gardeshban.ir

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در تمامی محورهای شمالی کشور از جمله محور چالوس و آزاد راه تهران - شمال شاهد بار ترافیکی روان هستیم.
کد خبر: ۲۶۷۵۴
تاریخ انتشار : شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 03
گردشبان (gardeshban.ir) :

علی اکبر آشوری مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور، با بیان اینکه هم اکنون تمامی محور‌های شمالی کشور از جمله چالوس، هراز، فیروزکوه، آزاد راه تهران _شمال  قطعه اول و آزاد راه قزوین _ رشت شاهد تردد روان خودرو‌ها هستیم،  گفت: با توجه به تعطیل بودن روز‌های گذشته بخش عمده‌ای از تردد‌ خودرو‌ها انجام شده است.

او ادامه داد: هم اکنون در محور آزاد راه تهران _ کرج و کرج _قزوین حد فاصل استاندارد تا مهر ویلا شاهد ترافیک نیمه سنگین خودرو‌ها هستیم و در مجموع در تمامی محور‌ها شاهد بار ترافیکی روان هستیم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه از نظر میزان تردد خودرو‌ها امروز در مقایسه با روز‌های گذشته شاهد کاهش بار ترافیکی هستیم، گفت: از نظر میزان تردد خودرو‌ها در ۲ خرداد، حدود یک میلیون و ۸۲۰ هزار تردد بین استانی انجام شده که نسبت به روز گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته است.

آشوری با اشاره به اینکه از نظر میزان تردد تجمعی هم از ۳۱ اردیبهشت تا ۲ خرداد میزان تردد‌های بین استانی هم ۱۹ درصد کاهش داشته است، گفت: میزان تردد‌های بین استانی نسبت به تعطیلات عید فطر سال گذشته بسیار کم شده و به نظر می‌رسد تا پایان تعطیلات هم روند ترافیکی در کشور روان باشد.

او تاکید کرد: محورهای شریانی شهداد_ نهبندان و خرم آباد _پل دختر تا اطلاع ثانوی مسدود است. 

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به اینکه مسافران باید از تردد‌های غیر ضروری و سفر‌های بین استانی به دلیل وجود ویروس کرونا خودداری کنند، بیان کرد: طبق توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا مردم هنوز باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی را رعایت کنند و نباید تجمع و یا سفر‌های غیر ضروری را داشته باشند چراکه هنوز ویروس در بسیاری از شهر‌ها وجود دارد.

آشوری تاکید کرد: مسافران می‌توانند برای مطلع شدن از آخرین وضعیت راه‌های کشور از سامانه ۱۴۱ و یا وب سایت ۱۴۱ استفاده کنند، همچنین مسافران می‌توانند با نصب اپلیکیشن موبایلی و یا تلفن ۱۴۱ از وضعیت ترافیکی جاده‌ها با استفاده از کارشناسان ما با خبر شوند.

او تاکید کرد: از نظر جوی طبق اطلاعات سازمان هواشناسی بارندگی در محورهای شمالی کشور تا فردا  نخواهیم داشت.

گفتنی است بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، هم اکنون  به ‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع   مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.


باشگاه خبرنگاران 




پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار