‌شود.

متقاضیان این سفر می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ تماس گرفته و جهت تهیه بلیت به دفاتر "هما" در تهران و آمستردام مراجعه کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار