gardeshban.ir

براساس سخنان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد، شروع به کار صنعت گردشگری یزد در آستانه فطر صورت می گیرد.
کد خبر: ۲۶۷۵۱
تاریخ انتشار : شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
براساس سخنان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد، شروع به کار صنعت گردشگری یزد در آستانه فطر صورت می گیرد.

داستان چیست؟

هما خورشیدی از بازگشایی تدریجی تاسیسات گردشگری در یزد خبر داد و اظهار کرد: به دلیل انجام سفرهای کاری یا اضطراری افراد مانند سفرهای درمانی، مراکز اقامتی به منظور استفاده مسافران از خدمات رسمی گردشگری و جلوگیری از فعالیت واحدهای غیرمجاز به تدریج بازگشایی می شوند.

وی در رابطه با افزایش سفر در آستانه عید فطر تصریح کرد: فعالیت مراکز اقامتی و گردشگری با هدف بهرمندی افراد از سفرهای هوشمندانه و استفاده از خدمات رسمی گردشگری با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی آغاز خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد از الزام ثبت نام تمام مراکز گردشگری شامل مرامز اقامتی مانند هتل ها و بومگردی ها خبر داد و گفت: این مراکز ملزم به ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و دریافت کد رهگیری از این وزارت به منظور رعایت نکات بهداشتی هستند.

خورشیدی در پایان خاطرنشان کرد: مراکز گردشگری روباز و مناطق طبیعت گردی نیز با حفظ فاصله گذاری اجتماعی مجاز به فعالیت خواهند بود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار