gardeshban.ir

براساس سخنان رئیس انجمن آژانس های مسافرتی مصر، محتمل نبودن بازگشت گردشگران خارجی به مصر تا حداقل دو سال دیگر مشاهده می شود.
کد خبر: ۲۶۵۹۹
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
در حالیکه 10 هتل مجوز از سرگیری فعالیتشان را برای ارائه خدمات به گردشگران داخلی دریافت کرده اند اما، ظاهرا بازگشت توریست خارجی به این کشور باستانی زمانبر خواهد بود و بنابر گفته محمد فاروق، رئیس انجمن آژانس های مسافرتی مصر این فرآیند می تواند حداقل تا دو سال به طول بیانجامد.

او با اشاره به اینکه برخی از کشورها مذاکرتی را برای ازسرگیری فعالیت های گردشگری با مصر بر اساس طرح "مسیرهای امن گردشگری" و طبق استانداردها و دستورنامه های بهداشتی انجام داده اند، اضافه کرد: "این استانداردها ابتدا در گردشگری داخلی و پس از آن منطقه ای و در نهایت گردشگری بین المللی مورد آزمایش قرار می گیرد و ادامه گردشگری بین المللی در حداقل دو سال آینده محتمل نیست".

با این وجود و بر اساس اعلام اخیر وزارت گردشگری مصر برخی هتل ها این کشور با ایجاد تمهیدات بهداشتی براساس استانداردهای سازمان جهانی بهداشت توانسته اند مجوز فعالیت برای پذیرش گردشگران داخلی را دریافت کنند.

خالد العنانی، وزیر گردشگری مصر پیش از این اعلام کرده بود که هتل ها تا ماه ژوئن با 25 درصد ظرفیت و پس از آن با 50 درصد از ظرفیت پذیرای مسافران داخلی خواهند بود.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار