gardeshban.ir

به دلیل گسترش کرونا بیشتر افراد در قرنطینه به سر می‌برند اما این بدان معنی نیست که نمی توانیم برنامه ریزی برای سفرهای آینده را شروع کنیم. برای اشخاص ماجراجو تر، اقامت در یک هتل ساخته شده در ایستگاه قطار ترمیم شده ای روی یک پل ممکن است هیجان‌انگیز به نظر برسد.
کد خبر: ۲۶۳۳۵
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
خانه قطاری کروگر واقع در آفریقای جنوبی که بر روی یک پل احداث شده روی رودخانه سابیه قرار دارد، یک هتل لوکس با ۳۱ اتاق است که هرکدام در داخل یک واگن قطار قدیمی ساخته شده است. این واگن ها با طراحی داخلی و مبلمان سفارشی که در منطقه ساخته شده است، طراحی شده اند و دکوراسون داخلی آنها الهام گرفته شده از فرهنگ محلی آفریقای جنوبی است.

مدیر این هتل، جودیت بارنز، در بیانیه ای گفت: بخش بسیار مهمی از این پروژه ایجاد راهی برای بهبود زندگی افراد در جوامع محلی پیرامون خواهد بود تا بتوانند از طریق آموزش جهانی، ابتکارهای توسعه مهارت و در نهایت فرصت های شغلی مرتبط با این پروژه، توانمند شوند. "

این هتل در محدوده پارک ملی کروگر - یکی از بزرگترین پارک‌های آفریقا با مساحت ۷۵۲۳ مایل مربع، در محل اولین بازدیدکنندگان این پارک در دهه ۱۹۲۰ احداث شده است. این مکان دقیقاً در جایی قرار دارد که قطار توریستی شبها در آنجا توقف می‌کرده است تا مهمانان استراحت کنند و روز بعد به سمت مقصد بعدی حرکت کنند. اگرچه قسمت هایی از این سرزمین در سال ۱۸۹۸ محافظت شده بود، اما در سال ۱۹۲۶ رسماً به اولین پارک ملی آفریقای جنوبی تبدیل شد. این بخشی از منطقه ای است که یونسکو از آن به عنوان یک ذخیره بین المللی یاد می کند.   این پارک ملی پر از شیرها، گله های فیل، تمساح ها و زرافه ها است که آنرا به یک پارک ایده آل برای سافاری تبدیل کرده است.

این هتل دارای اتاق‌های بزرگ است که با دیوارهای شیشه ای برای دیدن نمای بی نظیر رودخانه و چمنزارهای اطراف از آن احاطه شده‌اند.

جودیت بارنز اضافه می‌کند: "این فرصت ما برای احیای مجدد و بازیابی بخش مهمی از تاریخ پارک ملی کروگر است.

در ابتدا اعلام شد که این هتل در دسامبر سال ۲۰۱۹ افتتاح خواهد شد اما اکنون انتظار می رود که این هتل پذیرایی از میهمانان را در سپتامبر سال جاری آغاز کند.

هیجان اقامت در قطاری قدیمی را در آفریقای جنوبی/عکس

هیجان اقامت در قطاری قدیمی را در آفریقای جنوبی/عکس

هیجان اقامت در قطاری قدیمی را در آفریقای جنوبی/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار