gardeshban.ir

فناوری نقش مهمی در کمک به شرکت های گردشگری در بازاریابی موثرتر دارد. با افزایش قابلیت های تلفن های هوشمند، Houston First ثابت می کند که ابزارهای واقعیت افزوده می توانند تأثیر واقعی بر تجربه بازدید کنندگان داشته باشند.
کد خبر: ۲۶۶۷۵
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
بسیاری از مسافران به دنبال هر بهانه ای برای اضافه کردن جدیدترین برنامه‌ها به تلفن هوشمند  خود هستند. شرکت های جهانگردی که امیدوارند از این موضوع بهره ببرند، در سالهای اخیر به واقعیت افزوده ای روی آورده اند، که در آن اشیاء مجازی بر صحنه های دنیای واقعی از طریق دوربین های گوشی هوشمند قرار می‌گیرند، مثل بازی پوکمون.

تعدادی از ارائه دهندگان سفر از واقعیت افزوده برای بهبود جنبه های گسسته تجربه یک مسافر استفاده کرده اند.

به عنوان مثال، شرکت هواپیمایی KLM رویال هلندی دارای این ویژگی دربرنامه تلفن همراه است که به مسافران این امکان را می دهد تا اندازه چمدان ها را دوباره بررسی کنند و یا موزه ملی سنگاپور و گالری هنر اونتاریو هر دو تاسیسات هنری پیشرفته واقعیت افزوده را ایجاد کرده اند.

 در همین حال، شهر هیوستون از پتانسیل واقعیت افزوده در سطح وسیع تر استفاده کرده است.

شرکت Houston AR، یک برنامه واقعیت افزوده را راه اندازی کرد که گردشگری در هیوستون را جذاب‌تر می کند. سخنگوی این شرکت عنوان کرده است: "ما همه داده های مسطح را از سیستم مدیریت محتوای خود گرفتیم و یک تجربه همه‌جانبه برای افراد محلی و بازدید کنندگان ایجاد کردیم. هنگامی که کاربر برنامه را باز می کند و دوربین تلفن هوشمند خود را بر روی مکانهای فعال شده در دنیای واقعی ثابت نگه می‌دارد، به او اطلاعاتی در مورد رستوران ها، کافه ها و نقاط دیدنی مانند موزه ها، اماکن خرید و سایر فعالیت ها ارائه می شود. ”

پس از راه اندازی موفقیت آمیز برنامه Houston AR، این شرکت شروع به کار بر روی نقطه عطف بعدی خود کرد: ادغام واقعیت افزوده در کمپین های تبلیغاتی بازدید از هیوستون. یکی از مزایای استفاده از واقعیت افزوده در تبلیغات این است که تعامل همه‌جانبه و حسی محور می تواند به ایجاد ارتباط عاطفی با مصرف کنندگان کمک کند.

گام بعدی چیست؟ استفاده از فناوری برای تقویت جاذبه های مهم هیوستون

علاوه بر مشاهده اطلاعات در مورد مکان‌های اطراف، کاربران برنامه Houston AR به زودی می توانند نماهای ۳۶۰ درجه ای از جاذبه های مهم در شهر مانند مرکز فضایی هیوستون و موزه پرواز ستاره‌ها را کشف کنند.

با این ویژگی جدید که پیش بینی می شود در تابستان ۲۰۳۰ راه اندازی شود، کاربران قادر خواهند بود دستگاه خود را به سمت های مختلف جابجا کنند تا به صورت پانوراما از این فضا ها استفاده کند، گویی واقعاً در آنجا حضور دارد. Houston Fir قصد دارد این نرم افزار جدید را در ماه ها و سال‌های آینده بهبود بخشد و اضافه کردن گنجینه ای در حال گسترش از مطالب تازه و ویژگی های مفید، از جمله خرید بلیت از راه دور برای برترین جاذبه های هیوستون و ادغام با سرویس های تاکسی اینترنتی مانند Uber و Lyft نیز از دیگر گرینه های مد نظر Houston First  است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار