gardeshban.ir

جدیدترین خبرها گویای این هستند که از تاریخ 8 ماه می 2020 دارندگان ویزای International Experience Canada یا به اختصار IEC از محدودیت های سفر به کانادا معاف هستند.
کد خبر: ۲۶۳۷۹
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
بنا به اعلام وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا تنها آندسته از دارندگان ویزای IEC که پیشنهاد شغل و معرفی نامه دریافت کرده اند حق ورود به کانادا را دارند. وزارت مهاجرت به این دسته از متقاضیان توصیه کرده تا وبسایت اداره مهاجرت کانادا را مرتبا پیگیری کنند.

در بحبحه ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها، کانادا سفر هر فردی که قانونا و با ویزای معتبر برای کار به کانادا می آید را سفر ضروری تلقی می کند. همچنین گفتنی است که دارندگان ویزای IEC که جاب آفر دارند به لحاظ قانونی موظف هستند در بدو ورود به کانادا تا 14 روز خود را قرنطینه کنند و برنامه خود برای قرنطینه را به مقامات کانادایی اعلام کنند.

در حال حاضر در تنها چهار فرودگاه بین المللی کانادا پروازهای خارجی انجام می شود: فرودگاه بین المللی ونکوور، فرودگاه بین المللی کلگری، فرودگاه بین المللی مونترال و فرودگاه بین المللی تورنتو.   

ویزای IEC جوانان رده سنی 18 تا 35 ساله را قادر می سازد تا ویزای کار یک تا دو ساله خود را برای کار در کانادا دریافت کنند. این جوانان شهروندان کشورهای همتای کانادا یعنی استرالیا، نیو زیلند، شیلی، کاستا ریکا، اکثر کشورهای عضو اتحادیه اروپا، بریتانیا، سوییس، هنگ کنگ، تایوان، ژاپن و کره جنوبی هستند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار