gardeshban.ir

ازآنجایی‌که تهران، پایتخت و بزرگ‌ترین مرکز اداری و تجاری کشور است، روزانه میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور و حتی کشور‌های خارجی است. به همین دلیل است که هر روز درخواست‌های زیادی برای رزرو هتل در تهران وجود دارد. البته تهران هم از این نظر هیچ کمبودی ندارد.
کد خبر: ۲۶۵۰۰
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
انواع بی‌شماری از هتل‌های باکیفیت، متنوع و با امکانات به‌روز در نقاط مختلف شهر تهران برای رزرو در دسترس شماست. از هتل‌های قدیمی گرفته تا جدیدترین و مدرن‌ترین هتل‌ها و حتی اقامتگاه‌های شخصی و خانه‌های مبله که پذیرای مسافران در تهران هستند.

هتل‌های اطراف فرودگاه مهرآباد تهران/عکس

انتخاب هتل در تهران تا حدود زیادی بستگی به این دارد که به چه دلیلی به پایتخت سفر کرده باشید. اگر آمده‌اید که تهران را بگردید هتل‌های شمال شهر گزینه‌های مناسبی هستند. البته ناگفته نماند که این هتل‌ها معمولاً انتخاب مسافران خارجی و تیم‌های ورزشی هستند. اگر هم قصدتان از سفر به تهران انجام کار‌های اداری است، باید به سراغ رزرو هتل‌های مرکز شهر برودید. 

این هتل‌ها معمولاً انتخاب کسانی هستند که برای سفر‌های کاری به پایتخت آمده‌اند. چراکه دسترسی این هتل‌ها به نقاط مهم شهر، ادارات و سازمان‌ها بهتر از دیگر هتل‌هاست. هتل‌های فرودگاهی هم دسته‌ی دیگری از هتل‌ها در تهران هستند؛ که بین مسافران طرفداران زیادی دارند. 

این هتل‌ها اکثراً میزبان افرادی هستند که قرار است اقامت کوتاه‌مدتی تا زمان پروازشان داشته باشند و یا نیاز به اقامتگاهی برای استراحت در فاصله‌ی بین دو پرواز خود دارند. البته گاهی هم مسافران و کسانی که برای ماموریت کاری به تهران آمده‌اند بنا به دلایل مختلیفی این هتل‌ها را انتخاب می‌کنند.

ما در این مقاله قصد داریم با معرفی چند مورد از هتل‌های فرودگاهی شما را با هتل‌های خوب و باکیفیت اطراف فرودگاه مهرآباد آشنا کنیم؛ تا در صورت نیاز برای رزرو این هتل‌ها اقدام کنید. پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

۱. هتل فرودگاه مهرآباد

در بسیاری از فرودگاه‌های دنیا هتل‌های فرودگاهی ساخته‌شده است؛ که مسافران پروازی در آنجا اقامت دارند. فرودگاه مهرآباد هم از این قاعده مستثنا نیست. هتل فرودگاه مهرآباد نزدیک‌ترین هتل‌ها به این فرودگاه است که درست پشت ترمینال شماره ۲ در کنار برج مراقبت فرودگاه قرارگرفته است. این هتل به‌عنوان یک هتل فرودگاهی زمانی که پرواز شما به تأخیر بیفتند و یا زمانی که بخواهید فاصله‌ی بین دو پروازتان را استراحت کنید یک انتخاب عالی برای شما آن‌هم در نزدیک‌ترین فاصله به فرودگاه است؛ که می‌تواند آن لحظات کسل‌کننده‌ی پیش از پرواز را به خاطره‌ای به‌یادماندنی و دل‌چسب از سفرتان تبدیل کند.

ناگفته نماند که رستوران این هتل غذا‌های ایرانی و فرنگی متنوعی را در منو خود برای شما تدارک دیده و این یعنی دیگر خبری از غذا‌های سرد و بی‌کیفیت فرودگاه نیست. چه چیزی بهتر از این‌که با رزرو هتل تهران در نزدیکی فرودگاه، ساعات کسل‌کننده‌ی انتظار برای پرواز را در اتاقتان استراحت کنید و یا در کافی‌شاپ هتل مشغول خوردن اسپرسو محبوبتان باشید؟

۲. هتل آساره

بعد از هتل مهرآباد، هتل آساره نزدیک‌ترین هتل به فرودگاه مهرآباد است. هتل آتریوم آساره یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین هتل‌های تهران است که نه‌تن‌ها جز اولویت‌های مسافران برای اقامتی کوتاه‌مدت پیش از پرواز به شمار می‌رود؛ بلکه به دلیل نزدیک بودن این هتل به کلیه مراکز تجاری، اداری، درمانی و تفریحی شهر انتخاب بسیاری از مسافران برای اقامت چندروزه در سفر به تهران است. از امکانات هتل آساره تهران می‌توان به واحد‌های متنوع اقامتی، مجموعه‌ی کامل و بی‌نظیر ورزشی، سالن‌های چندمنظوره، رستوران و کافی‌شاپ ۲۴ ساعته این هتل اشاره کرد.

هتل‌های اطراف فرودگاه مهرآباد تهران/عکس

هتل آساره معمولاً جز اولین انتخاب‌هایی است که مسافران برای رزرو هتل در علی بابا دارند. بی‌شک علاوه بر امکانات بی‌نظیر این مجموعه و کیفیت بالای خدمات‌دهی پرسنل به مسافران، دلایل دیگری هم برای محبوبیت هتل آساره وجود دارد. مثلاً موقعیت مکانی خاص این هتل، خارج بودن از محدوده‌ی طرح ترافیک شهری و همچنین دسترسی آسان به هر دو فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی در این مسئله بی‌تأثیر نیست.

۳. هتل آپارتمان خلیج

هتل آپارتمان خلیج یکی دیگر از آن هتل‌های اطراف فرودگاه است؛ که حدوداً یک ربع تا فرودگاه مهرآباد فاصله دارد. این هتل در سال ۱۳۸۹ در نزدیکی بزرگراه فتح تأسیس شد. هتل آپارتمان خلیج مجموعاً ۷ واحد آپارتمانی در سه‌طبقه است که اگر می‌خواهید برای اقامت انتخابش کنید، باید حتماً از چند روز قبل به فکر رزرو باشید.

این هتل علاوه بر نزدیک بودن به فرودگاه مهرآباد به خاطر نزدیکی به بیمارستان شهید فیاض بخش جز اولین انتخاب‌ها برای همراهان بیمارانی است که از دیگر شهر‌ها برای مداوا به تهران آمده‌اند.

۴. هتل المپیک

هتل المپیک یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره‌ی پایتخت است که با امکانات فوق‌العاده و میزبانی باکیفیت، اقامتی به‌یادماندنی را برای مسافرانش رقم میزند. جدا از اینکه این هتل به دلیلی نزدیکی به فرودگاه مهرآباد جز اولویت رزرو مسافران به‌عنوان یک هتل فرودگاهی است، امکانات فوق‌العاده‌ی این هتل از سالن بدنسازی پیشرفته، استخر، سونا، جکوزی و زمین چمن مصنوعی گرفته تا رستوران با انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، چای‌خانه سنتی، چشم‌انداز کوه و پارک جنگلی چیتگر همه از مواردی هستند که هتل المپیک را به انتخابی بی‌نظیر برای چند روز اقامت در پایتخت تبدیل می‌کنند.

بد نیست بدانید که علاوه بر سوئیت‌های دل‌باز و راحت، فروشگاه، درمانگاه و بانک هم برای آسایش و راحتی هرچه بیشتر میهمانان در هتل المپیک تهران در نظر گرفته‌شده است.

۵. هتل پاسارگاد

هتل پاسارگاد یکی دیگر از هتل‌هایی است که به خاطر نزدیکی به فرودگاه مهرآباد طرفداران زیادی دارد؛ اما علاوه بر این به دلیل موقعیت مکانی خاصش برای کسانی که به‌قصد خرید به تهران آمده‌اند هم انتخاب مناسبی است. این هتل که تقریباً در مرکز شهر واقع‌شده دسترسی خوبی به مراکز خرید معروف پایتخت دارد. این هتل علاوه بر اینکه امکانات کامل و اتاق‌های استاندارد و مجهزی دارد با وجود کارکنان مجرب و آموزش‌دیده‌اش اقامتی به‌یادماندنی و خاطره‌انگیزی را برایتان رقم خواهد زد.

هتل‌های اطراف فرودگاه مهرآباد تهران/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار